- Waardering
- 1.339
Van mij wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een probleempje waar ik mee zit. Sinds een paar weken is er een meid bij ons in de klas nageplaatst en ik vind haar ECHT ECHT heeeel leuk. Zij is gewoon het type waar ik voor val. Hele mooie meid ook nog is (mooi in de zin van natural mooi, dus ze heeft niet eens echt make up nodig, mooi lichaam, ze weet precies hoe ze zich moet kleden). Ze klopt gewoon zeg maar.
Nou is het probleem dat ze het allemaal veel moeilijker maakt voor mij. Ik ben nu VEEL zenuwachtiger als ik naar de les ga (omdat haar mening over mij belangerijk is voor mij blijkbaar). Zelfs als ik mn kleren aandoe, denk ik wat zij ervan zal vinden. Het is best wel erg zeg maar en in mijn geval maakt ze alles veel moeilijker voor mij.
Door het feit dat ik haar leuk vind, ga ik me juist als een debiel gedragen heb ik gemerkt. Ik praat nu bijna niet meer in de les, omdat zij daar zit. Ik maak geen oogcontact met haar, omdat ik bang ben. En ik praat niet met haar, omdat ik bang ben dat er stiltes vallen of dat ze me stom zou vinden. Al en met al, ik laat super veel kansen liggen.
Lichtpuntje vandaag: Na de les liepen we naast elkaar terug naar buiten. Ik dacht...neeee...nu moet ik praten, want anders wordt het echt weird. Dus ik zei iets standaards: ''ik heb nu al zin in het weekend''. toen hebben we zo gewoon beetje gepraat. Ik merkte dat ik constant dingen moest bedenken als het gesprek stil werd. Kan het zijn dat ik gewoon niet goed genoeg inging op haar inbreng? Nouja, op die manier ging het gesprek beetje door. Best wel stroef had ik het gevoel. Niet echt een gesprek waarvan je blij wordt zeg maar, was gewoon heel zakelijk en heel stroef, maar het was er, en dat is op zich al goed.
Wat ik zelf heb besloten: vanaf nu, als ik haar zie, ga ik oogcontact niet vermijden, ga ik gewoon kijken naar haar en hoi zeggen en als ik in de buurt ben vraag ik gewoon hoe het met dr gaat en misschien dat zo een gesprek ontstaat.
Wie van jullie kan mij hierover nog meer tips geven aan de hand van het verhaal die ik hierboven schrijf?
Ik heb nog 2 dingetjes meegemaakt vandaag, maar die typ ik straks, anders wordt het verhaal te lang.
Kan wel, maar waarschijnlijk kan ik het dan niet serieus houden
Binnenkort nog eens trainen, zal ik als voorbeeld een man of 5 aanspreken in de sportschool![]()

Redelijk begin, heb je dr msn? Dat vind jij makkelijker toch? Vraag gewoon of ze na een les of in een pauze oid wat wilt drinken met je. Je moet dr gewoon in gaan met iets van; die meid mag blij zij met een gozer als mij, doe ik ook altijd oke 't is ook wel zo maar das een ander verhaal. Je moet inzet blijven tonen straks vind ze jou ook wel leuk maar word 't niks omdat jij dr geen ruk voor gedaan heb zou zonde zijn toch
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Daarom
---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------
twee dingetjes die ook vandaag gebeurden. We zaten in de les en op een gegeven moment was het mijn beurt om een vraag te beantwoorden, maar ik wist het antwoord niet. Dus ik ging stressen en de leraar ging door en zei van, ja wel je weet het wel en zo. Maar op dat punt draaide ik door van de stress, dat merkte ik. Echter paar minuten later dacht ik bijmezelf: Heej, dat is op het forum ook langsgekomen. Het is hoe erg ik het zelf maak! Als ik rustig was gebleven en gewoon ging nadenken en zo, was het allemaal niet zo erg geweest. Nu zag de hele klas dat ik ging stressen. Dus een leermomentje voor de volgende keer.
Ik was vandaag ook naar de sportschool geweest. Tenminste, dat wilde ik, ik was tot de deur geweest, maar durfde niet naar binnen. Maar ik heb het geprobeerd ipv te bellen. Plan nu is: ik ga eerst bellen en zeggen dat ik me wil inschrijven en zo en ga dan tegen haar zeggen, wacht ik woon in de buurt, kom er meteen even aan. Dat verlaagt de drempel voor mn gevoel heel erg. Dus dat is het plan voor morgen. Poging 2

1. ik ga niet koppelen
Ik cardio ook niet, maar lopen genoeg vrouwen/chicks daar![]()

1. ik ga niet koppelen
2. hoeveel vrouwen denk je zelf dat daar rondlopen? newme gaat NIET aan de cardio hoor!

). Je komt hier natuurlijk het best achter door met haar te praten!
als je dingen wilt bereiken, zul je toch altijd een eerste stap moeten zetten. Er is niet iemand anders die die stap voor je kan maken,maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet geloof ik
I can't waitja dat lichaamlijk onderzoek waar je het over had misschien!Ik weet niet wat voor school je zit maar msischien kan je een opdracht met haar samen doen?

ja dat lichaamlijk onderzoek waar je het over had misschien!
![]()
ja dat lichaamlijk onderzoek waar je het over had misschien!
![]()

Haha volgende week is het weer zover en heb ik weer lichamelijk onderzoek. Bah. Maargoed, het moet. Mocht ik ingedeeld worden bij haar dan zal ik het verhaal wel neerdroppen hier. Ben bang voor een boner als ik haar moet gaan onderzoeken![]()
Haha volgende week is het weer zover en heb ik weer lichamelijk onderzoek. Bah. Maargoed, het moet. Mocht ik ingedeeld worden bij haar dan zal ik het verhaal wel neerdroppen hier. Ben bang voor een boner als ik haar moet gaan onderzoeken![]()
net als met het stressen: als jij gaat doen alsof je te dun bent dan gaan anderen je ook zo zien... en je bent eigenlijk niet eens zo heel erg dunHaha volgende week is het weer zover en heb ik weer lichamelijk onderzoek. Bah. Maargoed, het moet. Mocht ik ingedeeld worden bij haar dan zal ik het verhaal wel neerdroppen hier. Ben bang voor een boner als ik haar moet gaan onderzoeken![]()

Lol @ DW :O
Daar gaat de fantasie van hottie![]()
j/k
@Newme,
Jullie staan toch afgeschermd met dat onderzoek ?
Bedoel met groepje afgeschermd van de rest van de klas.