XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

no, ik ga dooood van de spierpijn nog steeds:O

Ik ben wel langsgegaan trouwens, maar de abbo's tellen van begin van de maand ofzo zei ze, dus kan ik beter op 1 nov. aanmelden, anders betaal ik deze maand voor niks.

Dus 1 november post je een training?

je zou tog vanavond gaan afspreken met die chick??

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

spierpijn heb ik:d
nu even volvreten.

donderdag heb ik een herkansing bij die chick (date). Dit keer mag ik hoe dan ook niet wegrennen, want dan is het einde verhaal.:p

:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
je zou tog vanavond gaan afspreken met die chick??

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

:P

jup, ze smste dat ze niet kon vanavond, dus de date staat voor morgen gepland.
Ik denk echter dat ik ga afzeggen en dat ik ga vragen of ze niet meer met me wil contacten. Ik kan het gewoon niet aan. Ten eerste vind ik haar niet echt leuk, maar hou ik het contact alleen voor de ervaring, dus ik gebruik haar als het ware (waar ik mezelf neit lekker over voel) en het is ook niet leuk voor mezelf als ik haar niet eens leuk vind (ik weet niet of dit smoesjes zijn uit angst of niet).

Trainingen posten, weet ik echt nog niet.
Ik weet het, het is een bb forum en die horen er bij en zo, maar ik voel me gewoon gepusht door trainingen hier te posten en dergelijke en voel me er gewoon niet lekker bij, dus ik weet het nog neit.

Hoezo vind je haar ''niet echt leuk''? Is ze lelijk?

Niet zeiken, gewoon die trainingen posten als het zover is. Iedereen is begonnen met een benchpress met losse stang. Het zal je alleen maar motiveren als je na 2 weken al de progressie gaat zien in je trainingen (spreek uit ervaring)

Ik denk echter dat ik ga afzeggen en dat ik ga vragen of ze niet meer met me wil contacten. Ik kan het gewoon niet aan. Ten eerste vind ik haar niet echt leuk, maar hou ik het contact alleen voor de ervaring, dus ik gebruik haar als het ware (waar ik mezelf neit lekker over voel) en het is ook niet leuk voor mezelf als ik haar niet eens leuk vind (ik weet niet of dit smoesjes zijn uit angst of niet).

Ik weet het, het is een bb forum en die horen er bij en zo, maar ik voel me gewoon gepusht door trainingen hier te posten en dergelijke en voel me er gewoon niet lekker bij, dus ik weet het nog neit.

Je hebt al eens eerder afgezegd en toen kreeg je grote spijt. Geloof me, gewoon ff doorzetten die hap. Leer haar maar leuk vinden, zie wat mooi in haar is, zie wat leuk en goed aan haar karakter is etc. Het is een hele goede meid en ik kan me niet voorstellen dat je echt niet ff met haar zou chillen als je die angst niet had.

nog steeds kapot van de spierpijn... :D

gewoon posten die trainingen, lees mijn log maar eens door: begin staan alleen maar verrotte trainingen met bagger gewicht. and proud of it! ondertussen ben ik 'best sterk voor een meisje'...

Je vind haar waarschijnlijk wel echt leuk, maar durft het gewoon niet.

Als je trainingen post ben je toch niet verplicht de cijfers te posten? Je kunt ook zeggen welke oefeningen je hebt gedaan en of het goed ging.

ach kom op, gewoon gewicht posten! overwin dat...

Dude je moet echt met dat meisje verder, zou echt zonde zijn als je dit niet doet.
Misschien wordt je wel gewoon 'vrienden', just go with the flow, elke ervaring met een meisje is goed en leer je van. Pas als je merkt dat zij echt helemaal gek van jou is moet je eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat dit misschien niet wederzijds is.

Dude je moet echt met dat meisje verder, zou echt zonde zijn als je dit niet doet.
Misschien wordt je wel gewoon 'vrienden', just go with the flow, elke ervaring met een meisje is goed en leer je van. Pas als je merkt dat zij echt helemaal gek van jou is moet je eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat dit misschien niet wederzijds is.
Je hebt al eens eerder afgezegd en toen kreeg je grote spijt. Geloof me, gewoon ff doorzetten die hap. Leer haar maar leuk vinden, zie wat mooi in haar is, zie wat leuk en goed aan haar karakter is etc. Het is een hele goede meid en ik kan me niet voorstellen dat je echt niet ff met haar zou chillen als je die angst niet had.
+1
Angst is de mens zijn grootste vijand.
Jaloersheid 2e domste ding
Maar Twijfelen aan jezelf of aan je keuzes zijn je domste dingen ook naar toekomst toe !
Man wat ik allemaal niet leer/geleerd heb in de puberteit :p
Twijfel nooit aan jezelf of aan je keuzes, Denk aan gisteren, maak plannen voor morgen MAAR leef nu !
Je hebt maar 1 leven, morgen kan je sterven door hartaanval of doodgereden worden ..

NEEM ELKE KANS IN JE LEVEN MET WEIDE ARMEN AAN ! beste tip die ik ooit van iemand gekregen heb die bij verschillende bedrijven baas is terwijl hij geen diploma heeft.

Dus waag je kans en ga ermee verder luister nooit naar je vrienden, alleen je beste vriendin weet wat goed voor je is.

Helemaal mee eens
nog steeds kapot van de spierpijn... :D

gewoon posten die trainingen, lees mijn log maar eens door: begin staan alleen maar verrotte trainingen met bagger gewicht. and proud of it! ondertussen ben ik 'best sterk voor een meisje'...
+
ach kom op, gewoon gewicht posten! overwin dat...
Klopt helemaal, iedereen begint laag in gewichten, hoort erbij en iedereen weet dit. Zolang jij je best doet (moeite doen de juiste techniek onder de knie te krijgen en het voor jezelf juiste gewicht pakken) krijg je eerder lofreacties dan negatieve reacties.
Je hebt een topic met zoveel positieve en behulpzame reacties, zowel op je foto's als je verhaal dus waarom niet je trainingen posten?
Je vind haar waarschijnlijk wel echt leuk, maar durft het gewoon niet.

Als je trainingen post ben je toch niet verplicht de cijfers te posten? Je kunt ook zeggen welke oefeningen je hebt gedaan en of het goed ging.
Ik denk ook dat hij niet durft maar ik zou juist de gewichten posten, iedereen vind het leuk als ze na een tijd kunnen zien dat er vooruitgang geboekt is.
Totally true.
Typisch geval van achteraf flink spijt krijgen als je het niet doet terwijl je wanneer je wel gaat achteraf denkt: dat ik hier in het begin bang voor was zeg!

Misschien dat de angst je laat denken dat je haar niet leuk vindt? Je kunt proberen toch door te zetten en wanneer je wat meer vertrouwd bent met haar kun je misschien beter beoordelen of je haar wel of niet wilt.

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Hoezo vind je haar ''niet echt leuk''? Is ze lelijk?

Of dit?

Je bent net goed opweg gast! Nu moet je het ook gewoon doorzetten. Anders is alle moeite voor niks geweest. Nu moet je niet de weg van de minste weerstand kiezen. Dan ben je weer helemaal terug bij af.

Je bent net goed opweg gast! Nu moet je het ook gewoon doorzetten. Anders is alle moeite voor niks geweest. Nu moet je niet de weg van de minste weerstand kiezen. Dan ben je weer helemaal terug bij af.

+1

Trouwens: zorg eerst maar dat je een lekkere verkering hebt, kun je daarna ervaring opdoen met het uitmaken :p

Is dit een log trouwens met als doel 'ontmaagding', of was het 'vinden van ware liefde'?

Je hoeft niet gelijk een relatie aan te gaan met die chick maar ga allicht een paar keer wat leuks doen met d'r doen. En misschien heeft ze nog wel leuke vriendinnen. Misschien zit daar wel een potentieeltje bij om uit elkaar te trekken!!! ;-)

Je moet gewoon proberen een groepje wijven om je heen te verzamelen. Ze hoeven echt niet allemaal geil van je te zijn. Als ze je gewoon kennen en je aardig vinden enzo is het al goed...

Probeer die ene gewoon in bed te krijgen.. niet dwinge natuurlijk maar dan weet je gelijk hoe dat is en heb je weer een doel erbij

Terug
Naar boven