- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt hem door! Wat zijn jouw gedachten daarbij ?
Eigenlijk niet over nagedacht nog. Wat is de gedachte van Matt erachter? Naast natuurlijk de gewoonlijke voordelen van een w-up. Opbouwen werkcapaciteit? Primen cns?Jij hebt hem door! Wat zijn jouw gedachten daarbij ?
Eigenlijk niet over nagedacht nog. Wat is de gedachte van Matt erachter? Naast natuurlijk de gewoonlijke voordelen van een w-up. Opbouwen werkcapaciteit? Primen cns?
Voel dat de spieren toch beter aanvoelen dan wanneer ik enkel ''opwarm'' met het halterSavage bench🤘
Wat vind je tot dusver van deze vorm van warm ups?
Momenteel gelukkig geen schouder of pec problemen.Incline bench 7x120kg goeie,
Die plat bench press met board omdat je schouder issues hebt?
Ja dat dacht ik al. Zie het vaker dat als mensen in het verleden issues hebben gehad dat ze voortaan een board gebruiken.Momenteel gelukkig geen schouder of pec problemen.
In het verleden wel gehad, inclusief ingescheurde pec.
1 keer per week doe ik met plat benchen de borst raken en 1 keer per week met een 2-board.
Ik weet dat wanneer ik bij bepaalde gewichten 2 keer per week de borst raak met het halter dat het vroeg of laat resulteert in opspelende oude blessures.
Thuis heb ik de Titam RAM liggen en wat slingshots die ik besteld heb via AliXpress, alleen is het alweer een tijdje geleden dat ik daarmee getraind hebJa dat dacht ik al. Zie het vaker dat als mensen in het verleden issues hebben gehad dat ze voortaan een board gebruiken.
Heb je ooit overwogen om een slingshot te proberen. Die geeft je behoorlijk veel ondersteuning wanneer de bar op je borst zit.
Dat was circa 10 jaar geleden dat ik vaak blessures had. Toen ik in mijn 20er jaren was was ik gewoon een stuk ruiger met trainen en luisterde niet altijd goed naar het lichaam. Vaak zag ik ze achteraf gezien wel aankomen.Waren er specifieke oorzaken voor je schouder en pec blessures? Was het een kwestie van chronische overbelasting en/of te weinig naar het lichaam luisteren? Zag je iets van die blessures aankomen?