Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed idee, vertel me waar die woont en ik neem een groot stuk touw mee!
Wat moet je met dat touw? je gebruikersnaam doet rare dingen vermoeden 
Met wilskracht kom je IMO een heel eind.Iedereen heeft het wel over 'de knop omzetten' en 'eigenschappen veranderen', maar als NewMe echt last heeft van een (beginnende) depressie en/of een stoornis/fobie kun je dat echt niet zelf 'even veranderen'. Daar is wel wat meer voor nodig. Medicatie bijvoorbeeld. NewMe, misschien een doorverwijzing naar een psychiater vragen?
Heb vrijdag een presentatie, vrijdag ook een tentamen, maandag weer een tentamen. Ik ga gewoon niet trainen op dit moment, ik kan de stress niet aan. Ik word nu al helemaal gek. Heb geen **** gedaan voor mn tentamens omdat ik totaal geen zin meer heb om iets te doen en de stress en angst voor de presentaties wordt elke keer erger ipvminder.
Ik merk duidelijk dat ik aan het aftakelen ben. Ik kan deze stress gewoon echt niet meer hebben. vooral de studie valt me zwaar. elke dag weer in die $%$#@ lessen zitten en steeds maar weer vol met stress zijn. ik shake letterlijk in de lessen. Heb de laatste weken minstens 2 huilbuien in de week die ik gewoon niet onder controle heb, geen zin meer om te leven, voel me k*t, pure depressie verschijnselen. trainen is het laatste waar ik me nu zorgen over maak.
Heb net naar mijn psycholoog gebeld en gevraagd of ik verplaats kan worden naar amsterdam. desnoods wil ik aan de medicijnen. Zo kan ik in ieder geval niet verder leven.
En wat zei je psycholoog dan? Je kreeg toch niet zo'n "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" antwoord?
) Blijven over de SSRI's en de bètablokkers. Nadeel van de laatste is dat je niet intensief mag sporten, het is eigenlijk ook hart medicatie. Blijven over de SSRI's de anti-depressiva, duurt een maand of 2 voordat het begint te werken. Is de laatste tijd nogal vaak negatief in het nieuws over de toch nog verslavende effecten en bijwerkingen. Persoonlijk lijkt, toch deze laatste groep mij het beste.