AndroidHealthClinic

NK Powerliften 26-3-2006

mass_builder zei:
ik kom er ook net vandaan en ben 2 mensen van t forum tegengekomen, ik herinner me johanheeze en die andere naam ben ik ff kwijt:(

was een hele leuke dag alleen kreeg je wel een houten reet van die banken:D

groetjes

Ik zat langs johanheeze ik weet niet of johan dat zei.

en trouwens bij deze iedereen gefeliciteerd met de prestaties voor die wie deel hebben genomen of een andere mooie bijdrage hebben geleverd

• Topic Starter Topic Starter
Strikje weer nieuw record. Wat een meid is dat toch huh.

@Mass_builder, dat was ik in de plee ;)

Ik voelde ietwat disrespect dat je mij - de relnicht van dbb - niet kende :(.
Je bent een grote jongen btw :D

@Yzord, was jij de linker plateloader(vanaf publiek)?

Ik was pas om een uur of 9.30am terug van werk en stappen :rolleyes: dus Nk zat er niet meer in, maar ik denk niet dat jullie me gemist hebben.

Yup, vanaf publiek gezien was ik de linker ja...maar kan niet missen..iedereen had Inzer shirtje aan, en ik had mijn XXL shirtje eronder vandaan getoverd :D

Btw, niemand foto's van het hele gebeuren?

Yzord en massbuilder gezien :)

Btw die jongens van XXL zijn ook niet klein! Ze ruimden als redelijk vroeg hun stentje op ik denk slechte handel daar ofzo..

Die synthol man heb ik niet gezien helaas wel van gehoord daar ook al :D

Jammer dat ik niet kon komen, leek me wel wat daar. Ja foto's!!!!

Monster arms "Klaus Doring"

"Klaus Döring" is een ''shredded beast''!!

Stelletje haters; jullie waren allemaal jaloers op Klaus' biceps!

:p

Ik heb eigenlijk alleen massbuilder herkend,maar hij mij niet zo te lezen.IK heb vlak achter je gezeten man,en stelde nog een domme vraag over je BP:p
Verder heb ik veel bij Judith rondgehangen...

Yzord moet ik ook gezien hebben,maar heb ik niet herkend.Er kwam op een gegeven moment tussen de tilbeurten door wel iemand met een XXL t-shirt naar me toe,was jij dat Yzord?

Het was in ieder geval wel een mooie wedstrijd,alleen duurde het te lang.En ik heb mijn lievelingsonderdeel verprutst:mad:
Met kniebuigen en bankdrukken heb ik liggen stunten dat het een aard heeft.Ik had trouwens ook 2 coaches (van de bond en van de vereniging) die het heel de tijd oneens waren,ook lekker:rolleyes:

Ik wist geen standhoogte dus we deden maar wat.Moest ik al een halve kniebuiging maken om het gewicht te pakken:rolleyes: Gelukkig was het gewicht niet zwaar,maar mijn beurt was te onbeheerst en ik was uit balans toen ik klaar was,ik hoopte dat de scheidsrechters dat niet zouden zien maar helaas:p Daarna gelukkig wel 2 goede beurten,maar achteraf was het gewicht gewoon te licht:p :p

Dan het bankdrukken.Ik begon met 65 en ik had em al halverwege laten zakken toen ik de scheidsrechter "start" hoorde zeggen:eek:
Dus ik drukte hem weer terug en begon opnieuw,wat natuurlijk weinig zin had.
Het was wel heel licht dus toch maar verhoogd naar 70.Toen vergat ik even dat de scheidsrechters een zichtbare stilstand willen:eek: en hebben mijn coaches gewoon verhoogd naar 75:eek: :eek: :eek: wat ik nog nooit (netjes) gedrukt had!
MAAR NU WEL:D :D :D

Over het deadliften zullen we het maar niet hebben.....:rolleyes:

Maar uiteindelijk geen slechte vooruitgang in september had ik nog SQ 80 BP 55 DL 115 Totaal 250 Dus dat scheelt toch nog wel iets.

Miss Deadlift zei:
Yzord moet ik ook gezien hebben,maar heb ik niet herkend.Er kwam op een gegeven moment tussen de tilbeurten door wel iemand met een XXL t-shirt naar me toe,was jij dat Yzord?

Dat was ik idd. Ik wilde je even een hart onder de riem steken, omdat je BP beurten zo raar gingen. Je laatste beurt van 75 ging netjes! Sterker nog, iemand die 2 misbeurten heeft en vervolgens toch de 75 eruit perst verdiend een compliment. Dus bij deze.

Voor de rest is Hardgainers de enige die ik dan gezien heb van het forum. Meteen maar ff wat eiwitten ingeslagen :)

Ik vond het een uitermate geslaagde dag, maar ik was bekaf erna en zeker 2 kg afgevallen (vocht). Komt dus mooi uit :D

miss deadlift, ik snap het niet echt, op het einde van je bericht staat
SQ 80 BP 55 DL 115 Totaal 250
maar in je sig staat
Resultaten 26.3.2006(NK Powerliften)
SQ 110 makkelijk
BP 75 (Na 65 en 70 gemist te hebben!!!)
DL 140 (Gaat nergens over,maar gelukkig niet uitgebombed)
Totaal 325 BW 73,8

Wat is het nu?

EDIT: oeps, ik zie het al, sterke vooruitgang ja! maar wat is er dan misgelopen bij de deadlift?

27 maart 2006 - Het Nederlands Kampioenschap en Ielja Strik zijn maandagavond om 19.00 uur te zien in "De wereld draait door" bij de VARA op Nederland 3.

Miss DL: ik heb je nog gezien met het squatten.
Tjoh.. zonde dat ik dit draadje pas gisteravond zag. Ben laat aangekomen (halverwege het bankdrukken net na de middag) en vroeg vertrokken (toen alle dames met squatten klaar waren), dus helaas niet alles gezien.
Het squatten vond ik het mooiste om te zien. Toen stond ik ook vlakbij en kon zien hoe het gedaan werd. Bij het DL van de mannen was het knap balen dat er een jurylid in beeld zat, want ik wou zien hoe men de handen hield.. om en om bleek minder populair dan ik gedacht had.. overhandse grip werd meest gebruikt.

Is de extreme sumostand bij DL trouwens iets wat vrouwen beter afgaat dan mannen?

Hoe dan ook: jammer dat ik niet hier eerder was gaan kijken, dan had ik nog met wat mannen en vrouwen kunnen praten. Heb nog even met die ene knappe meid gesproken die oogmake-up op had. Leuke strek en rek oefeningen deed ze voor het squatten. Zij had mazzel, had alleen hoeven aankomen voor de wedstrijd.
Hoeveel deelnemers zaten eigenlijk op een streng dieet? Heb van een Amerikaanse PL-ster die in GB wedstrijden draait alleen maar ellendige dieetverhalen gelezen.. dus?

Esperantisto zei:
Is de extreme sumostand bij DL trouwens iets wat vrouwen beter afgaat dan mannen?
is gewoon uitproberen wat jou het beste afgaat, k heb vroeger altijd smal gestaan, nu sta ik sumo, is veel beter voor mij! heb deze week nog eens smal proberen te deadliften maar dat was een miserabele poging! dus is eigenlijk altijd maar uitproberen wat voor jou de beste techniek is

Esperantisto zei:
Hoeveel deelnemers zaten eigenlijk op een streng dieet? Heb van een Amerikaanse PL-ster die in GB wedstrijden draait alleen maar ellendige dieetverhalen gelezen.. dus?
powerlifters die op een streng dieet zitten... volgens mij is dat zeldzaam. ;)

bikerbabe zei:
powerlifters die op een streng dieet zitten... volgens mij is dat zeldzaam. ;)

Nee hoor, doen er veel. Velen willen in een bepaalde categorie uitkomen om enigszins nog kans op een medaille te maken of een bepaalde record te vestigen. na het wegen proppen ze zich dan weer helemaal vol :D

Terug
Naar boven