Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Succes man!
Laat die superdudes in de sportschool maar eens zien hoe je moet trainen!:D

ik ben net van uni en ben lekker aant eten voor de training zo. Ik vind het wel echt eng (niet dat ik DW eng vind ofzo:P, maar het gaat meer om de mensen rond om ons heen. we gaan ook op een lekker drukke tijd:S

maar goed, als ik de angst vandaag kan verslaan, weet ik dat ik me heel goed ga voelen.
Toch goed dat je het nu gaat doen. :thumb:

Ook aardig van DW natuurlijk om aan te bieden samen te trainen. :thumbs:

Hij gaat het doen:banana:

succes! ben ook erg benieuwd

Haha heel dbb wacht gespannen
op de terugkomst van newme xD

Momenteel bekijken: 8 gebruiker(s) (7 leden en 1 gasten) dit topic
Moraalridder, Getinthecar, Inexpugnabilis, jeffrey1987, Shiskebab, Tuladis, virusje

:roflol:

It's like waiting for christmas

Edit: nog maar ff snel douche'n

de spanning!!!

helpt ze hem met al zijn doelen of alleen met het trainen?(grapje DW:p)

Hij staat gewoon hier tussen

Ben benieuwd :D

ze zullen nu wel klaar zijn ongeveer, spannend:)

Hoe is 't gegaan NewMe? :P

Update update update

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.218
JOEHOEEEEEEEE Ik heb met DW getraind:D:D:P

Op de weg ernaar toe durfde ik echt niet. Ik kwam daar bij de deur van de sportschool en ik durfde niet naar binnen, dus liep ik door. Terug gelopen, durfde weer niet naar binnen, dus liep ik door. Even mezelf opgepept en alsnog naar binnen gegaan!!

DW was er nog niet, dus even aan de dame achter de balie gevraagd of ik naar binnen mocht! dus dat gedaan, en omgekleed, spullen in kluisje. Ik vond het allemaal echt super spannend, omdat alles nieuw was en om me heen allemaal mensen waren.

Even gewacht op DW en toen ze er was gingen we trainen:D Ze heeft me heel veel oefnening laten zien. Ik voelde me wel echt ongemakkelijk, omdat er mensen keken en zo. hoe dan ook, lekker benchpress, deadlift, benchpress enz. enz. gedaan.

ze is super aardig en bij deze nogmaals DW, heel erg bedankt.
Nu voel ik me echt zwakjes, dus ga snel eten.

Dit was iig wel een erg grote stap voor mij.

ook jullie allemaal bedankt!

Haha jullie zijn er allemaal ingetrapt. NewMe is een kloon van DW. Ze is 60 pagina's bezig geweest om de spanning op te bouwen, om het nu tot een anticlimax te laten komen die zijn weerga niet kent.

Edit: O, hij heeft al gepost. Goed bezig man, blijf je daar nu trainen?

nice kerel,en ga je je inschrijven??

Terug
Naar boven