Fitness Seller

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

Ik ga er verder niet eens op in. Mijn punt is dat hij niet naturel is en ik heb gelijk. Als je me andere post ziet dan zeg ik ook dat het opzich geen reet uitmaakt of hij kuurt of niet. Ik geef aan dat hij het in mijn ogen niet naturel is en dat klopt. Duidelijk toch? Ik ga pitten, veel plezier nog mensen en gzhn, verlaag jezelf niet zo kerel.

shit man ik moet morgen om half 6 op maar vind deze topic te leuk. ach ja boeien die examen van morgen kan ik wel herkansen :popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er verder niet eens op in. Mijn punt is dat hij niet naturel is en ik heb gelijk. Als je me andere post ziet dan zeg ik ook dat het opzich geen reet uitmaakt of hij kuurt of niet. Ik geef aan dat hij het in mijn ogen niet naturel is en dat klopt. Duidelijk toch? Ik ga pitten, veel plezier nog mensen en gzhn, verlaag jezelf niet zo kerel.

wrm heb jij gelijk dat begrijp ik niet... je komt zomaar iets over MIJ zeggen daarna zeg je dat JIJ gelijk hebt:S.. haha hoe je daarbij komt weet ik niet... maar jij hebt jezelf hier echt verlaagd je hebt niet in de gaten... lees maar al je berichten weer opnieuw en mijn antwoorden erop... en vanaf nu echt niets meer posten aub... slaapse;)

Met of zonder kuur is het een bruut Fysiek! helemaal in zoon korte tijd dit bereiken.

Sommige mensen denken echt dat een kuurtje van een paar werken je oppeens een monster maakt.
?? heb jij wel eens gekuurt? met een goed huidig schema zal je als je geluk hebt 3-5 vvm spiermassa in een jaar kunnen pakken met aas heb je dat in 3 maanden als 1e kuur beetje oppervlakkig om te zeggen de aas niet veel zal doen

Diepe zucht... Nogmaals kerel, ik heb niks tegen jou. Ik heb gezegd dat het niet naturel is. Als jij niet wilt toegeven dat je hebt gekuurd, zeg dan gewoon dat je daar geen uitspraak over doet en dan had je dit kunnen voorkomen.

Ot: goede massa, maar mijn voorkeur gaat uit naar fysieken met een smallere taille.

Slaap lekker mensen, show is over

Laatst bewerkt:
waar maakt iedereen zich toch druk over? goed vooruitgang als dit natty is en jij het echt bent. Zo niet? lekker boeiend, wat voor eer valt er dan aan te behalen?

En bro's als dit een troll is.....gebeurt er dan niet precies waar op gehoopt word?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

tsja dan ist een mooi voorbeeld van "succesfull troll is succesfull"

Jij moet al helemaal terug je hok in. Mij een jaloerse drol noemen, omdat ik niet geloof dat dit naturel is. Zou maar op je woorden letten voordat ik jou ook aan de schandpaal spijker met je fake stats.

Als iemand verder nog iets te melden heeft naar mij, dan graag via pm. Ik kom niet meer terug in dit topic.

Slaap lekker mannen

is uiteraard niet naturel, vind het wel een mooi fysiek trouwens.

Brute fysiek man, props!

Zeker niet naturel en nador heeft gelijk , mensen die zo hard afliegen dat ze niet gekuurd hebben vind ik zielig .

Geef het gewoon toe , is geen schande .

Jij moet al helemaal terug je hok in. Mij een jaloerse drol noemen, omdat ik niet geloof dat dit naturel is. Zou maar op je woorden letten voordat ik jou ook aan de schandpaal spijker met je fake stats.

Als iemand verder nog iets te melden heeft naar mij, dan graag via pm. Ik kom niet meer terug in dit topic.

Slaap lekker mannen

haha fake stats! zet mij ook ff op de schandpaal, je weet meer als mij terwijl je mij nieteens kent, are you god?? lolol flapdrol

Ben over het algemeen wel een skeptische hippo, maar ik denk dat dit wel kan. 2,5 jaar is ook een aardige periode en daarbij komt dat OP niet heel droog staat.

Als ik iemand zie die super droog staat en nog veel massa heeft gewonnen in een korte periode dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.

Lijkt op een kuur maar geloof TS wel, hij zit namelijk redelijk hoog in bf% waardoor je al gauw veel massiever lijkt dan wanneer je op een single-digit bf zit.

Misschien moeten we meer foto's zien om het echt goed te beoordelen, maar kuur of niet, mooi fysiek.;)

In zijn algemeenheid, is anderen in hun waarde laten niet zelden een brug te ver op DBB. :(

Zeer goed fysiek.

Shredded mofo!!!

Terug
Naar boven