virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even vraagje aan alle members hier die willen meedenken met NewMe:
NewMe is (net als ik) niet heel erg gek op brood, wat raden jullie hem aan om mee te nemen richting opleiding (rekening houdend met een grote tas vol boeken / andere zooi, dus bakken rijst is niet heel handig...)
(zelf heb ik altijd 2 tassen bij me waarvan 1 tas met eten, maar ja: heb dan ook geen boekentas meer nodig
(werk fulltime)
Tips zat zie ik, maar een banaan is altijd prima en misschien wat aardappels?
Dan ga ik er even vanuit dat je het over koolh hebt omdat je voor brood een vervanger zoekt.

Een vervanging voor brood - smeer jij pindakaas op je aardappels?
---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
@NewMe: het is donderdag - ben je al ingeschreven en waar blijft die training?

Proef is een eiwitreep alla martijnc je weet niet wat je mist![]()

door de brinta heerlijk!

@ XtM045 nee. zitten te veel koolhydraten in. en je maag is dn grootste deel bezig om de chocolade af te breken/verteren in plaats vn het opnemen vn de andere voendingsstoffen. ik persoonlijk doe altijd rijstwavel met makreel of zalm erop. veel proteine en goede vetten. moet je alleen wel vn vis houde
bedoel je chocopasta? hmm krijg daar echt zin opeensRijstewafels (met of zonder chocolade) bestaat toch al voor het grootste gedeelte uit koolhydraten![]()

bedoel je chocopasta? hmm krijg daar echt zin opeens
btw een pak chocomel meenemen is toch ook 'goed' als tussendoortje als je op school of werk bent? kan je goed de boterhammen met pindakaas mee wegspoelen![]()

pakje chocomel werkt idd goed voor de kilo's
zal wel een tubetje clearasil meenemen erbij![]()
---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
@NewMe: het is donderdag - ben je al ingeschreven en waar blijft die training?