Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd man! Ik was vandaag in Amsterdam en dacht echt, als die het hm nou maar flikt! En ja, vanaf vandaag heb je er een nieuwe geboortedatum bij gekregen 16-11-10, NewMe is geborenNewMe is nu een Newbe in de BB-wereld
He wat ben ik weer flauw...

Hey zorg dat je in ieder geval een goed voedingsschema erbij krijgt, en zorg ervoor dat je veel filmpjes kijkt over rippetoe oefeningen en dat je de squat diep genoeg doet enzo, allemaal van die fouten die beginners maken. Als je deze dingen allemaal goed voor elkaar hebt kan het nooit fout gaan!
thnx voor de tip.dankjeIk heb de hele tijd van de zijlijn jouw verhaal gevolgd en bij deze wil ik je proficiat wensen voor dit doel bereikt te hebben.
Eens je het trainen wat gewoon bent en de eerste progressie ziet zowel qua extra gewicht die je kan nemen op de oefeningen als verandering van jouw fysiek, zal je gewoon steeds meer zelfvertrouwen krijgen.

Goed dat je gegaan bent! Ben je gelijk lid geworden? Is dit weer een andere gym dan One Fitness?

dus ben blij met de keuze.Ik kan je vanavond wel even de reader van strating strength sturen op MSN als je wilt, staat ook in tekst uitleg over de oefeningen. Alle beetjes extra info helpen
Bovenal: goed bezig!
en bedankt
haha bedankt man. Was je gewoon chillen hier in de stad of heb je hier wat te zoeken?
Amsterdam is trouwens een van mijn favoriete steden...Haha, moet ik dat sceptisch opvatten "wat te zoeken?" dat ik jou zoek? Haha![]()
Ik heb maar 1 dag in de week les weetje nog? Vandaag was het weer zover, maar een idioot had zich voor de trein gegooid. Ik ben gaan omreizen, maar kreeg later nog meer vertraging, dus school had geen zin meer. Heb er maar een dagje Amsterdam van gemaakt, in een grote stad lopen zoveel mafkezen, dat ik me daar wel op mn gemak voel![]()
Ik reis sowieso elke week op z'n minst 1keer naar een willekeurige stad, zo zie je nog eens wat en blijf ik min of meer nog onder de mensenAmsterdam is trouwens een van mijn favoriete steden...
Komende maandag samen trainen. Stuur je me een bericht waar het is?

Volgens mij heb ik maandag niets staan en aangezien ik er al aardig lang train kan DW vast wel een keertje met mij meetrainen als ik het de eigenaar even vraag dus dat komt vast wel goedhaha okay. Leuke aan amsterdam is dat er altijd wel wat te beleven valt.
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------
Ze hebben niet zo'n gratis dagje trainen he![]()

Laat je me weten waar en hoe laat? Voorkeur eind middag, niet te laat 's avonds...Volgens mij heb ik maandag niets staan en aangezien ik er al aardig lang train kan DW vast wel een keertje met mij meetrainen als ik het de eigenaar even vraag dus dat komt vast wel goed![]()