MuscleMeat

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

Hallo! Gebeurt hier nog wat? Wordt er nog getraind ofzo?

@ Cihat kun je ff je trainingsschema hier plaatsen? Die eetschema van jou ziet er niet echt goed uit???

@ Nador: Is, volgens jou, zo'n fysieke verandering, naturel niet haalbaar?
Waarom wel en waarom niet?

@ Kukishu, hoe ging je examen?

Zo ik ben even weg en dit topic is gegroeid met 5 pagina's gejank.

Denk even na jongen. Ga lekker op een boksbal rammen. Organiseer anders een cagefight waarbij er slecht 1 blijft leven want kennelijk kunnen jullie het niet loslaten.

Gast, ziet er goed uit! Keep on the hard work!

@ Cihat kun je ff je trainingsschema hier plaatsen? Die eetschema van jou ziet er niet echt goed uit???

lol kon echt mijn bed niet uit. Stond even op maar ging 10 min later weer verder slapen, leek wel alsof ik zoutzuur in mijn ogen had :P

volgende week herkansen, maar nu moet ik hem wel in een keer halen. Wat ik al wel niet over heb voor dbb :o

He Nador wat een flapdrol ben jij kerel.Zit hij hier ff die gozer te bashen.**** off!!!!.
He Cihat ziet er netjes uit man.Echt respect man zo jong. gr

lol kon echt mijn bed niet uit. Stond even op maar ging 10 min later weer verder slapen, leek wel alsof ik zoutzuur in mijn ogen had :P

volgende week herkansen, maar nu moet ik hem wel in een keer halen. Wat ik al wel niet over heb voor dbb :o

Hahahahah. Komt goed man.

De herkansing haal je gewoon in 1x man.

DBB is het waard toch :D

• Topic Starter Topic Starter

Joow poloer bedankt voor je reactie.

Ik verander in een jaar minstens 3-4 keer mn trainingsprogramma en mn voeding. Deze voedingsschemaheb ik nu 4-5 weken al. Had eerst veel meer koolhydraten.. maar had het verlaagd omdat ik rustig wilde afbouwen en van plan was binnekort te cutten. MAar ook omdat ik andere trainingsprogramma zou gaan gebruike, hier geef ik strx meer uitleg over. Mn voedingsschemaga ik over 2 weken dus begin april weer aanpassen omdat ik dan echt ga beginnen met cutten. Ik krijg hulp van ervaren wedstrijdatleet 43 jaar is hij en vanaf zn 16e al wedstrijden aan het draaien is, zn naam wil ik niet noemen hier op dbb.

nu mn trainingschema`s.

Ik was eerst bezig met alles 2 keer te trainen in een week. heb hiervoor tot januari met een split schema gewerkt. Ik trainde in de ochtend en in de avond. Daarom at ik toen veel meer. Ik deed bv borst in de ochtend en dan naar huis/school en tussendoor dus eten eten eten en in de avond dan schouders of andere spiergroep. De eerste helft van de week trainde ik zwaar de andere helft iets lichter(omdat ik nie veel energie overhield haha) 5 keer in de week dus in 1 week ging ik 10 keer trainen en 2 keer 1 siergroep in de week. tot januari hield ik het vol daarna was ik kapot en gaf ik me zelf anderhalf week rust.

Na die rustweek had ik deze voedingsschema gemaakt met behulp van diegene. En train ik nu alles 1 keer in de week. Maandag rug, dinsdag borst, woensdag benen, donderdag schouders en vrijdag armen. Alles doe ik zo zwaar mogelijk. Buik en kuiten doe ik om de dag, 1 dag kuiten andere dag buik etc.

Over 2 weken ga ik dus cutten en blijf ik de zelfde trainingschema houden. Alleen mn herhalingen ga ik verhogen naar 20 ipv 10 per set wat ik nu doe. Dat doe ik omdat ik dan merk dat ik meer vorm aan mn spieren geef en mn spierconditie verbeterd. Ook merk ik altijd na een periode wanneer ik met hoge herhalingen train dat ik de volgende periode bv. in de winter weer wanneer ik ga bulken en weer 10 herhalingen maak veel meer kracht heb. Meer kracht betekend--> zwaarder trainen--> zwaarder trainen betekend MASSAbouwen:P Dus je kan het ook zien als voorbereiding op volgend jaar.
:)..

Ik denk dat ik alles heb verteld wat ik wilde vertellen. Weet niet zeker of ik het goed en duidelijk heb verteld. Ik ben nu slaperig aan het typen (Ik wilde heel graag antwoorden, omdat ik de vraag van poloer niet langer onbeantwoord wilde laten staan..), als jullie iets niet goeed hebben begrepen kan je het vragen en doe ik de volgende keer poging om het beter uit te leggen.

groetjes,

Cihat

lijkt toch verdacht veel op weer een kloon van EdgarS....
Dit keer wel met andere fotos maar zijn manier van posten lijkt veel op de van EdgarS aka. de Neus

lijkt toch verdacht veel op weer een kloon van EdgarS....
Dit keer wel met andere fotos maar zijn manier van posten lijkt veel op de van EdgarS aka. de Neus

Edgars?:s ik ben een turkse jongen zoals je ziet op de foto hoe ga ik bij die naam komen hahah moet ik elke keer opnemen wanneer ik iets aan het posten ben op dbb.. Zijn er zoveel fake accounts op dbb? Dat veel meense twijfele:):s

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 02:21 ----------

Sorry mAar ik zie af en toe reacties als "in" staan wat houd dat eigenlijk in?:$

Dat je meedoet aan het topic en het topic volgt.

Edgars?:s ik ben een turkse jongen zoals je ziet op de foto hoe ga ik bij die naam komen hahah moet ik elke keer opnemen wanneer ik iets aan het posten ben op dbb.. Zijn er zoveel fake accounts op dbb? Dat veel meense twijfele:):s

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 02:21 ----------

Sorry mAar ik zie af en toe reacties als "in" staan wat houd dat eigenlijk in?:$

Ja gebeurt best vaak dat er ineens nieuwe account is die buffe foto's van zichzelf plaatst en wat dan nep blijkt te zijn. EdgarS had epic roidrages :roflol:

Lukt het je denk je om vandaag een shirtless pic te maken waarop je op je buik DBB hebt geschreven en in 1hand een lepel vast houd?

Ja gebeurt best vaak dat er ineens nieuwe account is die buffe foto's van zichzelf plaatst en wat dan nep blijkt te zijn. EdgarS had epic roidrages :roflol:

Lukt het je denk je om vandaag een shirtless pic te maken waarop je op je buik DBB hebt geschreven en in 1hand een lepel vast houd?

+1 met die foto heb je het bewijs dan

Ik geloofde Hoody ook pas voor 100% toen hij een foto poste met een lepel die uit zijn onderbroek stak

Haha nee hoor dalijk post ik een foto zegge jullie dat ik heb bewerkt ik maak een video vor jullie ben nu op school dus str wanneer ik thuis brn maak ik een kort video

Ja en in die video moet je zeggen And the winner of the 2020 mr Olympia is Jesse2010

Haha nee hoor dalijk post ik een foto zegge jullie dat ik heb bewerkt ik maak een video vor jullie ben nu op school dus str wanneer ik thuis brn maak ik een kort video

haha ok video is ook goed hoor. Doe dan ff shout out naar dbb erin ^^ Oh en een pec dance!!!!

Net fysiek!

Maar als jij 20 jaar bent eet ik mijn pet op!

Terug
Naar boven