MuscleMeat

Neaxon's log. Road to Subjunior Records!

Thx!
Ligt er een beetje aan. Sowiezo niet ergens in de komende 5 maanden. Waarschijnlijk eind dit jaar of begin volgend jaar
Nice man! Zit er ook over na te denken om na mn bulk mis aan een powerlift comp mee ga doen, voor de ervaring en lol enzo. We gaan het zien ;) keep it up maat!

• Topic Starter Topic Starter
als je een officele wedstrijd wil doen wellicht volgend jaar april dan?

Ja dat sowieso, maar dacht misschien eerder al een meet te doen om er aan te wennen. Ik wil me namelijk volgend jaar als -83 subjunior kwalificeren voor Worlds classic.

Keelontsteking en verkoudheid minder -> darmen kutter.

Squat:
6x20
3x60
2x100
1x120 belt 3 sec pause
1x135
WS: 3x142,5 veel langzamer zakken ipv divebomb, werkt best goed
2x147,5 prima

Deadlift:
3x70
2x110 geen muziek, oortjes leeg :(
1x140 belt, snel
Zo lang niet gedeadlift, form beetje kut, groot minpunt aan dit schema.
1x150
1x160 film, voelde zwaarder dan het bleek op film
3x165 nooit hoger dan 160 gedeadlift, mooi moment
2x170 zwaar

180 deadlift soon?

Laatste training voor mn repout week.
Nog steeds last van rug
Bench:
6x20
4x50 paused
1x60 paused, heb gevoel dat ik hier sterker mee ben, veel explosiever
1x72,5 idem
WS:3x80 prima
4x82,4 zwaar
2x87,5 zwaar

Ding bezet, dus eerst pull ups.
Vanwege rugpijn alleen bw

Pull ups:
12xbw easy
12xbw
10xbw
8xbw

Seated db shoulderpress:
5x18
WS: 12x24
12x24
10x24
8x24

Moe, cable row ipv tbar

Seated cable row:
6x70
WS: 10x84
10x84
8x84
6x84

Nice mate, nog steeds op een candito program?

Kan je candito's schema's aanraden? Hoeveel dagen ben je ervoor in de gym?

Elke week anders, ook elke keer andere dagen. Volgens mij is het
Week 1& 2 : 5 dagen
Week 3&4 : 4 dagen
week 5 : 3 dagen.

Ik raad het je overigens niet aan, er wordt rekening gehouden met minder progressie dan dat jij kan maken( voor mij ook nog een beetje). Per 5 weken namelijk iets van 6 % op je 1RM is het max na 5 weken. Denk dat jij meer kan halen uit zijn linear program.

Elke week anders, ook elke keer andere dagen. Volgens mij is het
Week 1& 2 : 5 dagen
Week 3&4 : 4 dagen
week 5 : 3 dagen.

Ik raad het je overigens niet aan, er wordt rekening gehouden met minder progressie dan dat jij kan maken( voor mij ook nog een beetje). Per 5 weken namelijk iets van 6 % op je 1RM is het max na 5 weken. Denk dat jij meer kan halen uit zijn linear program.
Hmm zal ens ef kijken thanks maat! Keep it up! Ook nog ant bulken? Hoeveel cals etc. Ben wel benieuwd ;)

Hmm zal ens ef kijken thanks maat! Keep it up! Ook nog ant bulken? Hoeveel cals etc. Ben wel benieuwd ;)

Ben nog soort van aan het bulken. Gewicht laatste maand ofzo zit tussen de 86 en 89. Nu weekje stabiel rond de 87. Over 2 weken ga ik 2 weken cutten -->week weg met school --> 4-6 weken cutten. Niet eens heel hoog vetpercentage maar wil in -83 competen dus wil nu alvast lager gaan zitten.

Kcal in bulk geen idee, elke dag anders en track echt niks. Door de week gok ik rond de 4-4.5 k kcal. Ga beginnen met cutten op 3000 kcal.

Had ef gekeken net, ziet er opzich wel chill uit. Misschien dat ik voortaan ook maar 3 dagen kan gymmen dan zou t wel kunnen met t lineair program want dan heb ik de ene week 1 control lower en de week daarna control upper. Ziet er wel uit als zo weinig volume maar dat zal wel aan mij liggen. Heb jij hier goeie gains en strenght progress op gemaakt?

Ben nog soort van aan het bulken. Gewicht laatste maand ofzo zit tussen de 86 en 89. Nu weekje stabiel rond de 87. Over 2 weken ga ik 2 weken cutten -->week weg met school --> 4-6 weken cutten. Niet eens heel hoog vetpercentage maar wil in -83 competen dus wil nu alvast lager gaan zitten.

Kcal in bulk geen idee, elke dag anders en track echt niks. Door de week gok ik rond de 4-4.5 k kcal. Ga beginnen met cutten op 3000 kcal.
Nice man, ben van plan als ik ant einde van mn bulk ook maybe mee te doen aan -83 subjunioren denk alleen dat t toch in een iewat lichtere klasse ga zitten want ben niet zo lang haha 173cm. Wat is je lengte? Want je hebt al aardig wat kg's op je frame.

Had ef gekeken net, ziet er opzich wel chill uit. Misschien dat ik voortaan ook maar 3 dagen kan gymmen dan zou t wel kunnen met t lineair program want dan heb ik de ene week 1 control lower en de week daarna control upper. Ziet er wel uit als zo weinig volume maar dat zal wel aan mij liggen. Heb jij hier goeie gains en strenght progress op gemaakt?

Ben mn log begonnen met candito linear, jammer genoeg best snel gestopt, weet niet meer waarom.

Nice man, ben van plan als ik ant einde van mn bulk ook maybe mee te doen aan -83 subjunioren denk alleen dat t toch in een iewat lichtere klasse ga zitten want ben niet zo lang haha 173cm. Wat is je lengte? Want je hebt al aardig wat kg's op je frame.

Lengte staat links van posts hé.... Maar 1,84 misschien 1,85

Ben mn log begonnen met candito linear, jammer genoeg best snel gestopt, weet niet meer waarom.

Lengte staat links van posts hé.... Maar 1,84 misschien 1,85
Op mobiel (bij mij dan) staat t niet aan de zijkant. Kan aan Apple liggen i dont know. Kijk het nog wel ef aan met t program vroeg of laat ga ik t denk wel doen. Main focus is nog altijd gains alleen vind strenght erg leuk, denk dat ik ook zat gains nog kan winnen op dit programma.

Terug
Naar boven