sezer0sezer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet hoe dankbaar ik je ben, dat je met me wilt trainen, dat heb ik je al wel vaker gezegd, maar op dit moment is dat gewoon een stap te ver denk ik man. Ik wil niet elke keer je aanbod afslaan, maar ik durf gewoon echt niet. Ik ken mezelf.
Ik moet echt kleinere stappen zetten, dus ik denk dat het het beste is als ik nog een paar keer met die vriend van mij gewoon ga trainen eerst. maandag ga ik ook langs de psycholoog en ik wil hem om wat kalmeringsmiddelen vragen om die eerste paar keer de angst beetje te minderen.
Ik voel me sowieso ook stom hoor, ik had een maand abbo, maar die maand is om en ik ben nog maar 1 keer geweest. En ik heb nu gemerkt, het is echt geen kwestie van motivatie, maar het is echt die angst. Ik zit vol met motivatie laatste paar dagen. heb thuis 2 trainingen achter de rug en eet heel goed.
Trouwens, ik ben niet bang voor de grote jongens daar of zo, maar voor de mensen in het algemeen.
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
ben ik het niet mee eens, maar goed.
wat ik wel k*t vind, is dat het topic eigenlijk ook nog een extra stress is geworden voor mij. ik wil nietmand teleurstellen hier en daardoor is de druk zo hoog elke keer.
Ik moet ook alles in me eentje leren![]()
Forever alone..

Sta ik zo'n heel bericht te typen, druk ik perongeluk op backspace en gaat hij op vorigeHele bericht weg..
![]()
Trainen met DW en mij lijkt me een leuk plan

Ik kan ook gewoon een keer op de koffie komen natuurlijk, half uurtje babbelen en dan ga ik trainen, kan je zelf bepalen of je mee wilt of nietBullshit gast. Jij wilt zwemmen maar je durft niet verder dan met je tenen het water in. Als iemand jou het water ingooit ga je vanzelf wel zwemmen.
Als BT dat wilt geef je hem jou adres, dan komt hij je ophalen en gaan jullie na de gym. Dan is er geen ontkomen aan voor jou en moet je wel. Wellicht dat je in BT een steun vind. Kan je in het vervolg met BT en met die vriend trainen, ben je niet van één iemand afhankelijk. Daarnaast denk ik dat BT jou wel goed kan helpen, ik volg zn log al een jaar en het is echt een vriendelijk persoon.
Het wordt eens tijd dat jij dat grote negatieve blok voor je kop weghaalt en gewoon is een risico gaat nemen i.p.v alleen maar bezig te zijn met je stress. Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het niet zo makkelijk voor je is maar je staat er niets eens voor open en dat is het probleem. Je houd alles af zodat het probleem bij jou blijft waardoor je jezelf alleen maar meer op gaat ****en.

Trainen met DW en mij lijkt me een leuk plan
Ik kan ook gewoon een keer op de koffie komen natuurlijk, half uurtje babbelen en dan ga ik trainen, kan je zelf bepalen of je mee wilt of niet![]()
Sinds wo 16 jun 2010, 20:30 <-- heb je een post gemaakt omdat je wou gaan trainen in een sportschool. Het is nu al 19 december en je bent pas een paar keer in die sportschool geweest ?
Kom op man, je zit al 6 maanden te loggen en je bent net een paar keer wezen trainen :S
Ook je krijgt veel hulp aangeboden en toch sla je het steeds af of is het een 'te grote' stap ..
Je bent welkom man. Maar zullen we dat vasthouden tot na de kerstvakantie?
dan gaan we erna samen trainen, als jij dat wil natuurlijk. Ik denk dat ik er dan gewoon meer klaar voor ben en mijn maand abbo is nu verlopen. Ik wil abbo van 6 maanden gaan nemen. Alleen heb ik vanaf woensdag vakantie en ben ik pas 6 januari of zo weer terug in a'dam. Dan heb ik dus 3 weken voor niks een abbo en betaal ik een maand weer voor niks.
!
'nuff said.
Ff abbo opzeggen, dit is enkel frustrerend om te lezen.

Sounds like a plan indeed!Trainen met DW en mij lijkt me een leuk plan
Ik kan ook gewoon een keer op de koffie komen natuurlijk, half uurtje babbelen en dan ga ik trainen, kan je zelf bepalen of je mee wilt of niet![]()
Je bent welkom man. Maar zullen we dat vasthouden tot na de kerstvakantie?
ik heb nog steeds een kop koffie van je tegoed... die eerst, afspraak daarna is koffie + trainen.