Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Gains van je leven?? Ben bang dat dat dan vanaf morgen gaat veranderen![]()
That's the spirit NewMe.

Ga morgen maar lekker knallen in de gym, je kan dat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gains van je leven?? Ben bang dat dat dan vanaf morgen gaat veranderen![]()

Lees net dat je wel wat probs hebt kerel.
Persoonlijk vind ik dat je geen schrik moet hebben om met een licht gewicht naar de gym te gaan. Integendeel, zo een laag bodyfat gaat je icm een deftig voedingsschema al snel resultaten geven. Chicks vallen wel op die ecto-gespierde look.
Heb je hier ergens je voedinsschema staan? Zet je kcal zowiezo maar rond de 4000. Cardio moet je ook al niet doen.![]()

Newme, je moet gewoon gaan morgen. Niet mee zitten verder. Is misschien lastig, maar geloof me, als je bent gegaan voel je je een stuk beter! Je komt daar voor jezelf. Niemand maakt het wat uit als je veel te licht of veel te zwaar bent.
:sIk heb net gebeld en morgen staat er een afspraak om 11 uur bij de sportschool voor een intake gesprek:s
Bij wie heb je die intake en willen ze ook een schema voor je maken?Thnx man en voedingsschemaheb ik nog niet, maar ik denk dat ik die toch maar ga maken binnenkort. Ik woon nu op mezelf, dus ik kan zelf bepalen wat ik avonds eet en wanneer ik eet enzo.
Eerst maar is de sportschool pakken
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------
Ik heb net gebeld en morgen staat er een afspraak om 11 uur bij de sportschool voor een intake gesprek:s

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
aa?

Bij wie heb je die intake en willen ze ook een schema voor je maken?![]()

Jawel maar de meeste schema's die ze er maken zijn ronduit k*tIk weet niet bij wie...durfde niet te vragen
Doen ze dat dan niet standaard? een schema maken?

Thnx man en voedingsschemaheb ik nog niet, maar ik denk dat ik die toch maar ga maken binnenkort. Ik woon nu op mezelf, dus ik kan zelf bepalen wat ik avonds eet en wanneer ik eet enzo.
Eerst maar is de sportschool pakken
Ik heb er zelf spijt genoeg van dat ik het eerste jaar geen voedingsschema gebruikte en 3 keer per week ging zuipen. Als ik nu zie hoe je vooruit kan gaan als én je voeding én je training goed zitten doet dat nog steeds pijn.
Jawel maar de meeste schema's die ze er maken zijn ronduit k*t
Ik wil best een schema voor je opstellen als je verteld hoevaak je per week wilt trainen, kom anders even op msn![]()

en ik ben nu op msn maar jij negeert me
dus dat
---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------
Morgen zal ik die schema die ze me hebben gegeven posten. Kijken of die een beetje goed is. Ik ga hem wel zeggen dat ik oefeningne als squat, bench press en deadlift er sowieso in wil hebben, kijken wat ze ermee gaan doen
Ik had ook al een schema gehad van DWen ik ben nu op msn maar jij negeert me
![]()
).wat misschien ook helpt om ze juist niet te negeren, maar elke keer als er zo'n gedachte in je opkomt jezelf er te van overtuigen dat het onzin is.-je kan beter thuis trainen
-je kan het toch niet
-je gaat toch niet trainen daar
Gister even nog een gesprek gehad met Born Twitchy op msn en ik ben inderdaad van plan nu om starting strenght te gaan doen (zoals jij en vele andere ook hebben aangeraden).
Maar nu eerst naar de sportschool...er komen allemaal smoesjes in me naar boven om niet te gaan (je kan beter thuis trainen, je kan het toch niet, je gaat toch niet trainen daar omdat je het te eng vindt...bla bla bla) maar ik ga ze keihard negeren.

Dat ga ik meteen wegstrepen bij mijn doelen. Jullie weten niet hoe blij ik ben. Dit was echt een belangrijke stap voor mij en nu ik ben geweest heb ik zoiets van...het was helemaal niet zo erg (het was ook niet zo druk). Nu het echte werk natuurlijk (trainen, eten, slapen
). Op dit moment voel ik me echt gewoon goed. Na vandaag weet ik gewoon dat ik al mn doelen ga bereiken.
maar op naar de 65 kilo maar eerst