XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ik kan eigenlijk ook niet, iets met werk... :o
Binnenkort samen trainen, en wel trainingen posten jij!

Keep the spirit up :thumb: Lekker door gaan zo.

Tijd voor de trainingslogs NewMe!

Heb de tijd genomen (aantal dagen) om dit topic door te lezen en jezus, hij had beter een ander forum kunnen bevuilen..

40 pagina's over hoe hij een chick moet zien te bemachtigen, en de laatste vijf zijn serieus 'trainings' gericht.. lawl :knipoog:

Heb de tijd genomen (aantal dagen) om dit topic door te lezen en jezus, hij had beter een ander forum kunnen bevuilen..

40 pagina's over hoe hij een chick moet zien te bemachtigen, en de laatste vijf zijn serieus 'trainings' gericht.. lawl :knipoog:

Beter ga jij weer terug naar waar je vandaan komt

Toch apart, dat je alles doorgelezen hebt dan.
Als je het toch als vervuiling ziet had je het na aantal pagina's voor gezien gehouden.
Of wil je gewoon je postcount omhoog krijgen ?

Klinkt goed Newme, een heel weekend feest en een chick. Moet je mij nodig eens bijbrengen, hoe je op de dansvloer alles weer voor elkaar krijgt :D Ik hoor je al zeggen: "euh gewoon doen" :p Ow trouwens je geboortedatum heb je nu zelf bekend gemaakt, wissen die handel xD
Succes met je presentatie, maar dat heb je inmiddels niet meer nodig...

@kwarkvreter:
Mwah, ik kom over 10 jaar wel terug in dit topic, kijken of hij dan tenminste 70 weegt :knipoog:

Dank je wel voor het geven van een enorme adrenaline kick, meteen m'n sprint record verbeterd. Kan echt zo boos worden van zulke stomme opmerkingen. En praat niet achter de rug om van Newme, door in de hij-vorm te gaan schrijven. Want tegen wie praat je dan eigenlijk?

Kijk dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje voor je geweest :)
Netjes :thumbup:

Leuk dat je de tijd hebt genomen om het topic te lezen.
Jammer dat je niet de tijd hebt genomen om een fatsoenlijk bericht te posten....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.789
Klinkt goed Newme, een heel weekend feest en een chick. Moet je mij nodig eens bijbrengen, hoe je op de dansvloer alles weer voor elkaar krijgt :D Ik hoor je al zeggen: "euh gewoon doen" :p Ow trouwens je geboortedatum heb je nu zelf bekend gemaakt, wissen die handel xD
Succes met je presentatie, maar dat heb je inmiddels niet meer nodig...

hahaha, thnx man.

• #1.790

paar dagen :O leuk dat je de tijd hebt genomen om het topic door te lezen;)

Als jij het vervuiling vindt van dit forum is dat jouw mening. Ik ben blij met de doelen die ik heb bereikt. Helaas niks qua gewicht bereikt, klopt en dat is inderdaad jammer. Echter speelden er een paar andere factoren (zoals niet naar de sportschool durven) die het een beetje belemmerden. Gelukkig begint dat nu ook te draaien en bereik ik snel al mijn doelen. Vol gas nu:D

Het gaat de goede kant op en dat is een goed teken:)

Juist, gewoon gaan knallen nu en met wat inzet kun je voor eind dit jaar nog zeker 3 a 4 kilo gegained zijn :D
Misschien zelfs meer omdat je verloren gewicht snel terug krijgt, oftewel vreten ;)

hoor hem stoer praten die boi :o

• #1.793
Hier een korte update.

Eergisteren sprak dat ene meisje mij weer aan via msn en ik heb haar even gesproken en ik maak nu volgens weer een kans bij haar.

Vandaag wilde ik gaan trainen, maar durfde uiteindelijk alsnog niet te gaan. om van de angst en stress af te zijn ging ik weer niksen en lekker voor de tv hangen. Op dat moment realiseerde ik me: ik ben mezelf aan het belonen voor slecht gedrag. Dus ik ben als de donder opgestaan en ben gaan trainen met de dumbbells die ik hier thuis heb.

Was wel even een leermoment voor mezelf vandaag dus, ik mag mezelf niet belonen als ik dingen niet doe uit angst door juist leuke/relaxte dingen te gaan doen.

Ik voel me goed, ook al durfde ik vandaag niet naar de sportschool, toch heb ik het voor zover het kon goedgemaakt door alsnog thuis te trainen.

volgens mij heb je jezelf door thuis te trainen juist beloond..
Volgende keer denk je weer, als ik thuis blijf en hier train is het ook goed.
het is half 7, tijd zat om nu nog te gaan!

Hit the gym! Ga wat setjes squatten oid.

• #1.796
volgens mij heb je jezelf door thuis te trainen juist beloond..
Volgende keer denk je weer, als ik thuis blijf en hier train is het ook goed.
het is half 7, tijd zat om nu nog te gaan!

nee want normaal gesproken zou ik de rest van de dag depri op de bank blijven liggen met het gevoel dat ik gefaald heb. Nu heb ik nog het maximale eruit gehaald uit mijn dag voor zover het kon nog.
Nu staat de volgende training gewoon op vrijdag in de gym.

Zonde dat je uit angst toch niet bent gegaan. Je moet het nu niet goed proberen te praten...Gewoon nu gaan! Zeker niet vrijdag pas

ga gewoon nu nog ff trainen

Hij heeft iig nog iets getraind, dat is al hele vooruitgang met het verleden wat die zelf aangeeft.
Vrijdag is over 2 dagen al, zou ook dan pas gaan als ik morgen niet zou kunnen.
Rustig aan bouwen maar wel in je achterhoofd houden dat dit niet te vaak moet voorkomen.
Zolang je vrijdag gewoon gaat is er weinig aan de hand, weekendje bijkomen en erna door knallen.
Elke gemiste training in de gym is zonde omdat het je het onnodig moeilijk houd voor jezelf.
Aangezien het elke training makkelijker word om te gaan, ongeacht je hoe jij je voelt en het helpt ook om jezelf beter te voelen door de vrijgekomen endorfine :)

Terug
Naar boven