h87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 25%
Rekening houdend met hem dudeHij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.
Voor mij is een filmpje kijken bij een meisje thuis ook gelijk aan coïtus. Maar deze gozer is maagd en misschien is het beter als hij op een meisje wacht waar hij echt verliefd op is. Maar zulke dates(=leermomenten) zijn uitermate goed voor hem om zelfvertrouwen op te doen. Beetje zoenen, beetje voelen. Misschien dat hij dan de smaak te pakken krijgt.
Jullie willen allemaal te snel gaan. Easy mate... Laat deze jongen rustig bij het begin beginnen. Dat is het jullie bedoelen het allemaal wel goed, maar voor de meeste dingen is hij nog niet klaar als ik zijn posts lees. Beetje bij beetje gaat het goed moeten komen. Maar als hij te snel of te hard wil gaan, dan gaat hij juist 2 plaatsen achteruit dan een stap vooruit.
Dacht gelezen te hebben dat het hem alleen om het neuqen ging toch? Tjah liefde zou voor hem misschien beter zijn, zover ik 't kan beoordelen is dat meisje gek op hem en hij weet zelf toch denk ik het beste wat hij voor haar voelt

Hij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.

heb ik vooral vooraf enorm last van trillende handen. Heb daarom ook nooit gebruikt gemaakt van een spiekbriefje in mijn handen, dan zag je me gewoon teveel trillen xD