AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Het valt mee.
Ik had een schrale ecto verwacht, en er stond een normaal gebouwde jongen op me te wachten (met een figuur waarover iedereen zou zeggen dat het een prima uitgangssituatie zou zijn om mee te gaan bouwen).
Heb NewMe de belangrijkste oefeningen laten zien / laten doen: deadlift, benchpress, bent over row, one arm DB row, military press, pull-ups, dippen - helaas is het alleen mogenlijk om te squatten in een smith (je kan niet alles hebben), dus heb een hack-squat laten zien / laten uitvoeren (en een legpress er achteraan).
Meteen maar mijn (aangepaste) trainingsschema meegegeven, ik begin morgen toch met een nieuwe :cool:

De arme jongen vergaat morgen dus van de spierpijn. :D

Lou Ferrigno vonden ze vroeger ook skinny maar toen die met BB begon is het toch aardig goed gekomen. :p

was vroeger ook skinny.. niemand was een dikke spierbonk voordat die hier registreerde

wanneer komje keer met mij trainen DW ?

Mij lijkt afspreken met iemand van het forum enger als gewoon zo zelf trainen, dus goed gedaan hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Spierpijn heb ik:D
Nu even volvreten.

Donderdag heb ik een herkansing bij die chick (date). Dit keer mag ik hoe dan ook niet wegrennen, want dan is het einde verhaal.:P

Zou Rippetoe niet wat zijn voor Newme ?
Las dat DW toch al de belangrijkste oefeningen liet zien/doen, dus de basis is er.
Het is maar een ideetje :)
Kijk DW vond het ook meevallen, altijd leuke zulke complimentjes :P
Donderdag er gewoon voor gaan, gister al belangrijke stap gezet dus doorzetten nu.
Komt allemaal goed :)

wanneer komje keer met mij trainen DW ?
Dat heb jij toch helemaal niet nodig? :rolleyes:
Zou Rippetoe niet wat zijn voor Newme ?
Las dat DW toch al de belangrijkste oefeningen liet zien/doen, dus de basis is er.
Het is maar een ideetje :)
Kijk DW vond het ook meevallen, altijd leuke zulke complimentjes :P
Donderdag er gewoon voor gaan, gister al belangrijke stap gezet dus doorzetten nu.
Komt allemaal goed :)
Bij Rippetoe vind ik dat je echt moet kunnen squatten, niet hacksquats of legpress...
NewMe gaat starten met een 4*8 schema met de belangrijkste (standaard) oefeningen, met losse DB's en een enkel apparaat (legcurl / -extension, en een enkele kabeloefening).

@NewMe: belangrijker dat je de oefeningen doet dan de volgorde...

Ja dat snap ik, was maar een idee.
Omdat beginners er veel baat bij hebben, wat ook weer te goede kan komen bij hem omdat die qua kracht wat sneller vooruitgaat.
Maar kan moeilijk tegen de machtige DW ingaan :$

Kan hij geen bar vanuit de bovenste haken van het mp-rekje daar pakken ofzo? En dan bankjes langs de zijkant als vangers. Je moet wel een beetje vindingrijk zijn ;)

Ga gewoon gomad volgen en eventueel rippetoe

of variatie op rippetoe: stronglifts
zijn de meeste van ons mee begonnen maar met dat schema van DW kom je vast een heel end

Spierpijn heb ik:D
Nu even volvreten.

Donderdag heb ik een herkansing bij die chick (date). Dit keer mag ik hoe dan ook niet wegrennen, want dan is het einde verhaal.:P

Ze vond het toch juist niet erg dat je zo verlegen was?
Hoevaak ben je nou al weggerend dan, want dacht dat juist goed zat en ze je begreep en er rekening mee wou houden.

Ja dat snap ik, was maar een idee.
Omdat beginners er veel baat bij hebben, wat ook weer te goede kan komen bij hem omdat die qua kracht wat sneller vooruitgaat.
Maar kan moeilijk tegen de machtige DW ingaan :$
Ik ben niet machtig - ook niet bijzonder ofzo... Train ook maar net sinds januari vorig jaar... Enige dat ik goed kan is ouwehoeren :p
(en uitleggen van dingen die ik ook geleerd heb)

Rippetoe is geweldig goed, maar niet geschikt voor deze gym vind ik. Nu kan NewMe lopend naar de sportschool (geen excuus om niet te gaan), en kan een squatvariant doen. Ik denk dat hij hier flinke progressie kan maken, en respect van de curlende gozers wanneer ze zien dat hij iedere keer z'n best komt doen.
Kan hij geen bar vanuit de bovenste haken van het mp-rekje daar pakken ofzo? En dan bankjes langs de zijkant als vangers. Je moet wel een beetje vindingrijk zijn ;)
Welk MP-rek? Voor een MP heb ik 'm leren cleanen... :rolleyes:
Ga gewoon gomad volgen en eventueel rippetoe

of variatie op rippetoe: stronglifts
zijn de meeste van ons mee begonnen maar met dat schema van DW kom je vast een heel end
Misschien dat een variant ook wel goed is... weet niet. Ik sta open voor suggesties, NewMe vast ook wel ;)
Hoevaak ben je nou al weggerend dan, want dacht dat juist goed zat en ze je begreep en er rekening mee wou houden.
Je kan niet blijven wegrennen natuurlijk... Dat een gesprek stil valt is niet zo erg (daar houdt die meid vast wel rekening mee), maar niet komen opdagen gaat 'm niet helpen. Ik snap die meid wel.

Je kan niet blijven wegrennen natuurlijk... Dat een gesprek stil valt is niet zo erg (daar houdt die meid vast wel rekening mee), maar niet komen opdagen gaat 'm niet helpen. Ik snap die meid wel.

Vind het sowieso een wonder hoe het gelopen is, maar dacht dat er dus nog meer gebeurd was wat ik gemist had, vandaar.

Hey ouwe, was mn abbo ff kwijt hiero. Heb ik denk ik per ongeluk op mn iphone gedaan :P Maar zit je inmiddels bij een gym? Zou je in september doen toch?

Joow

Het valt mee.
Ik had een schrale ecto verwacht, en er stond een normaal gebouwde jongen op me te wachten (met een figuur waarover iedereen zou zeggen dat het een prima uitgangssituatie zou zijn om mee te gaan bouwen).
Heb NewMe de belangrijkste oefeningen laten zien / laten doen: deadlift, benchpress, bent over row, one arm DB row, military press, pull-ups, dippen - helaas is het alleen mogenlijk om te squatten in een smith (je kan niet alles hebben), dus heb een hack-squat laten zien / laten uitvoeren (en een legpress er achteraan).
Meteen maar mijn (aangepaste) trainingsschema meegegeven, ik begin morgen toch met een nieuwe :cool:[/QUOTE]

knap van je dwarf dat je iemand op sleeptouw neemt - het is toch een verantwoordelijkheid

was vroeger ook skinny.. niemand was een dikke spierbonk voordat die hier registreerde

jawel hoor :)

Kleine moeite hoor Ove - heb alleen zelf amper getraind, dus dat vanochtend goed gemaakt in de sportschool.
Fijn dat je laat weten dat jij wel een flinke spierbonk was, nou ben ik helemaal benieuwd naar pics van je!

ja ik ook ove... kom maar op met die pics

Top gast! Ga zo door! En een fotootje plaatsen zou ik wel doen man. Zet je je gezicht er gewoon niet op. Denk echt dat je dat helpt.

Kleine moeite hoor Ove - heb alleen zelf amper getraind, dus dat vanochtend goed gemaakt in de sportschool.
Fijn dat je laat weten dat jij wel een flinke spierbonk was, nou ben ik helemaal benieuwd naar pics van je!

ja ik ook ove... kom maar op met die pics

hehe dat is nou dat stukje privacy wat ik graag voor me zelf hou ;)
voor de rest ben ik een open boek + een bonk :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.260

1 keer, maar als ik elke keer niet op kom dagen bij dates, denk ik niet dat ze het lang vol gaat houden met mij:P

Terug
Naar boven