XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Even een probleempje waar ik mee zit. Sinds een paar weken is er een meid bij ons in de klas nageplaatst en ik vind haar ECHT ECHT heeeel leuk. Zij is gewoon het type waar ik voor val. Hele mooie meid ook nog is (mooi in de zin van natural mooi, dus ze heeft niet eens echt make up nodig, mooi lichaam, ze weet precies hoe ze zich moet kleden). Ze klopt gewoon zeg maar.

Nou is het probleem dat ze het allemaal veel moeilijker maakt voor mij. Ik ben nu VEEL zenuwachtiger als ik naar de les ga (omdat haar mening over mij belangerijk is voor mij blijkbaar). Zelfs als ik mn kleren aandoe, denk ik wat zij ervan zal vinden. Het is best wel erg zeg maar en in mijn geval maakt ze alles veel moeilijker voor mij.
Door het feit dat ik haar leuk vind, ga ik me juist als een debiel gedragen heb ik gemerkt. Ik praat nu bijna niet meer in de les, omdat zij daar zit. Ik maak geen oogcontact met haar, omdat ik bang ben. En ik praat niet met haar, omdat ik bang ben dat er stiltes vallen of dat ze me stom zou vinden. Al en met al, ik laat super veel kansen liggen.

Lichtpuntje vandaag: Na de les liepen we naast elkaar terug naar buiten. Ik dacht...neeee...nu moet ik praten, want anders wordt het echt weird. Dus ik zei iets standaards: ''ik heb nu al zin in het weekend''. toen hebben we zo gewoon beetje gepraat. Ik merkte dat ik constant dingen moest bedenken als het gesprek stil werd. Kan het zijn dat ik gewoon niet goed genoeg inging op haar inbreng? Nouja, op die manier ging het gesprek beetje door. Best wel stroef had ik het gevoel. Niet echt een gesprek waarvan je blij wordt zeg maar, was gewoon heel zakelijk en heel stroef, maar het was er, en dat is op zich al goed.

Wat ik zelf heb besloten: vanaf nu, als ik haar zie, ga ik oogcontact niet vermijden, ga ik gewoon kijken naar haar en hoi zeggen en als ik in de buurt ben vraag ik gewoon hoe het met dr gaat en misschien dat zo een gesprek ontstaat.

Wie van jullie kan mij hierover nog meer tips geven aan de hand van het verhaal die ik hierboven schrijf?

Ik heb nog 2 dingetjes meegemaakt vandaag, maar die typ ik straks, anders wordt het verhaal te lang.

Redelijk begin, heb je dr msn? Dat vind jij makkelijker toch? Vraag gewoon of ze na een les of in een pauze oid wat wilt drinken met je. Je moet dr gewoon in gaan met iets van; die meid mag blij zij met een gozer als mij, doe ik ook altijd oke 't is ook wel zo maar das een ander verhaal. Je moet inzet blijven tonen straks vind ze jou ook wel leuk maar word 't niks omdat jij dr geen ruk voor gedaan heb zou zonde zijn toch

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Kan wel, maar waarschijnlijk kan ik het dan niet serieus houden :p
:roflol:

Binnenkort nog eens trainen, zal ik als voorbeeld een man of 5 aanspreken in de sportschool ;)

Beter vrouwen aanspreken voor hem:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Redelijk begin, heb je dr msn? Dat vind jij makkelijker toch? Vraag gewoon of ze na een les of in een pauze oid wat wilt drinken met je. Je moet dr gewoon in gaan met iets van; die meid mag blij zij met een gozer als mij, doe ik ook altijd oke 't is ook wel zo maar das een ander verhaal. Je moet inzet blijven tonen straks vind ze jou ook wel leuk maar word 't niks omdat jij dr geen ruk voor gedaan heb zou zonde zijn toch

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Daarom:o

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

twee dingetjes die ook vandaag gebeurden. We zaten in de les en op een gegeven moment was het mijn beurt om een vraag te beantwoorden, maar ik wist het antwoord niet. Dus ik ging stressen en de leraar ging door en zei van, ja wel je weet het wel en zo. Maar op dat punt draaide ik door van de stress, dat merkte ik. Echter paar minuten later dacht ik bijmezelf: Heej, dat is op het forum ook langsgekomen. Het is hoe erg ik het zelf maak! Als ik rustig was gebleven en gewoon ging nadenken en zo, was het allemaal niet zo erg geweest. Nu zag de hele klas dat ik ging stressen. Dus een leermomentje voor de volgende keer.

Ik was vandaag ook naar de sportschool geweest. Tenminste, dat wilde ik, ik was tot de deur geweest, maar durfde niet naar binnen. Maar ik heb het geprobeerd ipv te bellen. Plan nu is: ik ga eerst bellen en zeggen dat ik me wil inschrijven en zo en ga dan tegen haar zeggen, wacht ik woon in de buurt, kom er meteen even aan. Dat verlaagt de drempel voor mn gevoel heel erg. Dus dat is het plan voor morgen. Poging 2

Over die chick, probeer je niet helemaal gek te maken met kleding die je aan moet enzo.
Schiet je niks mee op, kleed je leuk maar belangrijkst is: kleed je zoals jij wilt aangezien jij er mee moet lopen :P
Zijn al paar goede tips gezegd over eventueel gespreksstof, waarom ze nageplaatst is, waar ze vandaan komt, waarom ze voor deze opleiding gekozen heeft(dit is iets dat jullie beide graag willen dus een gemeen ding, altijd goed).

Over die vraag die de leraar stelde, tja je wist het niet.
Je bent daar om te leren zodat je juist de vraag kan beantwoorden, niks mis mee dat je het niet wist.
Dat de leraar begon over dat je het moest weten enzo, moet je eigenlijk negeren imo.

Over sportschool, doe wat jou het makkelijkst lijkt.
Misschien een tip, vergeet het gewoon even, bel morgen spontaan op en ga erna langs.
Of zet wekker op je telefoon met herinnering: sportschool bellen.
Maakt de stress wat de minder in de aanloop tot het telefoontje en dergelijke :)

Ik cardio ook niet, maar lopen genoeg vrouwen/chicks daar :P

1. ik ga niet koppelen
2. hoeveel vrouwen denk je zelf dat daar rondlopen? newme gaat NIET aan de cardio hoor!

Wie weet loopt dr wle wat rond voor m is t eerste contact al gelegt! Hij hoeft ook niet te cardio'en ik flirt ook wel is met die meisjes daar als ik flesje ga vullen ofzo

Weetje wat mij altijd opviel? Alle mensen waar ik later op school het meest mee optrok, waren altijd degenen waar ik het eerste contact mee had, door bijv. het eerste projectgroepje, of waar je in het begin veel naast zat. Op mijn huidige opleiding werkte dit bij iedereen zo, uiteraard groei je later ook naar anderen toe, maar je valt altijd terug op de mensen waar je het eerst kennis mee hebt gemaakt.

Wat ik een paar keer gedaan heb toen de stiltes feitelijk echt lang waren en ik het niet meer kon uithouden. Dan gaf ik het gewoon toe op een sarcastische manier, weet niet meer precies wat.. iets van: “Daar is ie dan” of “Het moment is daar” De ander: “Wat?” Ik: “Het bevreesde stilte moment” Of iets anders flauws als: “Zo, de stof is op!” ander: “Welke stof?” Ik: “De gesprekstof”. Altijd op een sarcastische toon, gevolgd met een lach.
Ja, het is echt heel heel flauw en slecht maar tot nu konden alle meisjes dit nog waarderen. Ik zei er ook altijd niet te serieus achteraan, dat ik echt een hekel heb aan stiltes, me er niet goed bij voelde enzo. Het gesprek kwam zo vanzelf wel weer opgang en de meeste meisjes vonden die eerlijkheid of gevoeligheid? wel leuk. Bovendien werd elke volgende stilte ontzettend dragelijk :P

Ok, nu we een zeer beperkt idee hebben van haar uiterlijk, willen we natuurlijk meer weten! Karakter? :p

Kerel hier nog wat tips (misschien heb je ze al eerder gehoord):

- Stel open vragen aan haar als je met haar praat (dus geen, of zo min mogelijk vragen, waar ze simpelweg ja of nee op kan antwoorden)

- Als ze wat aan het vertellen is en je begrijpt het niet helemaal of je weet even niks te zeggen gebruik dan deze: 'sorry, maar wat bedoel je daar precies mee?'. Werkt altijd! zij zal aan het woord blijven en jij zult niet voor lul staan doordat ze eventueel later vraagt 'snap je' en jij nee moet zeggen.

- Probeer over dingen te praten waar zij interesse in heeft, dus geen Star Wars etc. (waarschijnlijk ???). Je komt hier natuurlijk het best achter door met haar te praten!

- Haal jezelf nooit naar beneden (door bijv. te zeggen dat je een ecto bent, of dat je dik bent). Dit is iets wat mensen vaak doen om een stilte te voorkomen of om de andere te laten lachen. Dit werkt echter niet! De ander gaat namelijk negatieve dingen zien die ze waarschijnlijk eerst niet opmerkte of geen aandacht gaf. Ook houden chicks van zelfvertrouwen, dus straal dat dan ook uit!

- Een beetje oogcontact is prima; je kijkt elkaar aan, een glimlachje, wachten op response en weer bij de les zijn. Te veel oogcontact kan nl. een beetje angstaanjagend voor dr zijn omdat ze wellicht denkt dat je haar obsessief aan het bestuderen bent of een weirdo bent.

- Over de sportschool: bedenk wat voor resultaten je ermee kunt boeken, niet over wat anderen over je denken! Mochten er eventueel toch superdudes zijn die je achter je rug omuitlachen, wat waarschijnlijk niet eens zal gebeuren, dan moet je maar zo denken: Iedereen die er zelf hard genoeg voor gewerkt heeft en weet wat het is om serieus bezig te zijn met (jawel) gains te maken van je leven, weet dat dit keihard werken is en zal je daarom respecteren zolang je maar uitstraalt dat je een monster wilt worden!

- Owja blijven vreten!:thumbup:

succes gozert,

Laatst bewerkt:
Hey gozer, ik raad je inderdaad ECHT aan om naar de sportschool te gaan. Echt zodra je het gedaan hebt voel je je waarschijnlijk zo opgelucht :) als je dingen wilt bereiken, zul je toch altijd een eerste stap moeten zetten. Er is niet iemand anders die die stap voor je kan maken,maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet geloof ik ;)

In dat geval kom ik gewoon zeggen dat het me echt super tof lijkt als we elkaar hier weer over 2 jaar spreken en we beiden minstens 80 à 85 kilo zijn! je WEET dat het mogelijk is, zolang je maar genoeg eet en gewoon 3 keer per week traint.. anders zit je hier over 2 jaar weer en denk je van "had ik maar naar wasbeer geluisterd".. Dat denk ik ook constant als ik met iets begin, was ik maar eerder begonnen!

Ik ben nu ook begonnen aan een dieet, ~2800 calorieen per dag en 3100 op trainingsdagen.. ik hoop per 3 à 4 weken 1 kilo aan te komen. boeie dat het veel vet zal worden, in ieder geval heb ik de spiermassa dan over een paar jaar en dan zal voor elk vetmolecuul dat we eraf lopen een extra spiermolecuul zichtbaar zijn :D I can't wait

En over dat meisje wat je leuk begint te vinden. Als ik jou was, in jouw situatie, dan zal ik niet proberen al te grote stappen maken. Ik zou gewoon lekker met haar proberen praten, haar gewoon proberen te leren kennen. Ookal is zelfs dit soms moeilijker gezegd dan gedaan, ligt ook echt aan het meisje zelf natuurlijk. Verder kan je jezelf een doel geven, spreek bijvoorbeeld af met jezelf dat je minstens 1 keer per 2 dagen met haar een praatje gaat maken. Het kan dan ook gewoon heel kort zijn.. Een andere tip die enigszins kan helpen met je zelfvertrouwen is het van te voren uitstippelen van je gesprekken.. het klinkt misschien stom voor sommige maar voor veel mensen helpt het echt! Bedenk bv wat je wilt gaan zeggen als zij bijvoorbeeld zegt dat ze in het weekend in amsterdam gaat stappen (ik zeg maar wat). Ik weet niet wat voor school je zit maar msischien kan je een opdracht met haar samen doen?

Laatst bewerkt:
  • #1.574
ja dat lichaamlijk onderzoek waar je het over had misschien!
:eyebrow:

Haha volgende week is het weer zover en heb ik weer lichamelijk onderzoek. Bah. Maargoed, het moet. Mocht ik ingedeeld worden bij haar dan zal ik het verhaal wel neerdroppen hier. Ben bang voor een boner als ik haar moet gaan onderzoeken:p

Haha volgende week is het weer zover en heb ik weer lichamelijk onderzoek. Bah. Maargoed, het moet. Mocht ik ingedeeld worden bij haar dan zal ik het verhaal wel neerdroppen hier. Ben bang voor een boner als ik haar moet gaan onderzoeken:p

Ja en dan....?? dan heb je een boner...Groter compliment kan ze niet krijgen hoor ;-)

Mag je zelf geen groepjes maken? Gewoon aan haar vragen of ze met je wilt samen werken en dan naar de docent gaan en zeggen dat jullie samen in 't groepje willen. Heb ik ook wel is gedaan met mensen met wie ik graag samen werk terwijl het officieel niet eigen groepje bepalen is.

net als met het stressen: als jij gaat doen alsof je te dun bent dan gaan anderen je ook zo zien... en je bent eigenlijk niet eens zo heel erg dun ;)
kijk bij het volgende onderzoek eens wat er allemaal mankeert aan anderen: zo perfect is iedereen niet hoor!

IK ben bijv. a) klein, b) altijd erg gezet geweest (DIK!), c) nogal dun, sluik haar, d) het bot op m'n neus steekt een beetje uit, e) vierkant voorhoofd... etc. etc.

Newme,

Ik ga regelmatig stappen met maten in Amsterdam. Je mag best een keer mee als je wilt. Alleen kom ik je dan wel ophalen, aangezien ik geen zin heb om het feit te riskeren dat je straks niet komt opdagen omdat je het op het laatste moment niet meer durft.

Lol @ DW :O
Daar gaat de fantasie van hottie :( :P
j/k

@Newme,
Jullie staan toch afgeschermd met dat onderzoek ?
Bedoel met groepje afgeschermd van de rest van de klas.

• #1.580
Lol @ DW :O
Daar gaat de fantasie van hottie :( :P
j/k

@Newme,
Jullie staan toch afgeschermd met dat onderzoek ?
Bedoel met groepje afgeschermd van de rest van de klas.

Nou, elke les worden 2 van de 12 mensen uitgekozen en die moeten zich uitkleden voor de klas om als voorbeeld te dienen zeg maar. Daarna gaat iedereen pas in aparte groepen aan de slag. Ik weet niet of ik het ga leuk vinden als de leraar mij voor de klas roept.

Terug
Naar boven