- Waardering
- 1.339
Ik schop graag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) Maar Newme, ik begrijp je keuze voor het meisje wel, mits je haar echt niet leuk vindt, het niet komt door je onzekerheid en je zeker geen angst hebt om haar te ontmoeten stel al vond je haar wel leuk. Als jij er zelf geen voordeel uit denkt te kunnen halen.. en als dat dat echt de waarheid is, dan moet je er ook gewoon mee kappen. Had op zijn minst gebeld, want een mailtje is wel weer zo..

Doe een fullbody training (voor zover mogelijk)...
Stiff legged deadlift, military press, squats (diep!), triceps extensions, zittende calf raises (barbell op knie), bicep curls, bankdrukken en diverse raises voor je schouders.
Wie heeft je wijs gemaakt dat je niet mag trainen als je nog spierpijn hebt?
Als jij maandag getraind hebt, en vrijdag nog spierpijn hebt (oow dus het is niet erg?
dan doe ik graag een full body schema, maar het leek mij logisch dat wanneer je nog spierpijn hebt, je spier niet volledig zijn hersteld en dus dat het niet slim is om ze te belasten weer.
I'm GOOD
) dan zou ik eerder denken dat je te weinig eet 

Zou ze dan licht aanpakken dus niet voluit gaan.
Ze moeten toch weer wennen aan de belasting dus.
In ieder geval zo denk ik erover hoor![]()
Split aangezien er (nog) geen squatrek is.Je bent net begonnen met trainen. Het is logisch dat je spierpijn hebt. In de beginfase van je training kun je makkelijk 3 x per week zwaar full body doen imo. Ik ben zelf begonnen met Rippetoe (ik weet niet wat DW je aangeraden heeft) en ik kon ook niet lopen bijna na het squatten toen. Toch daarna weer gaan trainen en na het eerste setje voel je waarschijnlijk die spierpijn nauwelijks.

Hmm, alle 54 reps dezelfde beweging gemaakt ?
Lijkt mij namelijk iets aan de hoge kant.
Verdiep je iets meer in oefeningen met alleen barbell kun je toch al heel veel oefeningen doen.
21,en is een leuke afsluiter bijvoorbeeld, die voel je zeker branden !
Reverse Curls(3x8) is ook een leuke, pak je onderarmen ook deels mee.
Smal(8x), Normale(8x) en Wijde(8x) grip afwisselen bijv.
Lijkt me leuke workout voor biceps![]()
voor de volgende keer weet ik dat.Wat zitten jullie nou met dat Gomad? Dat is toch gewoon belachelijk veel melk drinken? Newme moet juist een ander STRUCTUREEL voedingspatroon hebben. Als hij nu een paar kilo aankomt de komende maanden door 3 liter melk per dag, dan is dat leuk maar betekent het niet dat hij zijn patroon echt heeft verandert. Dit is iets dat hij juist op de langere termijn wel moet hebben. Mijn advies zou dus eerder zijn dat hij structureel zijn best moet gaan doen om meer te eten, en juist daar erg mee bezig te zijn.
Sorry voor 3e persoon Newme, tis voor jou natuurlijk.