Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sounds like a plan indeed!
ik heb nog steeds een kop koffie van je tegoed... die eerst, afspraak daarna is koffie + trainen.
wanneer kun je volgende week?
volgende week ben ik helemaal niet in A'dam, dan heb ik vakantie. We hebben wel een probleem, ik weet niet hoe je koffie moet zetten, heb geen koffie thuis en ik ben allergisch voor koffie (for real), dus dat wordt iets anders drinken
Koffie moet je niet te letterlijk nemenook jij bent welkomvolgende week ben ik helemaal niet in A'dam, dan heb ik vakantie. We hebben wel een probleem, ik weet niet hoe je koffie moet zetten, heb geen koffie thuis en ik ben allergisch voor koffie (for real), dus dat wordt iets anders drinken
![]()

Als ik die zou mogen, dan graag! (mag niet!
)Ergens in het westelijke deel van de stad, bij welke train jij?
Ergens in het westelijke deel van de stad, bij welke train jij?
deze week even een spoed afspraak gemaakt bij de psycholoog. Ik begon eigenlijk beetje bang te worden van mezelf. ik jank de laatste tijd veel te veel (minstens 1 keer per week, minstens!) en heb nog nooit zoveel aan zelfmoord gedacht (als eerder genoemd, geen optie, maar de gedachte blijft wel). het gevoel dat je het gewoon zat bent en geen hoop hebt op verbetering.
Vandaar dat ik even een afspraak heb gemaakt. Op zich goed gesprek gehad. Nou heeft de psychiater me antidepressivum voorgeschreven, Sertraline genaamd. Op zich was ik van plan om het te gaan gebruiken, maar nu ik de bijwerkingen lees, ga ik daar toch maar niet aan beginnen denk ik. Ik ga proberen ene laatste poging te wagen om er zelf uit te komen zonder medicijnen, mocht ik me k*t blijven voelen en mocht het niet lukken, dan ga ik ermee beginnen.
Neemt een antidepressivum niet alleen de symptomen weg, of uiteindelijk ook de oorzaak doordat je anders in het leven gaat staan? Anders zou ik er ook niet aan beginnen.
Hmm give it a shot voor max een half jaar zou ik zeggen. Ondertussen uitgaan, sociaal zijn, oog contact, glimlach en trainen.