Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Succes met starting strength krl, ik doe het zelf ook en het is LEKKEEERRRRRR

Kijk is aan, goed zo man! Hier zaten we op te wachten.
Ik denk dat heel DBB trots is dat je nu deze stap hebt gezet!
Nu hard aan de bak gaan en het gevoel wat je nu hebt proberen vast te houden (of in ieder geval goed te onthouden).

dus eindelijk
nou dan , succes met je trainingslog

Hi!

Wilde je ook even succes wensen en ik hoop dat je snel net zo verslaafd bent aan trainen als aan andere minder positieve dingen ;-)

Good luck!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.765
Hi!

Wilde je ook even succes wensen en ik hoop dat je snel net zo verslaafd bent aan trainen als aan andere minder positieve dingen ;-)

Good luck!

Dank je:D

Ik ga morgen trainen weer:D:D heb er gewoon super veel zin in zelfs!

Ik heb wel super veel spierpijn aan mijn kuiten. Kan dat door de squat komen? of een verkeerde uitvoering ervan? want ik dacht dat je je bovenbenen juist goed hoorde te voelen?

Ik heb wel super veel spierpijn aan mijn kuiten. Kan dat door de squat komen? of een verkeerde uitvoering ervan? want ik dacht dat je je bovenbenen juist goed hoorde te voelen?
Kuitspier kan lichtjes meehelpen bij de werking van de hamstring maar waarschijnlijk komt het doordat je lichaam zoveel nieuwe bewegingen moet leren.

Die pijn in je bovenbenen zul je nog wel voelen ;)

Je zult er hem nog wel een paar keer vervloeken in je leven als je naar toilet gaat.

Hoe gaat het? Vandaag wezen trainen? :)

Ik wilde je even herinneren aan de trainingsdate met DW en mij maandag :D

op het programma staat een cursusje techniek voor squat, deadlift en pendlay rows ;)

Succes met trainen!
Leuk dat je maandag een date hebt met DW en BT.:)

Een date en meteen fysiek aan de bak, daar hebben ze een smiley voor:

:trio:

sorry kon het gewoon niet laten :P

grapjas

Mooi dat je je eigen ingeschreven heb!
Zal een hele overwinning voor je zijn geweest waar je best trots op mag zijn. :thumbs:

• #1.775
Hoe gaat het? Vandaag wezen trainen? :)

Nee, ik heb gisteravond en vanavond keihard gefeest, omdat ik jarig was. Morgen pak ik een training:)

---------- Toegevoegd om 04:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:10 ----------

@ DW en BT
Sorry maar ik kan maandag niet meer (niet dat ik weg ren, echt niet, want ik had me er echt op verheugd, aangezien ik die oefeningen graag goed wil uitvoeren). Doordat ik deze week mijn verjaardag goed heb gevierd, heb ik geen tijd gehad voor uni en ik moet dinsdag weer een presentatie geven. Ik ga graag goed voorbereid naar een presentatie en daarvoor moet ik maandag dus veel tijd voor vrijmaken.

---------- Toegevoegd om 04:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:13 ----------

En nu het GOEDE NIEUWS!!!!!

Ik heb daarnet gewoon weer met een chick gezoend:D:D:D Ik ben zooo blij, omdat ik me ook gewoon heel erg aangetrokken voelde tot haar, dus het voelde super goed.

Verhaal ging zo:
Zonder enige praat, maar wel met angst, ging ik achter haar dansen en we dansen zo een korte tijd en uiteindelijk gaf ik haar een kusje op haar wang, waardoor ze haar mond naar mijn mond draaide en toen kreeg ik een heeeeeel leuk verjaardagscadeau:D:D haha. Daarna verder gedanst en op een gegeven moment pakte haar en draaide haar, zodat ze met haar gezicht naar mij ging staan. En weer gezoend :D:D:D
Geweldig gewoon!! op een gegeven moment stopte ze echter met dansen en ik blokkeerde en heb niet gesproken met haar, waarna ze vertrokken op een gegeven moment. Ik had haar uiteindelijk gewoon eerder moeten spreken, gewoon iets moeten zeggen, maar laat dat maar een les zijn voor de volgende keer, het gaat mijn avond niet verpesten!!
Al bij al een heeeel mooi verjaardagscadeau gehad vanavond dus:D Momenteel voel ik me in ieder geval echt super vrolijk:D en heb de motivatie om door te gaan en hard te werken tegen mijn angsten:) oow en het zoenen ging ook veel beter dan de eerste keer en het dansen gelukkig ook. daardoor was het ook een stuk lekkerder:D

Laatst bewerkt:
Playertje :D

Nee man, goed bezig.
Dat je niet meteen met haar heb staan praten, tja er is altijd een volgende keer :)
Ook goed om te zien dat het niet praten meteen een slechte invloed op je humeur heeft gehad, teken van vooruitgang.

Morgen verwachten we een training logje he :D

2 uurtjes trainen gaat je presentatie niet maken of kraken...

lekker bezig player:P

• #1.779
2 uurtjes trainen gaat je presentatie niet maken of kraken...

Het gaat er om dat ik morgen van 9 tot 16:30 les heb en als ik thuis kom moet ik alles nog in elkaar gaan zetten.
Vandaag vier ik mijn verjaardag met mijn familie. die hebben een feestje georganiseerd, dus kan ik moeilijk zeggen dat ik niet naar mn eigen verjaardagsfeestje kom.

Vind dat je gelijk hebt Newme!

Terug
Naar boven