MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

je zit nu gewoon even in een dipje, je wil niet afspreken, of je training posten. Morgen is het weer andersom als je al deze motivaties hierboven gelezen hebt.
En misschien vind je haar niet leuk, maar bij daten is dat vaak genoeg niet zo, je moet elkaar toch leren kennen. Dus wie weet, de ervaring is mooi meegenomen en je "gebruikt" haar niet, zo kom je er alleen maar achter of je haar leuk kunt vinden. De ervaring is mooi meegenomen.
Niet opgeven nu!!!

je zit nu gewoon even in een dipje, je wil niet afspreken, of je training posten. Morgen is het weer andersom als je al deze motivaties hierboven gelezen hebt.
En misschien vind je haar niet leuk, maar bij daten is dat vaak genoeg niet zo, je moet elkaar toch leren kennen. Dus wie weet, de ervaring is mooi meegenomen en je "gebruikt" haar niet, zo kom je er alleen maar achter of je haar leuk kunt vinden. De ervaring is mooi meegenomen.
Niet opgeven nu!!!

Klinkt als solliciteren: kunnen leuke gesprekken bij zitten, kunnen ook gesprekken zijn waarbij de koffie het beste deel van het gesprek is (die heb ik ook gehad). Gewoon doen dus.

Gozer je kan ook gewoon vrienden met dr worden en als ze beetje verstand van mode heb ga je met dr shoppen enz zo kom jij dr ook beter uit te zien en voelt zij zich niet totaal als afval behandeld? Maja belangrijkste is lef/zelfverzekerheid tonen, liever 100 blauwtjes en een vrouw dan geen blauwtjes en geen vrouw toch;)

Nee, dat was liever 100 blauwtjes en een chick, dan geen blauwtjes en geen chick, aldus Jokertje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.346
+1

Trouwens: zorg eerst maar dat je een lekkere verkering hebt, kun je daarna ervaring opdoen met het uitmaken :p

Is dit een log trouwens met als doel 'ontmaagding', of was het 'vinden van ware liefde'?

weet ik eigenlijk ook niet meer, ben de weg een beetje kwijt. Wat ik nou wel of niet wil.

• #1.348
Even over het trainingen posten, de echte reden waarom ik het niet wil posten is denk ik dat ik bang ben dat ik de motivatie/lef niet kan opbrengen om te gaan trainen.

Het is misschien zo dat ik me DW ben gaan trainen daar, maar dat betekent niet dat ik het ineens niet meer eng vind ofzo. Dat gaat helaas allemaal niet zo snel, maar goed, ik zal eerlijk posten wanneer en hoe ik heb getraind (met gewichten erbij).

Daarnaast is het ook gewoon zo dat ik af en toe in een dip zit (kan door de kleinste dingen al gebeuren), waardoor ik echt nergens meer zin in heb.

Als je eenmaal in de gym bent vind je het echt wel weer leuk.

Beste zou zijn een vaste trainingspartner te hebben... (motivatie enzo)
Wil je huisgenoot niet?

Goed nieuws: hoor net dat er binnenkort een 'echt' squatrek komt in de (toekomstige) sportschool van NewMe! :D

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Oh, en ik ga daar binnenkort nog een keer trainen - had niet door dat ik daar meer mensen ken :o

• #1.353
Beste zou zijn een vaste trainingspartner te hebben... (motivatie enzo)
Wil je huisgenoot niet?

nee, want hij traint bij david loyd en hij gelooft niet in losse gewicht, maar in apparaten (wat me best irriteert). En ik ga niet met alleen maar appartaten trainen om samen met hem te trainen. We echt jammer. Ik ben wel op zoek naar iemand waar ik samen mee kan trainen. Ik blijf door zoeken op uni:)

nee, want hij traint bij david loyd en hij gelooft niet in losse gewicht, maar in apparaten (wat me best irriteert). En ik ga niet met alleen maar appartaten trainen om samen met hem te trainen. We echt jammer. Ik ben wel op zoek naar iemand waar ik samen mee kan trainen. Ik blijf door zoeken op uni:)

Ik ken er iemand, maar weet niet of die op zoek is naar een trainingspartner ;)

Leer hem DBB kennen;d

nvm, was vergeten dat je maybe niet wil dat hij je situatie hier leest

• #1.356
Meisje kan ik sowieso vergeten. Ik had net een date in de middag (iets drinken), maar heb afgezegd, omdat ik niet durfde.
Heb meteen ook een mailtje gestuurd dat ik niks meer van haar wil horen, omdat ik het gewoon niet aan kan (ik weet het, het is stom en ik had al spijt op het moment dat ik het aan het schrijven was).
Maar goed, ik vond haar ook echt niet leuk en ik ben er gewoon nog niet klaar voor.

Wat?
Jij bent wat test nodig man

Dude! Waarom scheep je haar nou zo makkelijk af? Ik heb er echt wel begrip voor dat je die shit eng vind. Maar je hoeft toch ook niet gelijk een relatie met haar aan te gaan. Je had haar mooi kunnen gebruiken om gewoon vrienden mee te worden en af een toe mekaar opzoeken en wat leuks gaan doen.

Je had net de eerste stappen in de goede richting gezet, en dan haak je af...

En je zegt zelf al, je had er al spijt van toen je het stuurde... en terecht.

Wees eens wat minder hard voor jezelf man. Je stelt voor jezelf denk ik veel te hoge doelen. Iemand die altijd TE hoge doelen stelt zal nooit gelukkig worden. Wees eens tevreden met wie je bent man....

Good Luck

volg je al vanaf het begin en volgens mij wil je ook gewoon niet aankomen...
je had allang over de 70 kilo kunnen zijn als je gomad had gevolgd en een goed dieet

en dan had je nog niet eens naar de sportschool gehoeven

Meisje kan ik sowieso vergeten. Ik had net een date in de middag (iets drinken), maar heb afgezegd, omdat ik niet durfde.
Heb meteen ook een mailtje gestuurd dat ik niks meer van haar wil horen, omdat ik het gewoon niet aan kan (ik weet het, het is stom en ik had al spijt op het moment dat ik het aan het schrijven was).
Maar goed, ik vond haar ook echt niet leuk en ik ben er gewoon nog niet klaar voor.

zeg 't dan in dr gezicht G..

Terug
Naar boven