MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Rekening houdend met hem dude:o Hij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.

Voor mij is een filmpje kijken bij een meisje thuis ook gelijk aan coïtus. Maar deze gozer is maagd en misschien is het beter als hij op een meisje wacht waar hij echt verliefd op is. Maar zulke dates(=leermomenten) zijn uitermate goed voor hem om zelfvertrouwen op te doen. Beetje zoenen, beetje voelen. Misschien dat hij dan de smaak te pakken krijgt.

Jullie willen allemaal te snel gaan. Easy mate... Laat deze jongen rustig bij het begin beginnen. Dat is het jullie bedoelen het allemaal wel goed, maar voor de meeste dingen is hij nog niet klaar als ik zijn posts lees. Beetje bij beetje gaat het goed moeten komen. Maar als hij te snel of te hard wil gaan, dan gaat hij juist 2 plaatsen achteruit dan een stap vooruit.

Dacht gelezen te hebben dat het hem alleen om het neuqen ging toch? Tjah liefde zou voor hem misschien beter zijn, zover ik 't kan beoordelen is dat meisje gek op hem en hij weet zelf toch denk ik het beste wat hij voor haar voelt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Rekening houdend met hem dude:o Hij durft niet naar dates te gaan, dus denk dat het voor hem wel makkelijker is om zijn verhaal te doen via de mail, aangezien hij dicht kan klappen door de telefoon.

Voor mij is een filmpje kijken bij een meisje thuis ook gelijk aan coïtus. Maar deze gozer is maagd en misschien is het beter als hij op een meisje wacht waar hij echt verliefd op is. Maar zulke dates(=leermomenten) zijn uitermate goed voor hem om zelfvertrouwen op te doen. Beetje zoenen, beetje voelen. Misschien dat hij dan de smaak te pakken krijgt.

Jullie willen allemaal te snel gaan. Easy mate... Laat deze jongen rustig bij het begin beginnen. Dat is het jullie bedoelen het allemaal wel goed, maar voor de meeste dingen is hij nog niet klaar als ik zijn posts lees. Beetje bij beetje gaat het goed moeten komen. Maar als hij te snel of te hard wil gaan, dan gaat hij juist 2 plaatsen achteruit dan een stap vooruit.

Dat merkte ik inderdaad de eerste keer dat ik wegliep van die date. Ik zat zo in mijn hoofd van: vanavond gaat het gebeuren, we gaan nken enzovoort enzovoort, dat de spanning te groot werd:o

Stemmingswisselingen heb ik ook echt last van...ik heb nu gewoon zo een extreme zin om te trainen, uitgaan, eten en alles, maar ik weet dat dat helaas niet heel lang zo zal blijven.

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Dacht gelezen te hebben dat het hem alleen om het neuqen ging toch? Tjah liefde zou voor hem misschien beter zijn, zover ik 't kan beoordelen is dat meisje gek op hem en hij weet zelf toch denk ik het beste wat hij voor haar voelt

Nou ja, om het nken...ik zie het meer als ervaring op doen en tegen mijn angst ingaan, zodat ik niet meer hoef te stressen als ik een meisje tegen kom, die ik echt heel leuk vind.
Deze meid zal ik denk ik niet verliefd op worden.

Kerel je spreekt jezelf erg tegen.
Je verbrak het contact omdat je het zag als gebruik maken van haar.
Maar zodra je een wijf kan nken doe je het zodat als je iemand tegenkomt die je erg leuk vind minder gestresst bent ?
Dit vat ik niet.
En daarnaast voor nken hoef je echt niet bang te zijn, eerst is het spannend, dan hangt die erin ja allemaal leuk en aardig, is het afgelopen denk je wtf heb ik hiervoor zitten stressen :P

Laatst bewerkt:
De meeste meiden worden veel liever gebeld. Maar goed, het is NewMe's keus.

Ik hoop dat NewMe gauw gaat trainen en vreten en dat hij niet de nieuwe SniperX wordt ofzo.

Je moet niet zo bezig zijn met dat nken, nken, nken. Daar gaat het helemaal niet om. Je moet gewoon door het stof gaan voor die chick en nog een keer met d'r afspreken. Ze vind je echt leuk, anders had ze je geen smsje gestuurt met dat je haar valse hoop gaf. Als ze hoop heeft is dat een goed teken!

Maak er gebruik van dat ze je leuk vind. Die kans moet je echt niet weggooien. Snap dat je dat eng vind. Maar wees niet zo bezig met dat nken. Dat komt echt wel...

Bouw eerst een vriendschap met haar op. Dan zie je wel verder.

• #1.447
Ja inderdaad, ik ben echt stom bezig geweest qua dat. Ik was veeel t veel ermee bezig. Gewoon met dingen van moet ik haar op msn wel of niet aanspreken, want anders raakt gespreksstof op en shit. Ik had zonder verwachting erin moeten gaan en had mezelf moeten zijn. Kijken of het te herstellen is. Het is hoe dan ook een leerpunt geweest voor de volgende keer.

Vandaag weer gepresenteerd voor de klas. Was wel zenuwachtig, maar ging goed. Ben wel trots op mezelf:)

en spierpijn biceps en buik:)

Sowieso haar uitnodigen bij jou. Je kunt moeilijk je eigen huis ontvluchten.

Ja inderdaad, ik ben echt stom bezig geweest qua dat. Ik was veeel t veel ermee bezig. Gewoon met dingen van moet ik haar op msn wel of niet aanspreken, want anders raakt gespreksstof op en shit. Ik had zonder verwachting erin moeten gaan en had mezelf moeten zijn. Kijken of het te herstellen is. Het is hoe dan ook een leerpunt geweest voor de volgende keer.

Vandaag weer gepresenteerd voor de klas. Was wel zenuwachtig, maar ging goed. Ben wel trots op mezelf:)

Msn praat makkelijk, je hoeft niet gelijk antwoord te geven, je kunt even nadenken over wat je wilt zeggen, en daarom kiezen veel mensen met sociale problemen dus voor het internet.
Maar je bent er zelf wel achter dat dat niet de manier is. En als je dan na tijden met haar gepraat te hebben op msn je dr in het echt ziet is het gesprek alleen maar moeilijk.

Oja en over dat cadeautje van een paar posts terug. WAT OPSTUREN!?!?!
Langsgaan! sms dr of ff snel op msn, heb je het druk vanavond? verder niks
Cadeautje mee en hoppa

NewMe, welk deel van A'dam woon je nu (of ga je wonen)?

Msn praat makkelijk, je hoeft niet gelijk antwoord te geven, je kunt even nadenken over wat je wilt zeggen, en daarom kiezen veel mensen met sociale problemen dus voor het internet.
Maar je bent er zelf wel achter dat dat niet de manier is. En als je dan na tijden met haar gepraat te hebben op msn je dr in het echt ziet is het gesprek alleen maar moeilijk.

Oja en over dat cadeautje van een paar posts terug. WAT OPSTUREN!?!?!
Langsgaan! sms dr of ff snel op msn, heb je het druk vanavond? verder niks
Cadeautje mee en hoppa

Ben hier ook eens beginnen volgen, één en ander gelezen enz.
msn is idd de gemakkelijkere uitgangs weg om contacten te leggen.
Zijn veel mensen wat dat doen dus je moet je geen schrik hebben om haar aan te spreken ofzo.

@ pooj, heet jij toevallig joop?

Ben hier ook eens beginnen volgen, één en ander gelezen enz.
msn is idd de gemakkelijkere uitgangs weg om contacten te leggen.
Zijn veel mensen wat dat doen dus je moet je geen schrik hebben om haar aan te spreken ofzo.

@ pooj, heet jij toevallig joop?

Nu is het niet meer grappig:o

Goed man! Zenuwachtig is bijna iedereen voor zoiets, ondanks dat ik tegenwoordig toppresentator ben :p heb ik vooral vooraf enorm last van trillende handen. Heb daarom ook nooit gebruikt gemaakt van een spiekbriefje in mijn handen, dan zag je me gewoon teveel trillen xD

Ik had je beloofd het oude document te updaten en gister te posten, maar dat gaat wat langer duren. Ik moet nog zoveel verhelderende inzichten en nieuwe gedachten verwerken... leuk nog meer leeswerk :D

• #1.456
Goed man! Zenuwachtig is bijna iedereen voor zoiets, ondanks dat ik tegenwoordig toppresentator ben :p heb ik vooral vooraf enorm last van trillende handen. Heb daarom ook nooit gebruikt gemaakt van een spiekbriefje in mijn handen, dan zag je me gewoon teveel trillen xD

Ik had je beloofd het oude document te updaten en gister te posten, maar dat gaat wat langer duren. Ik moet nog zoveel verhelderende inzichten en nieuwe gedachten verwerken... leuk nog meer leeswerk :D

okay, thnx man:D;)

Vandaag heb ik weer patiënten presentatie XD
I will Rock:)

Haha mooi verhaal dit. Heb zojuist even in een rap tempo wat van je posts doorgelezen. Ken een hoop mensen met hetzelfde probleem als dat van jou (heb SPH gestudeerd). Weet niet of je het boek 'The game' van Neil Strauss gelezen hebt, maar veel mensen hebben hier wat aan.. Veel succes met alles verder. Tof om te lezen dat je er zo open over bent

• #1.458
Okay jongens. Ik heb tijdje geen tijd gehad, maar zoals velen mij hadden aangeraden ga ik vandaag even mijn doelen bijstellen. Ik zal ze straks even hier posten en in begin post aanpassen. (ik heb hier in Adam geen internet of heeel soms van de buren, dus vandaar dat ik niet altijd kan posten).

Newme is Dwarf sterk? ze wilt gehakt van me maken :eek:

Je bent echt een pannenkoek als je die chick niet pakt, die kan je ook veel steun geven en ook door de tijden heen slepen die je momenteel mee maakt.(en BTW ze wil jou, moet je dan niet blij zijn? Zo zijn jouw onzekerheden een stuk zekerder geworden) Je hebt veel meer aan een chick in real life, dan beetje aanmoedigende teksten in dit topic.

Maar dat is mijn mening;)
Succes met je rehabilitatie bro

Terug
Naar boven