rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Begin dit te lezen en dacht eindelijk, komt voor zichzelf op, noemt aantal goede dingen waarmee je vooruit bent gegaan en dan zeg je: Tuurlijk ben ik nog nergens.
Kerel lees dat lijstje door en wees trots op wat je bereikt hebt.
Je bent zeker ergens aangezien je vooruit bent gegaan.
Belangrijkste is, je boekt vooruitgang en ja het gaat misschien langzaam, so what?
Je intenties zijn er, je wilt er voor gaan maar het zal tijd kosten, so be it.
Je zegt ook soms word het teveel, ik en meerdere gaven al aan dat jij je doelen iets moet aanpassen.
Wat wil je echt ?
Aankomen ?, simpel: Eten en Trainen.
Zelfverzekerder worden: Eten en Trainen.
Meer contact met meiden: Praat met ze tijdens school, onderwerp heb je al, leerstof.
Ontmaagding enzo komt echt wel zodra je de basis hebt.
Zonder basis kom je nergens dus focus je daar op, aangepaste doelen die je kan halen.
Werkt alleen in je voordeel omdat je bij elk gehaald doel trots op jezelf bent en door wilt gaan
Ohja wees niet bang om te falen, iedereen faalt wel eens met alles, opstaan en doorgaan.
Eindelijk iemand die mijn post begrijpt. Inderdaad heel jammer dat hij dan na dat lijstje zeg: Tuurlijk ben ik nergens.
En Newme je hebt niet gefaald. Ze vond je leuk! Je kan het nog goed maken. Date bij jou thuis, kaarslicht, koken, filmpje, lekker knus. Wedden dat ze smelt. Gewoon denken. NU of NOOIT.

En dan voor je het weet: BAM! schiet je je puddingbuks leeg in een natte la 

.
Hij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.