Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo! Gebeurt hier nog wat? Wordt er nog getraind ofzo?
@ Cihat kun je ff je trainingsschema hier plaatsen? Die eetschema van jou ziet er niet echt goed uit
@ Nador: Is, volgens jou, zo'n fysieke verandering, naturel niet haalbaar?
Waarom wel en waarom niet?
@ Kukishu, hoe ging je examen?

lol kon echt mijn bed niet uit. Stond even op maar ging 10 min later weer verder slapen, leek wel alsof ik zoutzuur in mijn ogen had
volgende week herkansen, maar nu moet ik hem wel in een keer halen. Wat ik al wel niet over heb voor dbb![]()

Hallo! Gebeurt hier nog wat? Wordt er nog getraind ofzo?
@ Cihat kun je ff je trainingsschema hier plaatsen? Die eetschema van jou ziet er niet echt goed uit
@ Nador: Is, volgens jou, zo'n fysieke verandering, naturel niet haalbaar?
Waarom wel en waarom niet?
@ Kukishu, hoe ging je examen?
Dus je kan het ook zien als voorbereiding op volgend jaar.
..lijkt toch verdacht veel op weer een kloon van EdgarS....
Dit keer wel met andere fotos maar zijn manier van posten lijkt veel op de van EdgarS aka. de Neus
:sEdgars?:s ik ben een turkse jongen zoals je ziet op de foto hoe ga ik bij die naam komen hahah moet ik elke keer opnemen wanneer ik iets aan het posten ben op dbb.. Zijn er zoveel fake accounts op dbb? Dat veel meense twijfele:s
---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 02:21 ----------
Sorry mAar ik zie af en toe reacties als "in" staan wat houd dat eigenlijk in?:$

Ja gebeurt best vaak dat er ineens nieuwe account is die buffe foto's van zichzelf plaatst en wat dan nep blijkt te zijn. EdgarS had epic roidrages
Lukt het je denk je om vandaag een shirtless pic te maken waarop je op je buik DBB hebt geschreven en in 1hand een lepel vast houd?
Ik geloofde Hoody ook pas voor 100% toen hij een foto poste met een lepel die uit zijn onderbroek stak
Ja en in die video moet je zeggen And the winner of the 2020 mr Olympia is Jesse2010
Haha nee hoor dalijk post ik een foto zegge jullie dat ik heb bewerkt ik maak een video vor jullie ben nu op school dus str wanneer ik thuis brn maak ik een kort video