Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Heb ff weer paar blz. gelezen die ik heb gemist (jezus wat wordt hier veel gepost :P) Maar Newme, ik begrijp je keuze voor het meisje wel, mits je haar echt niet leuk vindt, het niet komt door je onzekerheid en je zeker geen angst hebt om haar te ontmoeten stel al vond je haar wel leuk. Als jij er zelf geen voordeel uit denkt te kunnen halen.. en als dat dat echt de waarheid is, dan moet je er ook gewoon mee kappen. Had op zijn minst gebeld, want een mailtje is wel weer zo..

Vind je haar dan ook gewoon echt niet aardig? want zelfs al vind ik een chick lelijk, als ze mij mag.. (en ze heeft vriendinnen met potentie) dan hou ik haar gewoon te vriend. Komt altijd van pas :D

Je hoeft je trainingen ook niet te posten, ik doe dat zelf ook niet. Maargoed.. ik maak ook geen log aan, dus doe gewoon zoals eerder is gezegd: Vertel na je training wat je hebt gedaan en hoe het ging ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Morgen ga ik Biceps en buikspieren trainen (ik zal de training hier posten). Ik heb alleen een barbell liggen thuis (zit niet op mn kamer, maar thuis bij mn ouders), dus dat wordt alleen curlen dan. Ik zal gewoon meerdere sets doen. Ik zal de onderarmen ook wat aandacht geven.
Bij de rest van het lichaam (schouders, triceps, borst, rug en benen) heb ik nog steeds spierpijn, dus het is niet slim om dat te gaan trainen.

Doe een fullbody training (voor zover mogelijk)...

Stiff legged deadlift, military press, squats (diep!), triceps extensions, zittende calf raises (barbell op knie), bicep curls, bankdrukken en diverse raises voor je schouders.

Wie heeft je wijs gemaakt dat je niet mag trainen als je nog spierpijn hebt?

• #1.385
Doe een fullbody training (voor zover mogelijk)...

Stiff legged deadlift, military press, squats (diep!), triceps extensions, zittende calf raises (barbell op knie), bicep curls, bankdrukken en diverse raises voor je schouders.

Wie heeft je wijs gemaakt dat je niet mag trainen als je nog spierpijn hebt?

oow dus het is niet erg?
dan doe ik graag een full body schema, maar het leek mij logisch dat wanneer je nog spierpijn hebt, je spier niet volledig zijn hersteld en dus dat het niet slim is om ze te belasten weer.

oow dus het is niet erg?
dan doe ik graag een full body schema, maar het leek mij logisch dat wanneer je nog spierpijn hebt, je spier niet volledig zijn hersteld en dus dat het niet slim is om ze te belasten weer.
Als jij maandag getraind hebt, en vrijdag nog spierpijn hebt (:D I'm GOOD :p) dan zou ik eerder denken dat je te weinig eet ;)
Spierpijn en spierherstel is niet zó letterlijk te linken...
In dit geval: je bent (nog) niet heel veel gewend - doorzetten dus.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Wat voor materiaal heb je trouwens? 30mm? Want ik heb wat spul 'over'...

Zou ze dan licht aanpakken dus niet voluit gaan.
Ze moeten toch weer wennen aan de belasting dus.
In ieder geval zo denk ik erover hoor :P
Heb net ook pas weer 3de volle week trainen achter de rug na 2maanden afwezigheid.
Eerste paar trainingen dacht ik dat ik kapot ging en at gewoon goed.
Lichaam moet gewoon wennen.

Laatst bewerkt:
Je bent net begonnen met trainen. Het is logisch dat je spierpijn hebt. In de beginfase van je training kun je makkelijk 3 x per week zwaar full body doen imo. Ik ben zelf begonnen met Rippetoe (ik weet niet wat DW je aangeraden heeft) en ik kon ook niet lopen bijna na het squatten toen. Toch daarna weer gaan trainen en na het eerste setje voel je waarschijnlijk die spierpijn nauwelijks.

Ben ik helemaal met je eens DW.
Ook al is het licht en niet tot uiterste, gewoonweg licht oefenen werkt alleen maar in je voordeel.
Des te makkelijker het word om op te bouwen naar 3x of 4x per week.
Mits je voeding in orde is natuurlijk :)

Je bent net begonnen met trainen. Het is logisch dat je spierpijn hebt. In de beginfase van je training kun je makkelijk 3 x per week zwaar full body doen imo. Ik ben zelf begonnen met Rippetoe (ik weet niet wat DW je aangeraden heeft) en ik kon ook niet lopen bijna na het squatten toen. Toch daarna weer gaan trainen en na het eerste setje voel je waarschijnlijk die spierpijn nauwelijks.
Split aangezien er (nog) geen squatrek is.
Verder met je eens.

:thumb:

ik zeg

Rippetoe(als dat squatrek er is)
Gomad
Stoppen met zeiken en trainen
geen bullshit
vreten
coïtus hebben

Gomad is sowieso een zeer goed advies!

• #1.394
okay, bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen kijken hoe erg de spierpijn is en zal aan de hand daarvan beslissen hoe ik ga trainen.

Rippetoe ga ik zeker overwegen zodra we een squatrek hebben daar:)

Waarom heb je dat meisje laten zitten, omdat je het niet kan?
Het lijkt wel of je het niet wil...

Grow some balls

• #1.396
Fullbody was echt te zwaar voor vandaag, echt overal heb ik gewoon nog spierpijn en de oefeningen zonder gewicht vond ik al lastig. Ik wilde wel hoe dan ook trainen (want morgen kan ik niet trainen door tentamens), dus heb ik alsnog gewoon biceps en buik gepakt (want die had ik toen met DW nog niet aangepakt).

Bicep curls (barbell)
10 x stang
10 x stang + 2,5 (alles is hieronder voor de rest exclusief gewicht stang)
8 x 5 kg
6 x 7,5 kg
3 x 10 kg
4 x 7,5 kg
7 x 5 kg
8 x 2,5 kg

voor buik gewoon een paar standaard oefeningen.

Hmm, alle 54 reps dezelfde beweging gemaakt ?
Lijkt mij namelijk iets aan de hoge kant.
Verdiep je iets meer in oefeningen met alleen barbell kun je toch al heel veel oefeningen doen.
21,en is een leuke afsluiter bijvoorbeeld, die voel je zeker branden !
Reverse Curls(3x8) is ook een leuke, pak je onderarmen ook deels mee.
Smal(8x), Normale(8x) en Wijde(8x) grip afwisselen bijv.
Lijkt me leuke workout voor biceps :)

Wat zitten jullie nou met dat Gomad? Dat is toch gewoon belachelijk veel melk drinken? Newme moet juist een ander STRUCTUREEL voedingspatroon hebben. Als hij nu een paar kilo aankomt de komende maanden door 3 liter melk per dag, dan is dat leuk maar betekent het niet dat hij zijn patroon echt heeft verandert. Dit is iets dat hij juist op de langere termijn wel moet hebben. Mijn advies zou dus eerder zijn dat hij structureel zijn best moet gaan doen om meer te eten, en juist daar erg mee bezig te zijn.

Sorry voor 3e persoon Newme, tis voor jou natuurlijk.

• #1.399
Hmm, alle 54 reps dezelfde beweging gemaakt ?
Lijkt mij namelijk iets aan de hoge kant.
Verdiep je iets meer in oefeningen met alleen barbell kun je toch al heel veel oefeningen doen.
21,en is een leuke afsluiter bijvoorbeeld, die voel je zeker branden !
Reverse Curls(3x8) is ook een leuke, pak je onderarmen ook deels mee.
Smal(8x), Normale(8x) en Wijde(8x) grip afwisselen bijv.
Lijkt me leuke workout voor biceps :)

Ja idd. Ik had gezocht naar andere oefeningen, maar kon er geen vinden. Bedankt voor de tip:) voor de volgende keer weet ik dat.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Wat zitten jullie nou met dat Gomad? Dat is toch gewoon belachelijk veel melk drinken? Newme moet juist een ander STRUCTUREEL voedingspatroon hebben. Als hij nu een paar kilo aankomt de komende maanden door 3 liter melk per dag, dan is dat leuk maar betekent het niet dat hij zijn patroon echt heeft verandert. Dit is iets dat hij juist op de langere termijn wel moet hebben. Mijn advies zou dus eerder zijn dat hij structureel zijn best moet gaan doen om meer te eten, en juist daar erg mee bezig te zijn.

Sorry voor 3e persoon Newme, tis voor jou natuurlijk.

Het is zeker waar dat ik mijn voedingspatroon moet veranderen. Dat is de basis, want al kom ik 10 kilo aan, dan nog weet ik dat gewicht binnen korte tijd kwijt te raken, doordat ik slecht eet als ik bijv. stress heb, of het te druk met school heb. Ik ben daar nu hard mee bezig, om op dat soort momenten ook gewoon aan mijn voeding te blijven denken.

Wat mij helpt: Eten ook als je geen honger hebt. Sowieso als je honger hebt moet je denken shit, te laat.

Terug
Naar boven