MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Begin dit te lezen en dacht eindelijk, komt voor zichzelf op, noemt aantal goede dingen waarmee je vooruit bent gegaan en dan zeg je: Tuurlijk ben ik nog nergens.
Kerel lees dat lijstje door en wees trots op wat je bereikt hebt.
Je bent zeker ergens aangezien je vooruit bent gegaan.
Belangrijkste is, je boekt vooruitgang en ja het gaat misschien langzaam, so what?
Je intenties zijn er, je wilt er voor gaan maar het zal tijd kosten, so be it.
Je zegt ook soms word het teveel, ik en meerdere gaven al aan dat jij je doelen iets moet aanpassen.
Wat wil je echt ?
Aankomen ?, simpel: Eten en Trainen.
Zelfverzekerder worden: Eten en Trainen.
Meer contact met meiden: Praat met ze tijdens school, onderwerp heb je al, leerstof.
Ontmaagding enzo komt echt wel zodra je de basis hebt.
Zonder basis kom je nergens dus focus je daar op, aangepaste doelen die je kan halen.
Werkt alleen in je voordeel omdat je bij elk gehaald doel trots op jezelf bent en door wilt gaan :)
Ohja wees niet bang om te falen, iedereen faalt wel eens met alles, opstaan en doorgaan.

Eindelijk iemand die mijn post begrijpt. Inderdaad heel jammer dat hij dan na dat lijstje zeg: Tuurlijk ben ik nergens.

En Newme je hebt niet gefaald. Ze vond je leuk! Je kan het nog goed maken. Date bij jou thuis, kaarslicht, koken, filmpje, lekker knus. Wedden dat ze smelt. Gewoon denken. NU of NOOIT.

Eindelijk iemand die mijn post begrijpt. Inderdaad heel jammer dat hij dan na dat lijstje zeg: Tuurlijk ben ik nergens.

En Newme je hebt niet gefaald. Ze vond je leuk! Je kan het nog goed maken. Date bij jou thuis, kaarslicht, koken, filmpje, lekker knus. Wedden dat ze smelt. Gewoon denken. NU of NOOIT.

Inderdaad, ik ben er haast zeker van dat ze je ondanks dit alles nog ontzettend leuk vindt. Is misschien een idee om haar naar jou thuis te vragen. Dan kan je er niet onderuit. Je hoeft er niet per se een date van te maken. Zeg gewoon dat je wat goed te maken hebt omdat je zo rot tegen haar deed en daarom voor haar wilt koken.

Woonde je maar bij me in de buurt dude, had ik je opgeleid tot wingman :D En dan voor je het weet: BAM! schiet je je puddingbuks leeg in een natte la ;)

Trouwens grappig dat ik eerst eens vroeg: Ben jij joop? en nu zie ik steeds meer mensen het doen :D heerlijk.

Ik heb je openingspost(s) gelezen, en ik voelde me erg geneigd om hier een comment achter te laten, wat ik normaal gezegd niet vaak doe. Ik herken absoluut een aantal van je sociale angsten en ben blij dat je aan jezelf hebt besloten te werken.

Natuurlijk weet je, dat je om aan te komen moet vreten als een beest. Je openingspost stamt uit het begin van de zomer, dus ik neem aan dat je onderhand een stuk wijzer bent op het gebied van krachttraining en massa aankomen.

Je hebt het vast al vaak genoeg gehoord, maar chocomelk is goud waard, wat betreft het overtreffen van je dagelijkse energie-onderhoud. Zuip d'r op los. Zorg voor de rest natuurlijk dat je weg blijft van cardio en hard traint, liefst op de compounds in de 3-8 reprange. Weet ook dat je je trainingsintensiteit moet afstellen om hoe vaak je de betreffende spiergroep(en) aan deze inspanning blootstelt. Train je minder tot failure, dan kan je frequenter de sportschool (of waar je ook traint) bezoeken. Train je elke keer tot het uiterste, dan is het een slim idee om maximaal 3-4 keer per week te trainen.

Hoop dat ik je op de één of andere manier heb kunnen helpen op het gebied van krachttraining en voeding/rust. Nogmaals, ik heb alleen je openingspost(s) gelezen.

EDIT: O ja:
Haters gon' hate,
ignorant a**holes gon' laugh at you,
don't let it control your mind.

Hoe zit dat nu werkelijk met chocomel? Is dat alleen goed voor vet of goed voor de spiertjes? Ik wil nu cleanbulken sommige mensen zeggen tegen mij ook dat chocomel handig is aangezien een pak per dag makkelijk weg te drinken is is. Sorry voor newme dat ik daar in zijn topic over begin:P

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Waar woont die newme eigenlijk in de omgeving?

Hoe zit dat nu werkelijk met chocomel? Is dat alleen goed voor vet of goed voor de spiertjes? Ik wil nu cleanbulken sommige mensen zeggen tegen mij ook dat chocomel handig is aangezien een pak per dag makkelijk weg te drinken is is. Sorry voor newme dat ik daar in zijn topic over begin:P

Clean bulk en dan chocomel?
stomme vraag als je het mij vraagt :P

Chocomel is voor de ekte ecto

Clean bulk en dan chocomel?
stomme vraag als je het mij vraagt :P

Chocomel is voor de ekte ecto

Ja maar wat is cleanbulk? Mijn advies van medewerker sportschool eet zoveel mogelijk maar geen patat shoarma pizza e.d. Hoe slecht/goed is chocomel dan. En wat is een ecto? Mijn doel voor juni is 85 kilo en 9-12 vet%

Laatst bewerkt:
Ja maar wat is cleanbulk? Mijn advies van medewerker sportschool eet zoveel mogelijk maar geen patat shoarma pizza e.d. Hoe slecht/goed is chocomel dan

Clean bulk > Bulken met schoon voedsel

Bulk( wat newme moet doen ) = chocomel volle melk macdonalds alles wat los en vast zit en vooral hoog in kcal

1Ltje chocomel kan geen kwaad als je geen podiumambities hebt imo. Hij is oa onzeker over z;n magerheid. Met 1 a 2L choco vul je dat zo op:p.

1Ltje chocomel kan geen kwaad als je geen podiumambities hebt imo. Hij is oa onzeker over z;n magerheid. Met 1 a 2L choco vul je dat zo op:p.

dat zeker maar als zijn doel een lager BF is dan moet je absoluut geen choco drinken

dat zeker maar als zijn doel een lager BF is dan moet je absoluut geen choco drinken

Had met mijn instructeur afgesproken dat ik nu zoveel mogelijk ging aankomen maar geen patat pizza shoarma e.d. En vanaf april aan mn BF gaan denken is chocomel dan een goede optie of is t echt heel slecht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.431

Ik snap je punt ook hoor en met ik ben nergens bedoel ik eigenlijk, dat ik nog een lange weg te gaan heb, maar ik ben wel tevreden met wat ik al wel bereikt heb.

Voor de tweede keer? denk het niet eigenlijk deze keer. Ze stuurde me een smsje van: okay, je geeft me steeds valse hoop. Misschien heb ik me wel vergist in je.

Ik heb haar nog wel in mijn msn lijst staan, dus misschien dat ze me aanspreekt ofzo als ik online kom en anders spreek ik haar wel aan. Ik had haar ook een cadeautje gekocht als excuses dat ik de vorige keer niet kwam opdagen. Zal ik die naar haar toe sturen? :p

Naja je kan niet 2 dingen tegelijk doen
leg het even uit

Bulken = Aankomen maar ook meer BF
Clean Bulken = Aankomen(minder snel) maar BF gelijk of minder
Cutten = minder BF

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.433

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Waar woont die newme eigenlijk in de omgeving?

Je mag het ook best aan mijzelf vragen hoor:p of praat je niet meer met me XD

Omgeving Rotterdam en Amsterdam (studie).

Naja je kan niet 2 dingen tegelijk doen
leg het even uit

Bulken = Aankomen maar ook meer BF
Clean Bulken = Aankomen(minder snel) maar BF gelijk of minder
Cutten = minder BF

Oke denk dat 't beste voor mij nu is bulken en dan vanaf maart/april cutten. Pakkie chocomelk is dan wel oke, welke chocomel gebruik(te) jij in je bulk als je dat gedaan heb? gewoon die normale of halfvol oid

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Je mag het ook best aan mijzelf vragen hoor:p of praat je niet meer met me XD

Omgeving Rotterdam en Amsterdam (studie).

Oke dat is ook niet bij mij in de buurt gozer. In Rotterdam heb je wel hele makkelijke meisjes moet je is naar de hollywood gaan noemen ze niet voor niks snollywood. Als je met dat meisje een ''normale'' date wilt raad ik je idd aan lekker voor dr te koken oid, als je voor t ketsen gaat is een filmpje kijken op de bank wel een idee. Eerst dr hand beetpakken dan tegen dr aan liggen en als ze positief reageerd ga je steeds wat verder, maja is wel je eerste keer en dat is toch beter dat je dan iig een meisje heb waar je echt om geeft want dat vergeet je niet ;) Daarna maakt t een stuk minder uit en kan je pakken wat je pakken kan

update je doelen in de beginpost swa ;)

Oke denk dat 't beste voor mij nu is bulken en dan vanaf maart/april cutten. Pakkie chocomelk is dan wel oke, welke chocomel gebruik(te) jij in je bulk als je dat gedaan heb? gewoon die normale of halfvol oid

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Oke dat is ook niet bij mij in de buurt gozer. In Rotterdam heb je wel hele makkelijke meisjes moet je is naar de hollywood gaan noemen ze niet voor niks snollywood. Als je met dat meisje een ''normale'' date wilt raad ik je idd aan lekker voor dr te koken oid, als je voor t ketsen gaat is een filmpje kijken op de bank wel een idee. Eerst dr hand beetpakken dan tegen dr aan liggen en als ze positief reageerd ga je steeds wat verder, maja is wel je eerste keer en dat is toch beter dat je dan iig een meisje heb waar je echt om geeft want dat vergeet je niet ;) Daarna maakt t een stuk minder uit en kan je pakken wat je pakken kan

Gebruikte de ekte volle

Ik snap je punt ook hoor en met ik ben nergens bedoel ik eigenlijk, dat ik nog een lange weg te gaan heb, maar ik ben wel tevreden met wat ik al wel bereikt heb.

Voor de tweede keer? denk het niet eigenlijk deze keer. Ze stuurde me een smsje van: okay, je geeft me steeds valse hoop. Misschien heb ik me wel vergist in je.

Ik heb haar nog wel in mijn msn lijst staan, dus misschien dat ze me aanspreekt ofzo als ik online kom en anders spreek ik haar wel aan. Ik had haar ook een cadeautje gekocht als excuses dat ik de vorige keer niet kwam opdagen. Zal ik die naar haar toe sturen? :p

Gewoon een mailtje sturen. Waarin je wederom de boel uitlegt. Dat je geen valse hoop hebt gegeven, maar dat je het ontzettend moeilijk mee hebt. En dat je het graag goed wil maken en dat je hoop dat ze je die kans wil geven. Ze vindt je leuk dus die kans krijg je wel. En dan kan je haar uitnodigen bij jou. Kaarslicht, koken etc. Dan een filmpje aanzetten, lekker samen knus op de bank. Je hoeft niet perse coïtus met haar te hebben. Maar zie dit als een test voor jezelf. Want volgens mij vind je haar wel leuk, maar ben je bang voor je eigen onzekerheid. Voor de rest aan je lot overlaten. Je cadeautje kan je dan persoonlijk geven aan haar. Wedden dat ze dan helemaal smelt? En dat ze je dan begint te zoenen. Vlak voor je date gewoon denken van nu of nooit. Doen alsof dit je enige en laatste kans is.

Het feit dat ze zegt: ''je geeft me valse hoop'' zegt genoeg. Hiermee zegt ze natuurlijk dat ze je heel leuk vindt;) Stel dat meisje niet meer teleur. Want je hebt echt een niet te missen schot voor open doel.

Gewoon een mailtje sturen. Waarin je wederom de boel uitlegt. Dat je geen valse hoop hebt gegeven, maar dat je het ontzettend moeilijk mee hebt. En dat je het graag goed wil maken en dat je hoop dat ze je die kans wil geven. Ze vindt je leuk dus die kans krijg je wel. En dan kan je haar uitnodigen bij jou. Kaarslicht, koken etc. Dan een filmpje aanzetten, lekker samen knus op de bank. Je hoeft niet perse coïtus met haar te hebben. Maar zie dit als een test voor jezelf. Want volgens mij vind je haar wel leuk, maar ben je bang voor je eigen onzekerheid. Voor de rest aan je lot overlaten. Je cadeautje kan je dan persoonlijk geven aan haar. Wedden dat ze dan helemaal smelt? En dat ze je dan begint te zoenen. Vlak voor je date gewoon denken van nu of nooit. Doen alsof dit je enige en laatste kans is.

Het feit dat ze zegt: ''je geeft me valse hoop'' zegt genoeg. Hiermee zegt ze natuurlijk dat ze je heel leuk vindt;) Stel dat meisje niet meer teleur. Want je hebt echt een niet te missen schot voor open doel.

WTF, geen mailtje sturen. Dan ben je echt een miet als je zo met een chick moet communiceren. Gewoon even bellen ;)

Filmpje kijken op de bank = coïtus als je 't echt wilt ;)

WTF, geen mailtje sturen. Dan ben je echt een miet als je zo met een chick moet communiceren. Gewoon even bellen ;)

Rekening houdend met hem dude:o Hij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.

Filmpje kijken op de bank = coïtus als je 't echt wilt ;)

Voor mij is een filmpje kijken bij een meisje thuis ook gelijk aan coïtus. Maar deze gozer is maagd en misschien is het beter als hij op een meisje wacht waar hij echt verliefd op is. Maar zulke dates(=leermomenten) zijn uitermate goed voor hem om zelfvertrouwen op te doen. Beetje zoenen, beetje voelen. Misschien dat hij dan de smaak te pakken krijgt.

Jullie willen allemaal te snel gaan. Easy mate... Laat deze jongen rustig bij het begin beginnen. Dat is het jullie bedoelen het allemaal wel goed, maar voor de meeste dingen is hij nog niet klaar als ik zijn posts lees. Beetje bij beetje gaat het goed moeten komen. Maar als hij te snel of te hard wil gaan, dan gaat hij juist 2 plaatsen achteruit dan een stap vooruit.

Terug
Naar boven