XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

I am happy:)
gewoon geweest vanochtend. Het was nog best druk, maar toch naar binnen gegaan.
Ik moest blijkbaar echter een bankafschrift bij hebben. Dat wist ik niet. Maar ik zal vanavond eentje regelen en Ga proberen op een lekker druk tijdstip naar binnen te stappen. Heb er gevoel dat het ook gaat lukken als het druk is. Dan meteen een afspraak maken voor uitleg
apparaten en oefeningen.
Voel dat ik een stap dichterbij ben, al moet ik vanavond nog een keer langs.

Keep up the good work!

Ik moest blijkbaar echter een bankafschrift bij hebben. Dat wist ik niet. Maar ik zal vanavond eentje regelen en Ga proberen op een lekker druk tijdstip naar binnen te stappen. Heb er gevoel dat het ook gaat lukken als het druk is. Dan meteen een afspraak maken voor uitleg
apparaten en oefeningen.

Langs gaan de meeste mensen :p,

maar mooi dat je iig bent gegaan :)

apparaten en oefeningen.

Netjes! Kijk zo moet je het gewoon doen. gewoon doorzetten en onverschillig zijn of het nu druk is of niet!

Goed bezig NM :thumb:

Viel reuze mee achteraf vind je niet? ;)

Als je stats kloppen, dan ben je er minder erg aan toe dan ik was... Ik ben begonnen met 1,81 en 55kg. Ik besefte dat ik er iets aan moest doen dus ben me gaan inschrijven bij de sportschool. GELIJK. Ik was ook wel wat onzeker natuurlijk maar das normaal. Je doet net alsof jij de enige ben die problemen heeft. Ga nou toch eens trainen man. En ga anders maar eens serieus denken aan therapie om te werken aan je zelfbeeld. Want daar zit het probleem. Niet je ondergewicht is het probleem, maar je zelfbeeld.

haha nu je het er over hebt.. ik was ook iets van 1.92 en 65 kilo ofzo :roflol:

Wij waren er allemaal veel slechter aan toe dan jij hoor, maar jij bent gewoon op een of andere manier erg onzeker geworden.

Naja, **** dat.
Zoals je al hebt gemerkt is het ''Gewoon doen!''
Zo werkt het ook bij meisjes merk ik, gewoon doen, je moet
niet van tevoren overal zoveel over nadenken, dat is zowieso nutteloos.

En ophouden alles te over-analyseren want dan word je paranoia :)

En nog steeds geen training te bekennen in dit ''e-heroe koffieklets logboek''
Voor slap geouwehoer over vrouwen en relaties kun je je beter hier aanmelden. Dit is een bodybuilding forum, get on topic...

Slotje komt steeds dichterbij :slotje:

Ben wel mee eens dat hij niet echt in de juiste sectie staat, heb hier nog geen training gezien. Misschien past dit log beter in de sectie 'geestelijke&lichamelijke gezondheid' (of iets dergelijks).

Ben overigens niet tegen dit log, begrijp me niet verkeerd ;)

Ben wel mee eens dat hij niet echt in de juiste sectie staat, heb hier nog geen training gezien. Misschien past dit log beter in de sectie 'geestelijke&lichamelijke gezondheid' (of iets dergelijks).

Ben overigens niet tegen dit log, begrijp me niet verkeerd ;)

Ik vind het goed om te zien dat er zoveel leden zijn die NewMe steunen en hem aansporen om te fitnessen.

En ik ben er ook van overtuigd dat ze dit gaan blijven doen als hij eens naar de sportschool gaat. En ik ben er ook zeker van dat als hij nog even doorzet hij dit gaat halen.

Dus vanaf dan kunnen zijn trainingslogs volgen en kan dbb hem meer tips geven. :D

Het wordt gewoon tijd voor een training.

Ik vind het goed om te zien dat er zoveel leden zijn die NewMe steunen en hem aansporen om te fitnessen.

En ik ben er ook van overtuigd dat ze dit gaan blijven doen als hij eens naar de sportschool gaat. En ik ben er ook zeker van dat als hij nog even doorzet hij dit gaat halen.

Dus vanaf dan kunnen zijn trainingslogs volgen en kan dbb hem meer tips geven. :D

Als deze log naar de relevante sectie gemoved kan worden kan hij hier een apart trainingslog openen, en dan zal de grote hoeveelheden spam niet kunnen indekken wanneer hij trainingen mist :D

Goed gedaan, NewMe!
You make us proud;)

En heb je sinds maandagavond nu een abonnement geregeld? Is me nog niet helemaal duidelijk...

Gewoon gelijk voor een heel jaar betalen dan moet je wel komen:D

vreemd, sinds ik gestopt ben met trainen scoor ik meer chicks dan ervoor. Je moet gewoonweg niet buff zijn om te playen.

Het feit dat NewMe niet logt...

..moet betekenen dat ie aan het trainen is!

Terug
Naar boven