Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

wtf? Train je in een speeltuin?

Uhu, maar dit abbo loopt tot April en is van me broer dus ik kan nu gratis dus daar doe ik het voor. Hij is gestopt, maar wel jammer idd dat ze niet kracht gericht zijn.

Pak de barbell van de bench ;)
Doe ik ook altijd :)

Andere hebben die ook nodig voor bench, meestal druk daar :(

als je goed deadlift doe je het buiten de smith

Heb geen mogelijkheid :(

OT; Laat ook maar, niks aan te veranderen en dit is NewMe zijn logje :p

Even vraagje aan alle members hier die willen meedenken met NewMe:
NewMe is (net als ik) niet heel erg gek op brood, wat raden jullie hem aan om mee te nemen richting opleiding (rekening houdend met een grote tas vol boeken / andere zooi, dus bakken rijst is niet heel handig...)

(zelf heb ik altijd 2 tassen bij me waarvan 1 tas met eten, maar ja: heb dan ook geen boekentas meer nodig ;)
(werk fulltime)

Tsja een goede vervanger voor brood is er niet zo snel. Vind je (volkoren) broodjes ook niet lekker? Ik vind dat persoonlijk lekkerder dan een sneetje brood.

Ik vind brood ook echt 10x niks. Elke pauze is het wel een kwartier tot 20 minuten kauwen op 4 boterhammen. Maarja, het moet maar. :p

Ik heb wel dat als ik iets lekkers op me brood smeer het wel stukken beter te eten is. Gewoon goed dik erop smeren.

Ik vind brood ook echt 10x niks. Elke pauze is het wel een kwartier tot 20 minuten kauwen op 4 boterhammen. Maarja, het moet maar. :p

Ik heb wel dat als ik iets lekkers op me brood smeer het wel stukken beter te eten is. Gewoon goed dik erop smeren.

True ;)
Ben zelf redelijk gek op brood met pindakaas (evt sambal), sla en kip. Nee, dat is niet normaal - maar wel lekker!

Pannekoeken?
Neem zelf rijst mee vind het totaal niet onhandig

True ;)
Ben zelf redelijk gek op brood met pindakaas (evt sambal), sla en kip. Nee, dat is niet normaal - maar wel lekker!

Dat sambal is trouwens wel een goed idee. Het helpt altijd wel om ff wat pittigs erbij te eten. Als ik wat chilisaus op mijn boterham met kipfilet doe eet het ook makkelijker weg :)

Een bak rijst neemt toch niet echt veel meer plaats in dan 4 boterhammen? Pannenkoeken zijn idd ook wel goed. Pastasalades kun je evt kopen in een locale supermarkt. Tonijnsalade ook.

Weightgainers nemen helemaal niet veel plaats in:p.

NewMe is (net als ik) niet heel erg gek op brood, wat raden jullie hem aan om mee te nemen richting opleiding (rekening houdend met een grote tas vol boeken / andere zooi, dus bakken rijst is niet heel handig...)

(zelf heb ik altijd 2 tassen bij me waarvan 1 tas met eten, maar ja: heb dan ook geen boekentas meer nodig ;)
(werk fulltime)

Ik neem weeg gewoon thuis een aantal keer 60/75 gram brinta af, en doe dat in boterhamzakjes. Meenemen naar het werk, beetje water in een kopje, brinta erbij. Lepeltje erdoor, en slikken maar.

Beter dan brood, en 10 keer zo makkelijk.

Ik neem weeg gewoon thuis een aantal keer 60/75 gram brinta af, en doe dat in boterhamzakjes. Meenemen naar het werk, beetje water in een kopje, brinta erbij. Lepeltje erdoor, en slikken maar.

Beter dan brood, en 10 keer zo makkelijk.

Is Brinta echt zo goed dan :eek: ? Dan moet ik dat ook maar eens erbij voegen anders :rolleyes: Voor optimale voeding
even voedingswaarde nakijken

mssn rijstwafels mee nemen in plaats van brood? is maar een ideetje.

@NewMe leuke log(zie um nu pas voor eerst)! en egt respect man las net je eerste paar post's. Maar k begrijp precies hoe je je voelt. Heb zelf een sociale fobie. Maar um keep up the good work.

Als ik Brinta bij mijn ontbijt toevoeg (75gr) of rond 15.00
Dit zijn de voedingswaarde van brinta per 75gr.

Energie: 260Kcal.
Energie: 1090Kj
Water: 7,8gr
Eiwit: 8,3gr
Koolh: 48,8gr
Suikers: 3,0gr
Vet: 1,6gr
Verzadigd: 0,4gr
Vezels: 7,9gr

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

mssn rijstwafels mee nemen in plaats van brood? is maar een ideetje.

@NewMe leuke log(zie um nu pas voor eerst)! en egt respect man las net je eerste paar post's. Maar k begrijp precies hoe je je voelt. Heb zelf een sociale fobie. Maar um keep up the good work.

Je hebt ook rijstwavels met een laagje chocolade erover, zijn die ook goed ?

@ XtM045 nee. zitten te veel koolhydraten in. en je maag is dn grootste deel bezig om de chocolade af te breken/verteren in plaats vn het opnemen vn de andere voendingsstoffen. ik persoonlijk doe altijd rijstwavel met makreel of zalm erop. veel proteine en goede vetten. moet je alleen wel vn vis houde

Laatst bewerkt:

(werk fulltime)

Pastasalade: Penne bijv, tomatensaus, wat groentes en (gerookte) kip+ evt. smac ofzo voor de snelle kcals:p

wasa crackers met pindakaas, pakt minder plaats in dan boterhammen tbh + nog 2 appels neem ik ook mee.

neem gewoon 200 gram kipfilet mee

ik neem aan dat je minimaal 4 boterhammen meeneemt. een trommel waar dat in past past ook minimaal 200g+ aan rijst in.

Een zak pinda's, een bak kwark en een pak halfvolle melk en je zit wel goed. Is makkelijk mee te nemen en je hoeft er niks voor klaar te maken.

Je kan noten meenemen, is heel handig, veel kcals. Melk kan je in een thermos doen. Ook als je een shake maakt met van alles erin kan je het ook in een thermos doen. Als je het dan een beetje vroeg nuttigt gaat het prima.
Fruit kan je natuurlijk meenemen. Rijst en kip gaat ook heel makkelijk mee.
En anders je broodjes heel dik beleggen ;)

's Ochtends en als je thuis komt lekker veel eten is ook handig :D

Succes! Ik kijk uit naar de trainingen :cool:

Terug
Naar boven