AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Dat je niet naar sportschool gaat is gewoonweg zonde.
Sporten kan bij zoveel bijdragen wat je wilt halen met je doelen.
Dat alleen al zou voor genoeg moed/motivatie moeten zorgen om gewoon te gaan.
In die 3maanden uitstel kan je makkelijk 6 tot 9kilo meer wegen :)
Lijkt me vrij duidelijk dat je dan zelfverzekerder kan/moet zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk :)

Je kan je vast nog die stress/angstcurve nog herinneren he?
Je zegt dat je die stress niet meer aankan, maar om juist minder stress te hebben, zal je even moeten doorbijten en over die top gaan. Als je nu wéér gaat uitstellen, zal je altijd aan dezelfde kant van die top blijven. Je bent er klaar voor, daar ben ik 100% zeker van. Probeer gewoon verstand op nul. Begin gewoon snel naar binnen te wandelen en denk de hele tijd 'Ik kan het, ik kan het!' en aan niets anders denken. Laat je benen niet halt houden en ga door tot je aan de balie komt en daar zeg je hallo. Je zegt dat je een abbo wilt en nog geen 5 minuten daarna voel je je euforisch omdat je nu eindelijk de stap hebt gezet en misschien wel de belangrijkste stap naar je 75 kilo.

Komaan, raap jezelf bijeen en bewijs aan iedereen van dit forum dat je deze keer niet gaat uitstellen. Kijk desnoods wat bodybuildingfilmpjes op youtube voor je vertrekt, geeft mij ook altijd wat extra motivatie:)
Je kan het zeker hoor en je bent er helemaal klaar voor!

• Like
Waarderingen: dDa
Vindt het wel erg zwak van je TS, ik snap best dat je issues hebt maar stel je in godsnaam niet zo aan.

Vindt het wel erg zwak van je TS, ik snap best dat je issues hebt maar stel je in godsnaam niet zo aan.

Ik denk hetzelfde, maar aan de andere kant weet je niet hoe erg zijn 'problemen' zijn. Kom op TS, zet je erover en ga naar de sportschool. Het is even een ongeloofelijk stress moment voor je, maar wat zul je je daarna goed voelen. Bigger is better, die kilo's vliegen er aan zodra je alles op orde hebt.

Ik EIS dat je een abo HEBT wanneer ik weer met je kom trainen...

Ik denk hetzelfde, maar aan de andere kant weet je niet hoe erg zijn 'problemen' zijn. Kom op TS, zet je erover en ga naar de sportschool. Het is even een ongeloofelijk stress moment voor je, maar wat zul je je daarna goed voelen. Bigger is better, die kilo's vliegen er aan zodra je alles op orde hebt.

Zo simpel is het het niet. En zo makkelijk kom je er niet vanaf. Hij weet ook wel dat het hierbovenstaande veel makkelijker zou zijn maarja zo werkt het niet

Ik weet hoe het is.
Maar je moet echt een "**** iedereen" mentaliteit gaan krijgen.
Ik ging in maart weer naar sportschool, nou was ik ook niet echt blij mee met mijn gewicht toen.
Zolang je in je hoofd houd dat je daar bent voor een reden, dat was voor mij al motivatie genoeg om gewoonweg te gaan.

Ik snap het probleem wel, maar ik snap niet waarom je wel naar zo'n uitgaansgelegenheid durft maar niet de sportschool in. Ik dacht dat je al eerder hier toegaf niet meer zozeer onzeker te zijn over je lichaam maar gewoon in het algemeen, dan zou de sportschool toch een veel minder bedreigende plaats moeten zijn.

KOM OP, GA NAAR DIE SPORTSCHOOL, JE KAN HET

gr. Bob

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.613
Ik snap het probleem wel, maar ik snap niet waarom je wel naar zo'n uitgaansgelegenheid durft maar niet de sportschool in. Ik dacht dat je al eerder hier toegaf niet meer zozeer onzeker te zijn over je lichaam maar gewoon in het algemeen, dan zou de sportschool toch een veel minder bedreigende plaats moeten zijn.

Ik ben dan met vrienden en bij vrienden heb ik veel minder last ervan. Dat betekent niet dat ik alsnog zit te shaken voordat we ergens heen gaan en vaak somber terug kom omdat ik me heel de avond k*t heb gevoeld.

Ik ben dan met vrienden en bij vrienden heb ik veel minder last ervan. Dat betekent niet dat ik alsnog zit te shaken voordat we ergens heen gaan en vaak somber terug kom omdat ik me heel de avond k*t heb gevoeld.

Cuz there ain't no party like an alcholic party!

gast lees in ieder geval die posts van jvr90 terug in dit topic en doe er wat mee. ik heb bijvoorbeeld ook wel een beetje die sociale angst maar niet zo extreem. toch heb ik veel aan die posts en het spreekt me enorm aan/helpt mij.

Had je dat boek The Power of Now nu al gelezen? ja of nee, het maakt niet uit maar dan raad ik je aan om findhorn te downloaden:

Start het filmpje en ga er met aandacht naar luisteren wat die man te zeggen heeft.

Waarom niet, waarom zou zoiets niet kunnen?
It's all in a mindset...

Het kostte mij al 2jaar om enigzins uit dit soort problemen te komen en zelfs nu is het nog niet geheel over.

Het is heus niet iets van de een op de andere week, was het maar zo gemakkelijk dan waren er niet zulke mensen op deze aarde

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.617
gast lees in ieder geval die posts van jvr90 terug in dit topic en doe er wat mee. ik heb bijvoorbeeld ook wel een beetje die sociale angst maar niet zo extreem. toch heb ik veel aan die posts en het spreekt me enorm aan/helpt mij.

Had je dat boek The Power of Now nu al gelezen? ja of nee, het maakt niet uit maar dan raad ik je aan om findhorn te downloaden:

Start het filmpje en ga er met aandacht naar luisteren wat die man te zeggen heeft.

Zijn posts (en nuttige posts van anderen) staan allemaal genoteerd. Ik hou het bij in een documentje.
Ik heb het boek gekocht, maar nog niet gelezen om eerlijk te zijn.
En ben het nu aant downloaden. Ga hem vandaag bekijken. Bedankt.

Wat TheMistery zegt klopt ook wel.
Het is lange weg met veel obstakels.
Daarom is het ook zonde om telkens uit te stellen imo.
Des te eerder je wat obstakels kan overwinnen, des te makkelijker de lange weg word.
Probleem wat ik zelf heb is ook dat van uitstel komt afstel.
Weet dat het moeilijk is maar vraag je dit eens af: Hoe denk je dat jij je voelt over 3maanden als je eindelijk sport ?. Grote kans dat je denkt: GVD 3maanden weggegooid.

Wat TheMistery zegt klopt ook wel.
Het is lange weg met veel obstakels.
Daarom is het ook zonde om telkens uit te stellen imo.
Des te eerder je wat obstakels kan overwinnen, des te makkelijker de lange weg word.
Probleem wat ik zelf heb is ook dat van uitstel komt afstel.
Weet dat het moeilijk is maar vraag je dit eens af: Hoe denk je dat jij je voelt over 3maanden als je eindelijk sport ?. Grote kans dat je denkt: GVD 3maanden weggegooid.

En zoals ik heb er zullen dagen zijn dat je het gevoel hebt dat je weer bij af bent. Maar het belangrijkste is dat je gewoon weer door het dagelijks leven kunt lopen zonder het ondervinden van dingen die je niet durft. Het was bij mij ook best erg de gehele middelbare periode heb ik bijna geen voet in de schoolkantine gezet, gewoon omdat ik het niet prettig vond dat iedereen me aanstaarde, de eerste keren in de sportschool precies hetzelfde na een half jaar ging dat al stukke beter gewoon omdat ik niet opgaf. Terwijl ik er nu totaal geen problemen mee zou hebben, omdat ik het probleem onder ogen kwam en me er eigenlijk niks meer van aantrok ;)

Dan pas de stap verder maken naar meiden etc :)

Terug
Naar boven