Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet echt zwaar gegaan, maar erg op techniek. 

nawh, hij zit gewoon in de sportschool
Zou echt op de aanbiedingen ingaan, volgens mij wou DW ook wel weer keertje mee.
Het is een mogelijkheid om de drempel natuurlijk lager te maken voor jezelf.
Je hoeft ook niet meteen zwaar te gaan tijdens trainen, in het begin is techniek veel belangrijker.
Met de juiste techniek kun je gaan verzwaren wanneer mogelijk![]()

Well hello Dwarfie

Pff ik vind het wel een beetje respectloos dat je niets meer van je laat horen, na alle hulp wat je van onze leden gekregen hebt.![]()
en sowieso gaat dit topic pas stoppen als ik al mijn doelen heb bereikt
Vraagje: Hoezo moet je elke keer als je in de stad bent iets gaan passen ?
Ja, maar dit heb je je al heel vaak bedacht. Je motto moet zijn niet denken maar doen!
Minder vocht vasthouden door niet trainen + minder eten in je darmen + goed hebben gescheten = al snel 3kg lichterIk hoef toch niet elke dag te posten? Ik vond dat ik de laatste tijd veel te veel bullshit postte en te veel zeurde. ik zou sowieso niet zo maar stoppen met postenen sowieso gaat dit topic pas stoppen als ik al mijn doelen heb bereikt
Ik heb de laatste dagen een paar dingen sowieso wel even voor mezelf op een rijtje gezet. ik zat laatst te denken, ik kan nu wel zo dom gaan doen en niet trainen en bang zijn als een hond, maar straks, over een half jaar, als het zomer is, durf ik weer voor 3 maanden mijn deur niet uit omdat ik mezelf te mager vind en me niet dik kan kleden. Afgelopen 5 jaar heb ik zo geleefd als een schildpad in de zomer. Deze zomer gaat het me niet gebeuren.
Heb me vandaag gewogen en ik woog een beschamende 61,3. Ik ga me niet daardoor k*t voelen, maar ga nu gewoon serieus proberen te eten en te trainen.