AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Gewoon doen gozer, schijt hebben aan alles, je leeft maar 1 keer ;)
:lifter::hornyna::wiet:

Je had ook het weekend thuis kunnen blijven en kunnen gaan trainen.
Wil je eigenlijk wel trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Je had ook het weekend thuis kunnen blijven en kunnen gaan trainen.
Wil je eigenlijk wel trainen?

ahh kom op man, meen je die echt? je kan toch niet in iemand anders leven kijken. Ik had mijn ouders al 2 weken niet gezien en ik moest gewoon weer naar huis. niet overdrijven aub.

loopt het hier nog ?

ik help wel bij die ontmaagding :doggy: skinnie stylo

wanneer is het eigelijk geweest dat je de laatste keer bent trainen ?(volledig)

• #1.869
wanneer is het eigelijk geweest dat je de laatste keer bent trainen ?(volledig)

te lang geleden. Heb al 2 weken of zo een abbo en ben maar die ene keer geweest.

Sinds gister ben ik ook nog is goed ziek. keelpijn, misselijk, koorst. Maar ik weet precies waardoor dat komt. Die stress voor die presentatie heeft me genakt. Ik word altijd ziek na zo'n presentatie. afweer gaat extreem achteruit door de stress en in combinatie met dit weer is het niet zo moeiljk meer om ziek te worden.

tijd voor een work out dan, kan je lekker ontspannen in de gym :)
niet dan ? ff weg van de rest en niet denken maar doen.

Wanneer ga je weer trainen ?

Vooral goed eten!

Sinds ik actief train ben ik nog maar zelden echt 'ziek' geweest (ondanks genoeg stress ;) ) dus weer een reden om het goed op te pakken :)

Goed eten, wat fruit erbij pakken
genoeg groentes naar binnen werken
sporten, zweten, bacterien eruit :D

De uitvluchten blijven maar komen...

• #1.874
Ik voel me vandaag al stukken beter en daarnet een vriend van mij gesproken die hier elk moment kan verschijnen. Het is de bedoeling dat we samen gaan trainen vanavond. ik ben bang, geef ik toe, maar ik wil er echt heen. hopen dat dat mij helpt om de voglende keer alleen te durven gaan. morgen wil ik doodgaan van de spierpijn. heb vandaag in ieder geval goed gegeten.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=7kf6r0D3SEA&feature=player_embedded
(Met dank aan lars035 voor het posten van deze vid in een ander topic :P)

Yeah man succes vanavond!
Lekker hangen aan de gewichten en morgen niet kunnen lopen!

Die ene eerste stap is een hele belangrijke, als je die hebt genomen worden de volgende al een stuk makkelijker!

Kijk dat zijn de berichten.
Goeie oplossing om dan eerst samen met iemand te gaan die je kent.
Haalt toch deel van de spanning weg.
Dus succes vanavond en knallen maar !

Probeer anders vaker met hem te gaan, eerste keer dat ik na de gym ging durfde ik ook niet te bankdrukken want ik dacht dat iedereen mij zou aankijken daar. Mja nu heb ik er schijt aan en dat moet jij ook krijgen, wat andere van je vinden of hoeveel je tilt/drukt etc ..

Wil je workout wel zien dalijk :)

gewoon knalle godnondeju heuujj, vet filmpje trouwens!

en jou log is trouwens de enige die ik volg, ik weet niet waarom maar ik vind het ontzettend interessant. :P

En nou hoop ik dat je ook geweest bent en niet weer met een smoesje op de proppen komt ;)

Terug
Naar boven