Leuter
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi!
Wilde je ook even succes wensen en ik hoop dat je snel net zo verslaafd bent aan trainen als aan andere minder positieve dingen ;-)
Good luck!

heb er gewoon super veel zin in zelfs!Kuitspier kan lichtjes meehelpen bij de werking van de hamstring maar waarschijnlijk komt het doordat je lichaam zoveel nieuwe bewegingen moet leren.Dank je
Ik ga morgen trainen weerheb er gewoon super veel zin in zelfs!
Ik heb wel super veel spierpijn aan mijn kuiten. Kan dat door de squat komen? of een verkeerde uitvoering ervan? want ik dacht dat je je bovenbenen juist goed hoorde te voelen?
Dank je
Ik ga morgen trainen weerheb er gewoon super veel zin in zelfs!
Ik heb wel super veel spierpijn aan mijn kuiten. Kan dat door de squat komen? of een verkeerde uitvoering ervan? want ik dacht dat je je bovenbenen juist goed hoorde te voelen?

Ik ben zooo blij, omdat ik me ook gewoon heel erg aangetrokken voelde tot haar, dus het voelde super goed. 
haha. Daarna verder gedanst en op een gegeven moment pakte haar en draaide haar, zodat ze met haar gezicht naar mij ging staan. En weer gezoend 

Momenteel voel ik me in ieder geval echt super vrolijk
en heb de motivatie om door te gaan en hard te werken tegen mijn angsten
oow en het zoenen ging ook veel beter dan de eerste keer en het dansen gelukkig ook. daardoor was het ook een stuk lekkerder
2 uurtjes trainen gaat je presentatie niet maken of kraken...