XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

We verwachten hier een training in je eerstvolgende post.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
woensdag avond wezen trainen! hij heeft me alle oefeningne van starting strength laten zien. heb niet egt spierpijn:p niet echt zwaar gegaan, maar erg op techniek.

de reden dat ik niet gepost heb is omdat ik me de volgende dag weer verdomd k*t voelde, tot nu nog steeds eigenlijk. dit is gewoon een vloek en ik kom er niet uit. vandaag wilde ik gaan trainen, maar durfde weer niet. de stad in geweest, maar durfde geen k*t te passen. ik ben het echt zat.

Je bent woensdag al gegaan dat is al een goede, en je bent vandaag de stad in geweest! Goed bezig!
Nu nog meer trainen en eten: goed voor je uiterlijk en je zelfvertrouwen!

Remember:
Wat sterk is uit innerlijke overtuiging faalt nooit!!!

Misschien proberen vaker met andere mensen te gaan trainen.

Zie dat je trainingen tot nu toe alleen maar met andere mensen erbij zijn geweest. Op 't offer ingaan van Born_Twitchy kan misschien wel goed zijn voor je. Gewoon dat je een paar keer naar de sportschool bent geweest en je er meer op je gemak voelt. Kan ook vragen of degene met wie je woensdag bent geweest nog een paar keer mee wilt. :p

Ik wil morgen begin van de dag wel gaan trainen als je mee wilt?

Zou echt op de aanbiedingen ingaan, volgens mij wou DW ook wel weer keertje mee.
Het is een mogelijkheid om de drempel natuurlijk lager te maken voor jezelf.

Je hoeft ook niet meteen zwaar te gaan tijdens trainen, in het begin is techniek veel belangrijker.
Met de juiste techniek kun je gaan verzwaren wanneer mogelijk :)

Vraagje: Hoezo moet je elke keer als je in de stad bent iets gaan passen ?
Ja, om kleren uit te zoeken maar is dat elke keer nodig.
Geniet gewoon keer een dag na het trainen zonder aan jezelf eisen te stellen van dat moet ik gaan doen.
Geestelijke rust is ook erg belangrijk, het trainen is voor jou niet alleen lichamelijk moeilijk maar vooral geestelijk, geef jezelf de tijd om te genieten inplaats van meteen weer een moeilijke situatie aan te gaan :)

En hoe staat het ermee NewMe?

hij heeft een chick opgedaan en doet haar nu suf. beseft zich nu dat ie dbb helemaal niet meer nodig heeft en gaat weer terug op zijn oude account en gaat shit vragen over hoe hij gespierder wordt.

Zou echt op de aanbiedingen ingaan, volgens mij wou DW ook wel weer keertje mee.
Het is een mogelijkheid om de drempel natuurlijk lager te maken voor jezelf.

Je hoeft ook niet meteen zwaar te gaan tijdens trainen, in het begin is techniek veel belangrijker.
Met de juiste techniek kun je gaan verzwaren wanneer mogelijk :)

Tuurlijk wil ik dat ;)

Met BT trouwens ook wel :eyebrow:

Shit en als ik nou hulp nodig heb ? :(

Pff ik vind het wel een beetje respectloos dat je niets meer van je laat horen, na alle hulp wat je van onze leden gekregen hebt.;)

• #1.895
Pff ik vind het wel een beetje respectloos dat je niets meer van je laat horen, na alle hulp wat je van onze leden gekregen hebt.;)

Ik hoef toch niet elke dag te posten? Ik vond dat ik de laatste tijd veel te veel bullshit postte en te veel zeurde. ik zou sowieso niet zo maar stoppen met posten;) en sowieso gaat dit topic pas stoppen als ik al mijn doelen heb bereikt:)

Ik heb de laatste dagen een paar dingen sowieso wel even voor mezelf op een rijtje gezet. ik zat laatst te denken, ik kan nu wel zo dom gaan doen en niet trainen en bang zijn als een hond, maar straks, over een half jaar, als het zomer is, durf ik weer voor 3 maanden mijn deur niet uit omdat ik mezelf te mager vind en me niet dik kan kleden. Afgelopen 5 jaar heb ik zo geleefd als een schildpad in de zomer. Deze zomer gaat het me niet gebeuren.

Heb me vandaag gewogen en ik woog een beschamende 61,3. Ik ga me niet daardoor k*t voelen, maar ga nu gewoon serieus proberen te eten en te trainen.

Leuk man, die voornemens...

• #1.897
Vraagje: Hoezo moet je elke keer als je in de stad bent iets gaan passen ?

dat zit zo: doordat ik niet naar de stad durf of iig sommige winkels niet binnen durf te lopen of kleren durf te kopen, loop ik eigenlijk te vaak in dezelfde kleding en dat maakt me ook nogal onzeker. kleding heeft er altijd wel voor gezorgd dat ik me wat zelfverzekerder voelde, maar laatste tijd durf ik echt niet meer te shoppen. vandaar dat ik gewoon graag nieuwe kleding wil en vandaar dat ik graag de stad in wil.

Ja, maar dit heb je je al heel vaak bedacht. Je motto moet zijn niet denken maar doen!

• #1.899
Ik hoef toch niet elke dag te posten? Ik vond dat ik de laatste tijd veel te veel bullshit postte en te veel zeurde. ik zou sowieso niet zo maar stoppen met posten;) en sowieso gaat dit topic pas stoppen als ik al mijn doelen heb bereikt:)

Ik heb de laatste dagen een paar dingen sowieso wel even voor mezelf op een rijtje gezet. ik zat laatst te denken, ik kan nu wel zo dom gaan doen en niet trainen en bang zijn als een hond, maar straks, over een half jaar, als het zomer is, durf ik weer voor 3 maanden mijn deur niet uit omdat ik mezelf te mager vind en me niet dik kan kleden. Afgelopen 5 jaar heb ik zo geleefd als een schildpad in de zomer. Deze zomer gaat het me niet gebeuren.

Heb me vandaag gewogen en ik woog een beschamende 61,3. Ik ga me niet daardoor k*t voelen, maar ga nu gewoon serieus proberen te eten en te trainen.
Minder vocht vasthouden door niet trainen + minder eten in je darmen + goed hebben gescheten = al snel 3kg lichter ;)

Ik ben nu ook soort van starting strength aan het trainen (oefeningen + dagen, reprange heb ik wat aangepast naar omstandigheden) dus, voor de zoveelste keer, laten we maandagavond gaan trainen :D

Terug
Naar boven