Fitness Seller

new female

Heb je dat gevoel ook als je al wat getraind hebt of is het dan weg? Bij mij komt het steeds naar boven als ik koud snel kracht zet (bijvoorbeeld als ik een beetje aan het stoeien ben met mijn broertje). Goeie warmup is altijd heel belangrijk, daarmee voorkom je de meeste blessures...

• Topic Starter Topic Starter
Wordt een energie verrijkt dieet denk, even puzzelen van wat dan het beste is, wil wel graag op mijn huidige gewicht blijven. Eigenlijk had ik dit van te voor al uit moeten pluizen, ben wel meer gaan eten want voelde wel aan mezelf dat ik meer nodig had, alleen maar gezond eten is in deze niet genoeg denk.

Het komt en gaat onverwacht, het begint dan te tintelen/branden en trekt door in me arm naar me hand, het valt me ook op dat ik het ook steeds krijg als ik ga zitten.

Het komt en gaat onverwacht, het begint dan te tintelen/branden en trekt door in me arm naar me hand, het valt me ook op dat ik het ook steeds krijg als ik ga zitten.

Lijkt erop dat je eerst een goede basis met trainen moet neerleggen, Basis oefeningen doen en pas op met vrije gewichten. Doordat je ze vrij gebruikt en je misschien nog niet de kracht hebt krijgen je aanhechtingen behoorlijk op hun donder....oppassen dus!!

Vrije gewichten liever licht met meer herhalingen, zo bouw je rustig meer kracht op. Het zit 'm niet in het gewicht maar in de uitvoering van de oefening!

Suc6

Laatst bewerkt:
Gezond eten geeft juist veel (langdurige) energie. Junk en snacks geven slechts een korte energie boost gevolgd door een dip.

Ja die hoeveelheden is een probleem met me werktijden vooral als ik nachtdienst heb is erg lastig !

Ja en wat madcow zegt het is beter om eerst de techniek goed onder de knie te krijgen, anders bewerkstellig ik denk juist het tegenover gestelde, maar goed heb alle tijd.

Ja die hoeveelheden is een probleem met me werktijden vooral als ik nachtdienst heb is erg lastig !

ik ben stewardess, en geloof mij er is geen onregelmatiger leven dat je kan hebben als met dit beroep ;)
Maar je moet er op inspelen, heb het mezelf ook aangeleerd.
Lekker mijn eigen eten mee enzo.
En als je nacht heb kan je ook best eten, let er alleen op wat je eet.

Klopt ciska, nou alle respect hoor het is al een hele klus om dat voor elkaar te krijgen. Ben ook druk bezig het me eigen te maken, ga dan ook vaak van vroeg naar laat en dan weer nacht. Lees me hier ook goed in wat sommige van jullie allemaal eten en kan zeker nog de nodige tips gebruiken van wat ik zeker moet laten of doen.

mooi vrouwelijk fysiek heb je ! Wat hierboven ook al een paar keer gezegd is : pak inderdaad die compouds en ga er met volledige toewijding ertegenaan ! half werk is not done he ;) heb geen medelijden met jezelf!!!

Heb het een en ander door gelezen maar de meeste topics over voeding gaan over afvallen of aankomen, mijn doelen niet voorbij geschoten wil ik dat natuurlijk niet. Ben dus genoodzaakt voor mezelf uit te zoeken wat voor mij gaat werken ! Vind dit nog het moeilijkste deel, val snel af dus moet dan weer meer eten om op gewicht te blijven, begint mijn maag te protesteren, om de zoveel uur eten gaat ook niet ivm werkzaamheden is gewoon niet mogelijk op de werkvloer ! Ben even bezig met in kaart brengen wat ik nu exact naar binnen werk en of ik daar nu iets boven of onder moet gaan zitten, bij welke inspanningen ? Moet ik dan op de rustdagen het zelfde blijven eten ?

Ja op rustdagen het zelfde blijven eten. Op rustdagen herstellen je spieren namelijk en dit kost ook veel kcal.

Zijn veel eiwitten dan belangrijk ook voor mij om het strakker te krijgen en in onderhoud te blijven zitten van mijn gewicht. Moet het zeer zeker langzaam opbouwen heb ook nogal snel kwaaltjes in de richting van gewrichten ( ontstekingen ) .

Dank je Brown honey, hoe gaat het met jou doelen ?

Zijn veel eiwitten dan belangrijk ook voor mij om het strakker te krijgen en in onderhoud te blijven zitten van mijn gewicht. Moet het zeer zeker langzaam opbouwen heb ook nogal snel kwaaltjes in de richting van gewrichten ( ontstekingen ) .

Ja vooral veel eiwit eten. Tonijn, kipfilet, magere kwark .etc Verder ook veel groente eten en de dag beginnen met een flinke portie havermout of brinta.

Vette vis is goed voor je gewrichten.

Terug
Naar boven