MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Haha jullie zijn er allemaal ingetrapt. NewMe is een kloon van DW. Ze is 60 pagina's bezig geweest om de spanning op te bouwen, om het nu tot een anticlimax te laten komen die zijn weerga niet kent.

Edit: O, hij heeft al gepost. Goed bezig man, blijf je daar nu trainen?

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
ik ga me inderdaad wel inschrijven denk ik:) morgen zal ik wel spierpijn hebben, dus woensdag ofzo ga ik er even heen.

• Like
Waarderingen: X.
zow groot respect en klasse dat je dit hier deelt!!

Succes mate ;)

Ik denk dat heel DBB al erop zit te wachten(topic) tot het moment dat DW haar nog ergere ´ecto vriendje´ op zij zet voor Newme.

j/k bro:P

Kijk zo zien we het graag.
1ste keer sportschool en direct deadliften :D
Nu doorknallen, basis is gezet:thumbs:
Maar vraagje toen je eenmaal wat rustiger was in sportschool, viel het op dat er meer skinny boy's liepen ?

goed bezig! en nu volhouden en inschrijven!

Respect, niet alleen voor jou maar ook voor Dwarf ;) Ze komt helemaal naar je toe om je te helpen, klasse hoor!

En top dat je nu je gaat inschrijven.. er liepen wel meer mensen rond die niet extreem breed waren he?

Echt leuk jonge!! Gefeliciteerd ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.229
Maar vraagje toen je eenmaal wat rustiger was in sportschool, viel het op dat er meer skinny boy's liepen ?

Ik heb er 1 ofzo gespot, maar ik plaats mezelf ook dik onder diegene zeg maar.

Ik heb er 1 ofzo gespot, maar ik plaats mezelf ook dik onder diegene zeg maar.
misschien een idee om een keer een foto te maken van je lichaam, gezicht hoeft er niet op. Zodat je van ons kunt horen of je echt zo dun bent, of dat het mee valt.

Kerel vertel eens wat meer..
We willen alles weten.
Hoe je je voelde, wat er in je omging e.d.
Had je veel jaloerse blikken van de mannen die jou zagen trainen met DW?
Heeft dit nou een beetje je zelfvetrouwen opgekrikt?

Zonde dat je dat dan weer doet.
Maar met de tijd gaat dat veranderen, gebeurde bij mij ook.
Gewoon je mp3/ipod meenemen, gewoon puur op jezelf richten.
Met de tijd als je jij prettiger voelt daar, spreek je gewoon mensen aan.
Of als je spotter of advies nodig heb, gewoon vragen, mensen helpen je echt wel.

Netjes man, nu gewoon blijven trainen! Je hebt iig de juiste oefeningen gedaan!

Haha jullie zijn er allemaal ingetrapt. NewMe is een kloon van DW. Ze is 60 pagina's bezig geweest om de spanning op te bouwen, om het nu tot een anticlimax te laten komen die zijn weerga niet kent.
:roflol:
Had ik zelf niet beter kunnen bedenken! Hmm... ander plan maken dus.
Ik denk dat heel DBB al erop zit te wachten(topic) tot het moment dat DW haar nog ergere ´ecto vriendje´ op zij zet voor Newme.

j/k bro:P
Weinig kans ;)
Skinny boys liepen er weinig rond, eerder curlende gozers die het begrip 'dirty bulken' iets TE goed begrijpen....
misschien een idee om een keer een foto te maken van je lichaam, gezicht hoeft er niet op. Zodat je van ons kunt horen of je echt zo dun bent, of dat het mee valt.
Het valt mee.
Ik had een schrale ecto verwacht, en er stond een normaal gebouwde jongen op me te wachten (met een figuur waarover iedereen zou zeggen dat het een prima uitgangssituatie zou zijn om mee te gaan bouwen).
Heb NewMe de belangrijkste oefeningen laten zien / laten doen: deadlift, benchpress, bent over row, one arm DB row, military press, pull-ups, dippen - helaas is het alleen mogenlijk om te squatten in een smith (je kan niet alles hebben), dus heb een hack-squat laten zien / laten uitvoeren (en een legpress er achteraan).
Meteen maar mijn (aangepaste) trainingsschema meegegeven, ik begin morgen toch met een nieuwe :cool:

Het valt mee.
Ik had een schrale ecto verwacht, en er stond een normaal gebouwde jongen op me te wachten (met een figuur waarover iedereen zou zeggen dat het een prima uitgangssituatie zou zijn om mee te gaan bouwen).

waarschijnlijk zit het dan echt gewoon tussen zn oren.
Met een foto kan hij dus van anderen horen dat hij er normaal uit ziet en hem hopelijk iets meer zelfvertrouwen geven.

je bent nu de 4e die dat vraagt, zie spoiler

hihi

Terug
Naar boven