MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Als je je doelen snel wilt bereiken 30 euro is al genoeg om eentje te schrappen ;)
En je zal je doelen snel bereiken nu je beseft wat je moet doen om het te bereiken succes!

Laatst bewerkt:
Sinds wo 16 jun 2010, 20:30 <-- heb je een post gemaakt omdat je wou gaan trainen in een sportschool. Het is nu al 19 december en je bent pas een paar keer in die sportschool geweest ?

Kom op man, je zit al 6 maanden te loggen en je bent net een paar keer wezen trainen :S

Ook je krijgt veel hulp aangeboden en toch sla je het steeds af of is het een 'te grote' stap ..

Kerel dat je thuis aan de gang gaat en goed eet is al een pluspunt imo.
Trainen met die vriend samen is ook goeie optie momenteel.
Maar zou de aanbiedingen zeker in je achterhoofd houden :)

Ik lees al een tijdje zonder account op dit forum, maar heb dan toch vandaag een account aangemaakt.
Na gezocht te hebben naar een voorsteltopic, maar dit niet gevonden te hebben, zal ik dit hier doen, omdat ik ook op dit topic wil reageren.

Beste mede-forumleden,

Zoals jullie in mijn stats al zien ben ik een ecto.
Ik ben 17, zit nog in school op vwo 6 en train sinds juni dit jaar serieus in de gym.
Aan motivatie is geen gebrek en ik heb tot nu toe meer resultaat geboekt dan ik had durven hopen toen ik begon.
Dit betekent niet dat het nog beter kan en dit wil ik bereiken met behulp van alle informatie op dit forum.

Nou, hopelijk is dit een beetje genoeg informatie.
Het gaat echter over NewMe.

Ik wil graag tegen je zeggen dat ik ook jarenlang te horen gekregen heb over mijn gewicht en mijn accordeon van ribben als ik naar het zwembad ging.
Mijn zelfvertrouwen is daar ook niet groter op geworden.

De 75 kg halen is het makkelijkst te bereiken doel van de 4.
Ik denk dat dit ook zal leiden tot meer zelfvertrouwen, meer succes bij de dames en ook je ontmaagding.
Het enige dat je nodig hebt is tijd, en wat denk je, daar is er genoeg van.

Op het begin vond ik het ook moeilijk om naar de sportschool te gaan, zeker alleen.
Oke, mensen zien dat je misschien mager bent, maar het feit dat je er daar iets aan wilt doen, verdient alleen maar respect.

Aangezien mijn doel ook de 75kg is, wens ik je veel succes, omdat ik weet hoe moeilijk het soms gaat en hoop ik voor je dat je je doelen kunt verwezenlijken.

Je hebt het misschien al vaker gehoord, maar als ik me druk maak om een bepaalde situatie,
dan stel ik me de minst prettige situatie voor en vaak valt die wel mee en dan weet ik dat er vrijwel niks dramatisch fout kan gaan.

Ik kan je niet goed helpen met je onzekerheid, maar als je de dingen verandert waarvoor je je misschien schaamt voor anderen, dan hoef je je nergens zorgen om te maken en zal je zelfvertrouwen vanzelf meer worden.

Door mijn eigen ervaringen vroeger weet ik hoe k*t je je kunt voelen, maar ook jij kan die sleur ontkomen.

Nou, dit was misschien een beetje een lang, dramatisch verhaal, maar het ik wil duidelijk maken dat alles mogelijk is ook al lijkt het niet zo.

Je weet hoe dankbaar ik je ben, dat je met me wilt trainen, dat heb ik je al wel vaker gezegd, maar op dit moment is dat gewoon een stap te ver denk ik man. Ik wil niet elke keer je aanbod afslaan, maar ik durf gewoon echt niet. Ik ken mezelf.

Ik moet echt kleinere stappen zetten, dus ik denk dat het het beste is als ik nog een paar keer met die vriend van mij gewoon ga trainen eerst. maandag ga ik ook langs de psycholoog en ik wil hem om wat kalmeringsmiddelen vragen om die eerste paar keer de angst beetje te minderen.

Ik voel me sowieso ook stom hoor, ik had een maand abbo, maar die maand is om en ik ben nog maar 1 keer geweest. En ik heb nu gemerkt, het is echt geen kwestie van motivatie, maar het is echt die angst. Ik zit vol met motivatie laatste paar dagen. heb thuis 2 trainingen achter de rug en eet heel goed.

Trouwens, ik ben niet bang voor de grote jongens daar of zo, maar voor de mensen in het algemeen.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

ben ik het niet mee eens, maar goed.

wat ik wel k*t vind, is dat het topic eigenlijk ook nog een extra stress is geworden voor mij. ik wil nietmand teleurstellen hier en daardoor is de druk zo hoog elke keer.

Bullshit gast. Jij wilt zwemmen maar je durft niet verder dan met je tenen het water in. Als iemand jou het water ingooit ga je vanzelf wel zwemmen.

Als BT dat wilt geef je hem jou adres, dan komt hij je ophalen en gaan jullie na de gym. Dan is er geen ontkomen aan voor jou en moet je wel. Wellicht dat je in BT een steun vind. Kan je in het vervolg met BT en met die vriend trainen, ben je niet van één iemand afhankelijk. Daarnaast denk ik dat BT jou wel goed kan helpen, ik volg zn log al een jaar en het is echt een vriendelijk persoon.

Het wordt eens tijd dat jij dat grote negatieve blok voor je kop weghaalt en gewoon is een risico gaat nemen i.p.v alleen maar bezig te zijn met je stress. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het niet zo makkelijk voor je is maar je staat er niets eens voor open en dat is het probleem. Je houd alles af zodat het probleem bij jou blijft waardoor je jezelf alleen maar meer op gaat ****en.

Samen met BT en mij trainen dan?

Enorm veel mensen volgen jou op dit forum. Ze willen allemaal dat je van die angst afraakt en je goed gaat voelen. Het is niet onze bedoeling jou nog extra stress op te leggen. Neem gewoon het voorstel van BT aan. Hij kent jouw situatie en weet hoe je je voelt. Hij kent ook het hoe en wat van veel oefeningen, dus je moet al geen stress hebben dat je iets verkeerd zal doen. Hij kan je ook komen ophalen, dus je moet ook geen stress hebben dat je in de sportschool komt en niet weet wie hij is.

Mij lijkt deze stap niet te groot, maar juist ideaal. Je bent al in die sportschool geweest en je weet al dat er alles behalve perfecte fysieken rondlopen...

Als je ooit van jouw situatie afwilt, zul je die stap wel willen zetten. Kleine stapjes is juist bullshit en weer een dag/week/maand verloren

Laatst bewerkt:
Apart topic dit, continu tegenstrijdige berichten. Maarja, 'k blijf je volgen.

Begin gewoon bij de basis, lekker eten, bestel zonodig wat kleren op internet, als je je daar beter bij voelt. Pak 2/3 vaste momenten om te gaan sporten, en ga dan ook daadwerkelijk.

Komop, gewoon knallen.

Sta ik zo'n heel bericht te typen, druk ik perongeluk op backspace en gaat hij op vorige :fuux: Hele bericht weg.. :o

Oke mijn hulp is hier niet welkom? Dan niet.

Je kunt ook gewoon thuis gaan trainen? En als je dan wat gevorderder bent naar de sportschool.

Ik lees net dat je kalmeringsmiddelen aan een psycholoog wilt vragen.
Daarvoor moet je niet bij een psycholoog maar bij een psychiater zijn.

Als NewMe niet meewerkt kan BT of Dwarf hem misschien verassen met een onverwachts bezoek? :P

Mits jullie het adres hebben dan.

Samen met BT en mij trainen dan?
Trainen met DW en mij lijkt me een leuk plan :lifter:
Bullshit gast. Jij wilt zwemmen maar je durft niet verder dan met je tenen het water in. Als iemand jou het water ingooit ga je vanzelf wel zwemmen.

Als BT dat wilt geef je hem jou adres, dan komt hij je ophalen en gaan jullie na de gym. Dan is er geen ontkomen aan voor jou en moet je wel. Wellicht dat je in BT een steun vind. Kan je in het vervolg met BT en met die vriend trainen, ben je niet van één iemand afhankelijk. Daarnaast denk ik dat BT jou wel goed kan helpen, ik volg zn log al een jaar en het is echt een vriendelijk persoon.

Het wordt eens tijd dat jij dat grote negatieve blok voor je kop weghaalt en gewoon is een risico gaat nemen i.p.v alleen maar bezig te zijn met je stress. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het niet zo makkelijk voor je is maar je staat er niets eens voor open en dat is het probleem. Je houd alles af zodat het probleem bij jou blijft waardoor je jezelf alleen maar meer op gaat ****en.
Ik kan ook gewoon een keer op de koffie komen natuurlijk, half uurtje babbelen en dan ga ik trainen, kan je zelf bepalen of je mee wilt of niet :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.937

Ik kan ook gewoon een keer op de koffie komen natuurlijk, half uurtje babbelen en dan ga ik trainen, kan je zelf bepalen of je mee wilt of niet :)

Je bent welkom man. Maar zullen we dat vasthouden tot na de kerstvakantie?
dan gaan we erna samen trainen, als jij dat wil natuurlijk. Ik denk dat ik er dan gewoon meer klaar voor ben en mijn maand abbo is nu verlopen. Ik wil abbo van 6 maanden gaan nemen. Alleen heb ik vanaf woensdag vakantie en ben ik pas 6 januari of zo weer terug in a'dam. Dan heb ik dus 3 weken voor niks een abbo en betaal ik een maand weer voor niks.

Sinds wo 16 jun 2010, 20:30 <-- heb je een post gemaakt omdat je wou gaan trainen in een sportschool. Het is nu al 19 december en je bent pas een paar keer in die sportschool geweest ?

Kom op man, je zit al 6 maanden te loggen en je bent net een paar keer wezen trainen :S

Ook je krijgt veel hulp aangeboden en toch sla je het steeds af of is het een 'te grote' stap ..

'nuff said.

Ff abbo opzeggen, dit is enkel frustrerend om te lezen.

dan gaan we erna samen trainen, als jij dat wil natuurlijk. Ik denk dat ik er dan gewoon meer klaar voor ben en mijn maand abbo is nu verlopen. Ik wil abbo van 6 maanden gaan nemen. Alleen heb ik vanaf woensdag vakantie en ben ik pas 6 januari of zo weer terug in a'dam. Dan heb ik dus 3 weken voor niks een abbo en betaal ik een maand weer voor niks.

Strak plan :woot:!
Maar ik hoop wel voor je dat je 6 januari echt gaat ;)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

'nuff said.

Ff abbo opzeggen, dit is enkel frustrerend om te lezen.

:roflol:

Sounds like a plan indeed!
:nowai: ik heb nog steeds een kop koffie van je tegoed... die eerst, afspraak daarna is koffie + trainen.
wanneer kun je volgende week?

Terug
Naar boven