- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed nieuws: hoor net dat er binnenkort een 'echt' squatrek komt in de (toekomstige) sportschool van NewMe!![]()

Dat is heel goed nieuws. Paar maandjes rippetoe doen en goed vreten en hij is een beest
Tenminste, als hij dat wil.

nee, want hij traint bij david loyd en hij gelooft niet in losse gewicht, maar in apparaten (wat me best irriteert). En ik ga niet met alleen maar appartaten trainen om samen met hem te trainen. We echt jammer. Ik ben wel op zoek naar iemand waar ik samen mee kan trainen. Ik blijf door zoeken op uni![]()

Meisje kan ik sowieso vergeten. Ik had net een date in de middag (iets drinken), maar heb afgezegd, omdat ik niet durfde.
Heb meteen ook een mailtje gestuurd dat ik niks meer van haar wil horen, omdat ik het gewoon niet aan kan (ik weet het, het is stom en ik had al spijt op het moment dat ik het aan het schrijven was).
Maar goed, ik vond haar ook echt niet leuk en ik ben er gewoon nog niet klaar voor.
+1Beter met apparaten trainen dan niet trainen
Waaaaaaaaaaarom nou. Ik heb haast medelijden met dat meisje. Je blijft zeggen dat je haar niet echt leuk vond, maar daar geloof ik echt niks van. Iemand die je zoveel kansen geeft en begrip toont voor je situatie kan je toch niet, niet leuk of aardig vinden in jouw huidige situatie? En anders kun je toch gewoon vrienden blijven als het niet zo klikt.
Je gunt jezelf geen uitweg lijkt het wel en je blijft jezelf in het diepe gooien. No disrespect, maar je hebt echt een schop onder je reet nodig.

leuk dat je dit alles deelt met heel DBB, maar weet je wel hoeveel je je aanstelt ?
denk je dat andere mensen ook geen problemen hebben ?
je blijft maar tegen jezelf zeggen hoe zielig je bent, en angsten overwinnen enzo. STOP DIE BULLSHIT GEWOON ...
less talking, more action.
iedereen om je heen zet zich over "die angsten", jij moet daarvoor geen uitzondering zijn om dat ook te doen. wat jij doet is krampachtig vasthouden en je situatie misbruiken om jezelf bullshit in te spreken.
iedereen kan zich in jou situatie plaatsen als hij dat wil, maar dit wil je gewoon niet. je moet gewoon vooruitgaan, leven. je moet DOEN en niet praten over hoe je het niet zal doen.
met jou attitude zit je gewoon steenvast als sociaal persoon,
moest iedereen zo reageren .. komop man.
Groei wat ballen aan je lijf en get over yourself
je hebt lang genoeg het kneusje gespeeld.
niemand zal dit doen voor jou.
Dit is de mentaliteit die ik ga aan te houden vanaf nu. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ga het toch doen. Je hebt namelijk voor de 100% gelijk.

NewMe, even een serieuze vraag:
Ben jij ooit getest op een psychologische 'afwijking'? Je gaf namelijk al aan dat je bij een psycholoog gelopen hebt voor je problemen dus neem ik aan dat je tests hebt gedaan.
Je vertoond namelijk aardig wat signalen die bij mij vragen oproepen in deze richting, dan denk ik aan borderliner.
Mocht je hier (en dan bedoel ik niet specifiek borderliner) niet op zijn getest, vraag hierom. Als je beter weet hoe je geestelijk op bepaalde situaties reageert is het stukken beter te leren hiermee om te gaan en kan je er op bepaalde vlakken flink voordeel uit halen.
Ik denk overigens dat vrijwel iedereen tekenen van een zogenaamde stoornis vertonen maar dat het maar bij een beperkte groep echt nuttig is dit te testen.
Jut my 2 cents, doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Ik verwacht over enkele weken toch wel een paar trainingen te kunnen vinden, anders zoek ik je op (woon ook in A'dam Osdorp) om je persoonlijk naar een gym te trappen!
Dit is de mentaliteit die ik ga aan te houden vanaf nu. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ga het toch doen. Je hebt namelijk voor de 100% gelijk.
Trainingen ga je zien de komende weken. Beloofd bij deze!!
Gast waar ben je mee bezig, als ik hier zo je laatste reacties lees weet ik niet eens of je het zelf wel wilt. Iemand moet je nodig een flinke schop onder je reet geven.