- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geloof mij, in zijn gym valt hij no way op wat betreft postuur.Ik hoop dat dit topic weer wat nieuw leven krijgt binnenkort, was toch altijd wel leuk om te volgen. Uiteindelijk gaat het toch wel een keer goed komen, de vraag is alleen hoelang weet je het nog te rekken.
En ja, ik voelde me eerst ook niet altijd op mn gemak in de sportschool. Mijn ervaring is dat dit over gaat zodra je weet hoe je de oefeningen wil gaan doen, hoe zwaar je ze kan enz. Komt dus neer op een weekje of 2 gewoon gaan en alles uitproberen. Tuurlijk zal je in het begin soms het gevoel hebben dat je de enige bent onder de 100kg, maar jij hebt het hele DBB aan informatie en kennis achter je staan dus na een jaar goed trainen zul je de helft al ingehaald hebben..
Met andere woorden, je MOET een weekje of 2 doorzetten en je schema volgen, en ik zou idd met iemand anders gaan als dat helpt. Dan denk je minder na en moet je wel trainen.![]()
Vandaag zat het vol met echte ecto's bij mij.. eigenlijk altijd wel maar vandaag was het echt bijzonder. Gasten die met superveel moeite 5 kg curlen, maar daar is niks geks aan. Ik bedoel, je moet ergens beginnen?

Dan moet je me maar een PM sturen om een keer samen te gaan trainen... wie weet ga ik er op in

Hi there!

Idd: beter kun je niet krijgen!Over het trainen, ga gewoon in op de aanbiedingen van Born en DW.
Zij hebben lak aan hoe je traint, wetende dat je beginner bent en houden daar echt rekening mee.
Beter kun je het niet krijgen![]()

NewMe is niet bijzonder dun - eigenlijk een heel normaal postuur.Geloof mij, in zijn gym valt hij no way op wat betreft postuur.
Zitten genoeg absolute beginners en te dikke mensen tussen.
Geloof mij, in zijn gym valt hij no way op wat betreft postuur.
Zitten genoeg absolute beginners en te dikke mensen tussen.
Ik weet zeker dat NewMe flink zal gainen wanneer hij traint en beter eet, 10 kilo kwaliteitsmassa voor de zomer gaat hij zeker halen en dat maakt zo een verschil in zelfvertrouwen!
Hij weet dit ook maar alsnog blijft het voor hem een enge stap om naar de sportschool te gaan en dat iedereen zegt dat hij MOET trainen maakt de druk misschien alleen maar groter.
Het gaat allemaal om het doorbreken van het huidige patroon en van sporten en voeding een gewoonte maken zodat het geen moeite kost.
Ik denk dat heel veel krachtsporters de eerste keren de knop om hebben moeten zetten om te gaan trainen maar nu niet anders meer willen, zelfde geldt voor NewMe.
Zoals ik al eerder zei NewMe, ik wil je best aan het handje meenemen om te helpen dit patroon erin te krijgen want je weet zelf dat je niets liever wilt.
De overige ecto's lijken hier ook last van te hebben want ze blijven meestal bij de machine-zaal hangen. 
Ik heb alles qua oefeningen en voeding zelf moeten leren maar weet zeker dat ik nu veel verder was als ik iemand om me heen had die het al wist.Misschien maakt het de druk wel wat groter idd maar eigenlijk zeggen we hetzelfde, zodra je eenmaal in het ritme zit en je oefeningen en bijbehorende gewicht kent ga je ze gewoon doen. En bij mij lopen idd ook genoeg ecto's en bejaarden rond, maar zit bij een sportschool waar de lossen gewichten in een aparte zaal zijn, waar dus eigenlijk alleen maar die-hards komen.De overige ecto's lijken hier ook last van te hebben want ze blijven meestal bij de machine-zaal hangen.
Maar goed ik had eerst ook wel wat dingen die NewMe ook heeft en ik heb er nu geen last meer van. Maar een trainingspartner had hier ZEKER bij geholpen.![]()
als newme het aanbod van bt wederom afslaat begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan zijn wilskracht om uit de situatie te komen.
Als NewMe het aanbod van BT wederom afslaat begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan zijn wilskracht om uit de situatie te komen.

mooi verwoordPas als de maat vol is, dan slaat hij ineens om! Alleen NewMe's maatbeker heeft ergens een klein lek![]()
Minder vocht vasthouden door niet trainen + minder eten in je darmen + goed hebben gescheten = al snel 3kg lichter
Ik ben nu ook soort van starting strength aan het trainen (oefeningen + dagen, reprange heb ik wat aangepast naar omstandigheden) dus, voor de zoveelste keer, laten we maandagavond gaan trainen![]()
Als NewMe het aanbod van BT wederom afslaat begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan zijn wilskracht om uit de situatie te komen.