Ik heb eigenlijk alleen massbuilder herkend,maar hij mij niet zo te lezen.IK heb vlak achter je gezeten man,en stelde nog een domme vraag over je BP
Verder heb ik veel bij Judith rondgehangen...
Yzord moet ik ook gezien hebben,maar heb ik niet herkend.Er kwam op een gegeven moment tussen de tilbeurten door wel iemand met een XXL t-shirt naar me toe,was jij dat Yzord?
Het was in ieder geval wel een mooie wedstrijd,alleen duurde het te lang.En ik heb mijn lievelingsonderdeel verprutst
Met kniebuigen en bankdrukken heb ik liggen stunten dat het een aard heeft.Ik had trouwens ook 2 coaches (van de bond en van de vereniging) die het heel de tijd oneens waren,ook lekker
Ik wist geen standhoogte dus we deden maar wat.Moest ik al een halve kniebuiging maken om het gewicht te pakken

Gelukkig was het gewicht niet zwaar,maar mijn beurt was te onbeheerst en ik was uit balans toen ik klaar was,ik hoopte dat de scheidsrechters dat niet zouden zien maar helaas

Daarna gelukkig wel 2 goede beurten,maar achteraf was het gewicht gewoon te licht
Dan het bankdrukken.Ik begon met 65 en ik had em al halverwege laten zakken toen ik de scheidsrechter "start" hoorde zeggen
Dus ik drukte hem weer terug en begon opnieuw,wat natuurlijk weinig zin had.
Het was wel heel licht dus toch maar verhoogd naar 70.Toen vergat ik even dat de scheidsrechters een zichtbare stilstand willen

en hebben mijn coaches gewoon verhoogd naar 75

wat ik nog nooit (netjes) gedrukt had!
MAAR NU WEL
Over het deadliften zullen we het maar niet hebben.....
Maar uiteindelijk geen slechte vooruitgang in september had ik nog SQ 80 BP 55 DL 115 Totaal 250 Dus dat scheelt toch nog wel iets.