Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de tijd genomen (aantal dagen) om dit topic door te lezen en jezus, hij had beter een ander forum kunnen bevuilen..
40 pagina's over hoe hij een chick moet zien te bemachtigen, en de laatste vijf zijn serieus 'trainings' gericht.. lawl![]()

Ik hoor je al zeggen: "euh gewoon doen"
Ow trouwens je geboortedatum heb je nu zelf bekend gemaakt, wissen die handel xDMwah, ik kom over 10 jaar wel terug in dit topic, kijken of hij dan tenminste 70 weegt![]()

Heb de tijd genomen (aantal dagen) om dit topic door te lezen en jezus, hij had beter een ander forum kunnen bevuilen..
40 pagina's over hoe hij een chick moet zien te bemachtigen, en de laatste vijf zijn serieus 'trainings' gericht.. lawl![]()
Klinkt goed Newme, een heel weekend feest en een chick. Moet je mij nodig eens bijbrengen, hoe je op de dansvloer alles weer voor elkaar krijgtIk hoor je al zeggen: "euh gewoon doen"
Ow trouwens je geboortedatum heb je nu zelf bekend gemaakt, wissen die handel xD
Succes met je presentatie, maar dat heb je inmiddels niet meer nodig...

hoor hem stoer praten die boiHeb de tijd genomen (aantal dagen) om dit topic door te lezen en jezus, hij had beter een ander forum kunnen bevuilen..

volgens mij heb je jezelf door thuis te trainen juist beloond..
Volgende keer denk je weer, als ik thuis blijf en hier train is het ook goed.
het is half 7, tijd zat om nu nog te gaan!