- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je je bovenlichaam verticaal willen houden? T is geen frontsquat![]()

Gheghe. Ja ach, volgens mij is het een beetje die balans zoeken tussen je benen belasten en je onderrug. Net wat lekker voelt. Ik deadlift liever voor mn rugDesalniettemin goed voor je core natuurlijk.
(Ook nog eens mijn benen en kont van de hacksquat
)

Ok, net terug. Wat haat ik mezelf toch soms, ik was super onzeker in de stad en heb gewoon de hele tijd in een vest rondgelopen omdat ik niet in een shirt durfde rond te lopen. ****, ik heb nog een lannngge weg te gaan, maar dat weerhoudt me zeker niet.
Ik heb sowieso het gevoel dat sommige mensen niet helemaal snappen wat ik bedoel met onzeker, daar bedoel ik dus het bovenstaande mee, niet eens in een shirt durven rond te lopen. De zomer is een hel voor mij, ik heb altijd de nare reacties tussen mei en oktober gehad, omdat ik me dan heel kwetsbaar (lees shirt enzo) moest kleden. Het is gewoon de angst dat mensen me uitlachen en dat ik heel erg opval (in negatieve zin). Je kent het missschien wel, als iemand EXTREEM dik is en door de stad loopt, valt die gewoon op en je ziet mensen dan wijzen enzo. Zo voel ik me ook als ik door de stad loop (terwijl het niet eens zo hoeft te zijn). En gezien het feit dat ik al 4 jaar niet in een shirt heb rondgelopen in de zomer (maar dikker gekleed) is dit een grote stap voor mij.
Opgeven is dit keer echter geen optie, dus ik ga niet zeuren en ga gewoon weer keihard er tegen aan!

Ik heb wel wat foto's (wel zonder shirt), het zijn begin pics die ik heb gemaakt tijdje geleden die kan ik wel posten. Ik zit het meest met mijn armen en polsen (die meten echt niks) en ben ecto dus heb lange armen en benen.Kan je eens geen foto trekken met een shirt aan, zodat we kunnen beoordelen hoe 'erg' het wel is. Misschien beeld je je het wel gewoon te erg in, dan het feitelijk is.
Als je dan een shirt gaat aandoen, neem dan best iets dat redelijk strak zit en niet ergens waar je in zwemt.
Denk je dat ik mij ook niet erger als ik mijn armpjes en rest van mijn lichaam bekijk in de spiegel voor ik naar buiten ga? Is echt balen dat zelfs dat maatje S niet eens lekker zit
Maar toch, eens ik de stap naar buiten zet, straal ik zelfvertrouwen uit en gedraag me zoveel mogelijk alpha; ook al baal ik van mijn fysiek.
Trouwens, je valt misschien op omdat je erg dun bent. Maar als je je anders gaat kleden dan de rest, dan val je ook op. Hetzelfde geldt als je aan het wandelen bent; als je niet meegaat met de stroom, of je stapt te snel/traag, dan val je ook eerder op.
Ik heb wel wat foto's (wel zonder shirt), het zijn begin pics die ik heb gemaakt tijdje geleden die kan ik wel posten. Ik zit het meest met mijn armen en polsen (die meten echt niks) en ben ecto dus heb lange armen en benen.
kan je best met tynpic of photobucket ofzo doenhoe plaats ik die foto's eigenlijk? met tinypic? of kan ik ze ook bij mijn profiel voegen ofzo?
EDIT: Ik denk dat ik het al zie! Album aanmaken hier volgens mij.
en de fotos waren eigenlijk voor mezelf bedoeld
maar dat haar gaat er hopelijk vanaf volgende zomer als ik lekker over het strand loop

Volg deze raad op en je zal veel nieuwsgierige ogen naar je toetrekken, in de positieve zin dan wel. Kleren maken de man, en er zit veel waarheid in.Een stoffen broek van massimo duti lijkt me zeker een goeie aankoop
Als je hier nog een mooi en goedzittend hemd bij aan doet met 2 of 3 knoopjes open, dan zie je er zeker wel top uit. (riem ofcourse niet vergeten bij broek)
Qua motief van je hemd zou ik grote ruiten of horizontale strepen nemen, zo zie je er groter/breder uit.