MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Heel erg bedankt voor je aanbod Born Twitchy, maar ik heb echt heel erg veel stress voor die presentatie van vrijdag. het levert me gewoon te veel stress op, al is het een half uur, ik wil gewoon presentatie achter de rug hebben. Ik ga echt dood van de stress hier.

Heel erg bedankt voor je aanbod Born Twitchy, maar ik heb echt heel erg veel stress voor die presentatie van vrijdag. het levert me gewoon te veel stress op, al is het een half uur, ik wil gewoon presentatie achter de rug hebben. Ik ga echt dood van de stress hier.

Hoge dosering Vitamine C, wat extra gezonde vetten en magnesium+calcium helpt misschien een beetje tegen de stress.

Gevaarlijk om te zeggen, (ik wil niet dat je dit telkens gaat gebruiken) wat ik jaren geleden deed, als ik echt een zware presentatie tegemoet ging, was valeriaan extract slikken. 1 tablet van 45mg 2 uur van tevoren en een volgende in het volgende uur (2 kan geen kwaad ze verkopen ook tabs van 125mg) Verwacht geen wonderen maar het hielp mij net iets minder zenuwachtig te maken zodat ik tenminste over de drempel werd geholpen aan het begin van een presentatie. Het is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en kost ook geen drol, een paar euro maar. Wil ze ook wel brengen ;)

Laatst bewerkt:

Drink een paar glazen wijn oid, works like a charm tegen de stress voor een presentatie.

Ligt er aan hoe introvert en controlefreak je bent. Ik zou me er alleen maar onzekerder van gaan voelen, omdat ik bang ben door de drank juist stomme dingen te zeggen :o

Heb dat presenteren zelf ook nog niet helemaal onder de knie. Verander echt in een complete mong**l als er meerdere mensen me aan zitten te staren en wachten tot ik iets zinnigs ga vertellen. Kan me dus een beetje inleven in hoe zenuwwachtig je kan zijn voor een presentatie. ;)

Zet hm op man! De vorige presentaties heb je ook met succes doorstaan, vandaag wordt dat niet anders! Het gaat je lukken, zonder twijfel.

Succes vandaag! Laat even weten hoe het gegaan is.

Gevaarlijk om te zeggen, (ik wil niet dat je dit telkens gaat gebruiken) wat ik jaren geleden deed, als ik echt een zware presentatie tegemoet ging, was valeriaan extract slikken. 1 tablet van 45mg 2 uur van tevoren en een volgende in het volgende uur (2 kan geen kwaad ze verkopen ook tabs van 125mg) Verwacht geen wonderen maar het hielp mij net iets minder zenuwachtig te maken zodat ik tenminste over de drempel werd geholpen aan het begin van een presentatie. Het is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en kost ook geen drol, een paar euro maar. Wil ze ook wel brengen ;)

hoe kom je hieraan want ik heb ook best moeite met presentaties? de naam is : valeriaan extract?

http://www.vitatheek.nl/product/valeriaan_1600mg_l856160_60st?gclid=COLWyLHRz6UCFZgA3godkie-lA

Laatst bewerkt:
hoe kom je hieraan want ik heb ook best moeite met presentaties? de naam is : valeriaan extract?

http://www.vitatheek.nl/product/valeriaan_1600mg_l856160_60st?gclid=COLWyLHRz6UCFZgA3godkie-lA

Nou 1600mg is wel extreem zwaar hoor, ik denk dat je dan in slaap valt :p
Weet niet hoe erg je het hebt, maar ik zou beginnen met een lagere dosering. Ik nam altijd 2 pillen van 45mg. Misschien is dit wat voor jou, [Link niet meer beschikbaar]Dit merk kun je volgens mij echt bij elke apotheek krijgen. Veel water drinken is belangrijk.

• #1.851
Zet hm op man! De vorige presentaties heb je ook met succes doorstaan, vandaag wordt dat niet anders! Het gaat je lukken, zonder twijfel.

Succes vandaag! Laat even weten hoe het gegaan is.

Bedankt.
Het ging op zich goed. punt is alleen dat ik mezelf gister echt helemaal kapot heb gestresst. Vandaag ook en daardoor ook heel de dag hoofdpijn. Maar ook misselijk vanochtend door de zenuwen. Daar moet ik echt iets aan doen, aan die zenuwen.

Voor de rest ging de presentatie wel goed, maar ik kreeg wel extreeeeem last van een droge mond en dat is super irri. Vorige keer had ik dat ook al. op een gegeven moment zag ik mensen ook lachen in de klas, dus ja, ik dacht meteen dat het over mij ging ofzo, maar kon niet bedenken waarom. Dat vond ik wel k*t. maar ik zal er nooit achter komen waarom ze lachten denk ik.

Nou 1600mg is wel extreem zwaar hoor, ik denk dat je dan in slaap valt :p
Weet niet hoe erg je het hebt, maar ik zou beginnen met een lagere dosering. Ik nam altijd 2 pillen van 45mg. Misschien is dit wat voor jou, [Link niet meer beschikbaar]Dit merk kun je volgens mij echt bij elke apotheek krijgen. Veel water drinken is belangrijk.

werkt dat echt? ik zou het wel een keer willen proberen.

Proberen kan geen kwaad, het middel heeft geen bijwerkingen. Het zorgt dat je iets rustiger wordt. Probeer de 125mg eens. Of het nou het placebo-effect was of echt de werkzame stof, ik weet het niet iig het gaf mij wat meer zekerheid daardoor werd het toch makkelijker.

Joh, dat lachen wat maakt het uit. Als toeschouwer zat ik ook wel eens te lachen met klasgenoten, alleen ging dat nooit over de presentatie, het was gewoon ouwehoeren. En als je je raar verspreekt en iemand begint te lachen, dan betekend dat niet dat hij/zij jou uitlacht, maar gewoon lacht omdat het de verspreking grappig was. Je moet het niet persoonlijk nemen. Ik weet zeker dat er niemand in jou groep is, die jou graag een hak zou willen zetten omdat hij een hekel aan jou heeft.

Bedankt.
Het ging op zich goed. punt is alleen dat ik mezelf gister echt helemaal kapot heb gestresst. Vandaag ook en daardoor ook heel de dag hoofdpijn. Maar ook misselijk vanochtend door de zenuwen. Daar moet ik echt iets aan doen, aan die zenuwen.

Voor de rest ging de presentatie wel goed, maar ik kreeg wel extreeeeem last van een droge mond en dat is super irri. Vorige keer had ik dat ook al. op een gegeven moment zag ik mensen ook lachen in de klas, dus ja, ik dacht meteen dat het over mij ging ofzo, maar kon niet bedenken waarom. Dat vond ik wel k*t. maar ik zal er nooit achter komen waarom ze lachten denk ik.

heb je "The Power of Now" al gelezen? en dan echt gelezen en niet zomaar snel erdoorheen. heb je de boodschap begrepen?

• #1.855
Ik ben bijna op de helft nu. Het is wel een moeilijk boek moet ik zeggen om volledig te begrijpen.

het is echt zo'n boek wat je achter elkaar uit moet lezen. niet zozeer proberen te begrijpen wat hij zegt maar eerder aanvoelen.

Ga trainen (morgen dan, nu is hij dicht)

Goze jou klachten zijn optelossen d.m.v medicatie

soms is medicatie gewoon nodig i.v.m extreme irreële angst (sociale fobie)

Ik zou het toch proberen.. steeds leven met angst is geen leven geloof me

http://www.google.nl/#sclient=psy&h...=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=abd5abee52add763

als het dan allemaal wat makkelijker gaat kun je naar de sportschool om zo nog meer zelfvertrouwen op te bouwen.

1 Keer in de maand een gesprek bij de psycholoog is niet voldoende, zorg dat je in contact komt met een psychiater.

Sociale Fobie is echt een psychische stoornis.. die goed behandeld kan worden mits jij je er ook echt er voor in zet..

Laatst bewerkt:
Ik heb nu echt al meerdere malen een aanbod van Born gezien om je op weg te helpen. Constant blijf je vluchten in je angst en stressgedrag. Je rent weg voor jezelf, en zolang je dat blijft doen ga je nergens komen.

Goze jou klachten zijn optelossen d.m.v medicatie
soms is medicatie gewoon nodig i.v.m extreme irreële angst (sociale fobie)
Ik zou het toch proberen.. steeds leven met angst is geen leven geloof me
http://www.google.nl/#sclient=psy&h...=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=abd5abee52add763
als het dan allemaal wat makkelijker gaat kun je naar de sportschool om zonog meer zelfvertrouwen op te bouwen.

1 Keer in de maand een gesprek bij de psycholoog is niet voldoende, zorg dat je in contact komt met een psychiater.
Sociale Fobie is echt een psychische stoornis.. die goed behandeld kan worden mits jij je er ook echt er voor in zet..

Waarom dit middel en niet een andere, ervaring? Vast staat dat medicatie alleen een grote steun kan zijn, daarnaast moet je alsnog er hard aan door gewoon dingen te doen.

Terug
Naar boven