AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Nou, elke les worden 2 van de 12 mensen uitgekozen en die moeten zich uitkleden voor de klas om als voorbeeld te dienen zeg maar. Daarna gaat iedereen pas in aparte groepen aan de slag. Ik weet niet of ik het ga leuk vinden als de leraar mij voor de klas roept.
ach, je moet maar zo denken 'heb ik dat maar vast gehad'...
je moet toch EEN keer...

Echter paar minuten later dacht ik bijmezelf: Heej, dat is op het forum ook langsgekomen. Het is hoe erg ik het zelf maak! Als ik rustig was gebleven en gewoon ging nadenken en zo, was het allemaal niet zo erg geweest. Nu zag de hele klas dat ik ging stressen. Dus een leermomentje voor de volgende keer.

Fijn dat ik heb kunnen helpen :)

Inderdaad beter als eerste dan als laatste, heb je die onzin achter de rug :)
Denk dat de rest ook zo iets heeft hoor.
Zijn weinig mensen die bijvoorbeeld een spreekbeurt al leuk vinden, laat staan met kleding uit voor de klas.
Oftewel je bent niet de enige die er tegenop ziet en het liever zsm achter de rug heeft.

Weetje wat mij altijd opviel? Alle mensen waar ik later op school het meest mee optrok, waren altijd degenen waar ik het eerste contact mee had, door bijv. het eerste projectgroepje, of waar je in het begin veel naast zat. Op mijn huidige opleiding werkte dit bij iedereen zo, uiteraard groei je later ook naar anderen toe, maar je valt altijd terug op de mensen waar je het eerst kennis mee hebt gemaakt.

Wat ik een paar keer gedaan heb toen de stiltes feitelijk echt lang waren en ik het niet meer kon uithouden. Dan gaf ik het gewoon toe op een sarcastische manier, weet niet meer precies wat.. iets van: “Daar is ie dan” of “Het moment is daar” De ander: “Wat?” Ik: “Het bevreesde stilte moment” Of iets anders flauws als: “Zo, de stof is op!” ander: “Welke stof?” Ik: “De gesprekstof”. Altijd op een sarcastische toon, gevolgd met een lach.
Ja, het is echt heel heel flauw en slecht maar tot nu konden alle meisjes dit nog waarderen. Ik zei er ook altijd niet te serieus achteraan, dat ik echt een hekel heb aan stiltes, me er niet goed bij voelde enzo. Het gesprek kwam zo vanzelf wel weer opgang en de meeste meisjes vonden die eerlijkheid of gevoeligheid? wel leuk. Bovendien werd elke volgende stilte ontzettend dragelijk :P

Ok, nu we een zeer beperkt idee hebben van haar uiterlijk, willen we natuurlijk meer weten! Karakter? :p

Wat een slechte tips zeg. Hahahaha.

Laatst bewerkt:
De kunst is om vragen te snellen zonder dat het overkomt als een interview.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.588
Newme,

Ik ga regelmatig stappen met maten in Amsterdam. Je mag best een keer mee als je wilt. Alleen kom ik je dan wel ophalen, aangezien ik geen zin heb om het feit te riskeren dat je straks niet komt opdagen omdat je het op het laatste moment niet meer durft.

Heel erg bedankt voor het aanbod. En het zou dan inderdaad slimmer zijn om me op te halen:o vanavond ga ik met 2 vrienden het uitgaansleven van amsterdam (voor het eerst verkennen), nog tips waar de beste plek is om te gaan? Op dit moment vind ik het een eng idee om met jou en je vrienden te gaan zeg maar, omdat ik dan in een groep beland die ik helemaal niet ken. Hopelijk in de nabije toekomst. Bedankt iig.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

De kunst is om vragen te snellen zonder dat het overkomt als een interview.

Vandaag met een ander meisje terug gelopen (15 min. ofzo met haar geweest en het gesprek ging gewoon door tot dat ze weg ging). Soms hier en daar stroef, maar heej, daar werk ik aan en het gaat steeds beter:)

Hollywood place 2 be
edit: sorry dacht rotterdam

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Vandaag met een ander meisje terug gelopen (15 min. ofzo met haar geweest en het gesprek ging gewoon door tot dat ze weg ging). Soms hier en daar stroef, maar heej, daar werk ik aan en het gaat steeds beter:)
Ja dat komt wel met de tijd had er ook moeite mee en nu soms nog steeds, het gaat erom dat je inspeelt op wat hun zeggen.
Want meiden vinden het nou eenmaal geweldig om over zichzelf te praten:p Maar tijdens hun uitleg kan je natuurlijk ook je eigen mening erover zeggen of vragen waarom ze dat vinden ( open vraag , weer onderwerpen erbij).

Hahaha, ten eerste het was niet echt een tip, meer een ervaring. Zoiets krijg je normaal gesproken ook echt je strot niet uit, maar heel heel soms kan een situatie het toelaten en het hing echt af van het karakter en of ik die persoon al beter kende. Je moet het dus aanvoelen en toneel kunnen spelen. Maar verder hebben jullie gelijk en heeft NewMe er totaal niets aan. Sorry :p

Toen ik dit schreef wist ik meteen dat hier negatieve reacties op kwamen. Iemand zei hier dat je gedachten van anderen niet kunt beïnvloeden, maar manipuleren is wat alle mensen dagelijks doen, oplichters zijn er een ster in.

• #1.591
Nou ja, ik heb net weer geprobeerd om te bellen naar de sportschool, maar aangezien ik weet dat ik daarheen moet, krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Ik ga dit gewoon niet kunnen op deze manier, omdat de drempel gewoon te hoog is voor mij. Nu zeg ik steeds tegen mezelf, ik ga volgende week naar de sportschool en als het moment daar is, durf ik het niet. Hierdoor train ik ook niet meer thuis, omdat ik mezelf voor de gek hou dat ik naar de sportschool ga.

Heb toch besloten (ik weet dat veel mensen hier teleurgesteld zullen zijn in me, maar ik heb echt mijn best gedaan) om voor 1-3 maanden de sportschool gewoon te vergeten. Ik ga gewoon keihard thuis aan de slag weer. Het wordt me gewoon te veel op dit moment ook. Kan die extra stress ook niet gebruiken momenteel. Het klinkt als uitstelgedrag en is het waarschijnlijk ook, maar ik ben gewoon nog niet zo ver om het te doen. Het is misschien net een stapje te ver momenteel.

Ik heb wel al bedacht hoe ik de drempel nog verder kan verlagen en de enige manier waarop ik het wel zou durven, is met mijn beste vriend (die nu ook weet dat ik naar de psycholoog ga en sociale angst heb) die sportschool in te gaan. Helaas woont hij in Rotterdam, dus het enige wat hij kan doen is gewoon een keertje mee trainen.

Ik zie dit niet als falen, maar als: dit doel even aan de kant zetten, mezelf verder ontwikkelen en weer proberen. Momenteel gaat het gewoon niet lukken, dat weet ik.

:D
Nou ja, ik heb net weer geprobeerd om te bellen naar de sportschool, maar aangezien ik weet dat ik daarheen moet, krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Ik ga dit gewoon niet kunnen op deze manier, omdat de drempel gewoon te hoog is voor mij. Nu zeg ik steeds tegen mezelf, ik ga volgende week naar de sportschool en als het moment daar is, durf ik het niet. Hierdoor train ik ook niet meer thuis, omdat ik mezelf voor de gek hou dat ik naar de sportschool ga.

Heb toch besloten (ik weet dat veel mensen hier teleurgesteld zullen zijn in me, maar ik heb echt mijn best gedaan) om voor 1-3 maanden de sportschool gewoon te vergeten. Ik ga gewoon keihard thuis aan de slag weer. Het wordt me gewoon te veel op dit moment ook. Kan die extra stress ook niet gebruiken momenteel. Het klinkt als uitstelgedrag en is het waarschijnlijk ook, maar ik ben gewoon nog niet zo ver om het te doen. Het is misschien net een stapje te ver momenteel.

Ik heb wel al bedacht hoe ik de drempel nog verder kan verlagen en de enige manier waarop ik het wel zou durven, is met mijn beste vriend (die nu ook weet dat ik naar de psycholoog ga en sociale angst heb) die sportschool in te gaan. Helaas woont hij in Rotterdam, dus het enige wat hij kan doen is gewoon een keertje mee trainen.

Ik zie dit niet als falen, maar als: dit doel even aan de kant zetten, mezelf verder ontwikkelen en weer proberen. Momenteel gaat het gewoon niet lukken, dat weet ik.
Kom op zeg, zoveel stelt de sportschool niet voor kerel.. je maakt je echt druk om de kleinste dingen.
Hier zal je later ook zelf achterkomen:cool:
En het is inderdaad UITSTEL GEDRAG want je zegt 1-3 maanden dus eigenlijk bedoel je dat je binnen 1maand wilt trainen maar het pas achter 3 maanden durft..
Als je het nu niet doet doe je het dan ook niet
Wat heb je te verliezen en wat kan er misgaan vertel me dat eens???

Denk nu gewoon zo.. Ik ga trainen eten en slapen
en als je dan achter een halfjaar tot een jaar weer zo'n onderzoek hebt maar al te graag voor die klas gaat staan met een ripped fysiek:D

wees nu niet zo kinderachtig en meld je aan het liefst vandaag nog!

Op welk doel ga je je dan helemaal richten?

Uitstel maakt je angst alleen maar groter omdat je er meer over an gaat denken, wat je nu ook doet.
Gewoon verstand op 0 en gaan!

Je ziet het ook teveel als een plicht, dat geeft de druk, zie het als een kans.

Ik wil je niet de grond in trappen, maar je sportschool doel uitstellen is wel falen.
Bel gewoon en verdrink jezelf niet in zelfgecreëerde problemen!

Je bent met mij daar ook binnen geweest - kom op!

Hmm als je een meisje durft kussen en durft dansen op een fuif, durf je toch ook naar de sportschool? :p Ik durf zelfs naar de sportschool te gaan. Heb met die eerste 2 dingen veel meer moeite.

Op de donderdagavond even denken...

Sugar Factory kan je proberen. Of nja zou als ik jou was naar Escape gaan, het is donderdagavond dus je hebt vrij toegang met je studentenpas.

• #1.600
Op welk doel ga je je dan helemaal richten?

Nog steeds wel gewoon alle doelen die ik laatst noemde, maar dan thuis trainen zeg maar.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Ik wil je niet de grond in trappen, maar je sportschool doel uitstellen is wel falen.
Bel gewoon en verdrink jezelf niet in zelfgecreëerde problemen!

Dat is jou visie, omdat je niet weet wat een moeilijke stap dat voor mij is.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Op de donderdagavond even denken...

Sugar Factory kan je proberen. Of nja zou als ik jou was naar Escape gaan, het is donderdagavond dus je hebt vrij toegang met je studentenpas.

We gaan naar Escape zo:D

Terug
Naar boven