MuscleMeat

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

Goed bezig!

Jammer dat ik een andere template van sheiko gedaan heb,daar zaten geen lunges bij, misschien over een paar maandjes ook eens doen

Ikzelf vond sheiko toch best wel zwaar, zeker bij de laatste setjes van een oefening, misschien rust je te lang tussendoor ofzo :dunno:
 
Goed bezig!

Jammer dat ik een andere template van sheiko gedaan heb,daar zaten geen lunges bij, misschien over een paar maandjes ook eens doen

Ikzelf vond sheiko toch best wel zwaar, zeker bij de laatste setjes van een oefening, misschien rust je te lang tussendoor ofzo :dunno:

Het wordt er wel zwaarder op . Dat wel , maar ik had bij deze volumes echt gedacht dat ik dood ging gaan . Ik pak met dit schema minder rust dan anders net om de intensiteit te verhogen omdat het anders echt te makkelijk w. Misschien heb ik mijn 1RM te laag ingeschat . Ik weet 't niet . Het is nog een weekje en daarna ben ik van plan volgend schema te hanteren :
Maandag

Bench : 8x3
Squat : 5x5
Chins : 4 sets
GM : 5x6
Machine Toe Press : 4x10
Curl : 12,10,8,6
Facepulls : 4x15
Abs : 3x10

Woensdag

Deadlift : 8x2
Incline bench : 5x6
BOR : 5x5
DB Flyes : 4x10
BB Toe Presses : 6x5
Curl : 21
Reverse Flyes : 4x15
Abs : 3x10

Vrijdag

Squat : 5x8
MP : 8x3
CGBP : 5x5
Lunges : 5x5
Seated GM : 4x10
Facepulls : 3x20
 
Interressant schema'tje :)

21'en is af en toe wel nice om te doen imo
 
Zelf heb ik geen expertise op dit gebied maar had dit gelezen over 21

21's for Guns
Muscles Targeted: none, but will effect IQ (in a negative way)

Not every expert will agree on what to do in the weight room. Some advocate squatting every day, some love the Olympic lifts, while others believe everything should be done on the stability ball.

But most people will agree on what not to do. You shouldn't squat with a hungry wolvrerine in your pants, deadlifting while getting your feet smashed with sledgehammer isn't recommended and anything described as "21's" should be avoided like the Lifetime Movie Network.

Now I'm sure there are some frat boys that are doing their Friday arm training and somehow involve "21's". This certainly doesn't make it right. Or if you have a home gym, you can sneak some of these in, although your dog knows enough to call you out which is probably why he left a steamy present on the carpet.

If you find yourself doing these, here are some treatment options:

1. Find yourself a Slayer CD and listen to it for 7 days.

2. If you drink beer, "Light" or "Lite" is not an option.

3. Do not shave your face for 8 weeks.

4. Every other word spoken must be "f*ck" "sh*t" or "motherf*ckin'".

5. You must eat red meat 3x's/day for the rest of your life.

These may be harsh, but since you have grown a Mangina, it's time to push out the penis that god has given you and reclaim your Man-Throne.

http://asp.elitefts.com/qa/default.asp?qid=43571&tid=102

Zie zelf wat je met deze info doet :D
Er staat natuurlijk geen onderbouwing maarjah..
 
Inderdaad niet echt onderbouwd he . Ik ken een paar gasten met toch wel meer dan tien jaar trainingservaring die me dit zelfs aangeraden hebben . Baat het niet dan schaadt het niet . De rest van het schema ziet er mijns inziens redelijk goed uit .
 
Quit tucking it between your legs and let it swing,
Jim Wendler

schitterend:roflol:
 
Vind je dat je niet een beetje veel doet?
Of zitten er ook lichte dagen tussen?
 
Vind je dat je niet een beetje veel doet?
Of zitten er ook lichte dagen tussen?

Hoezo veel ? Vroeger trainde ik 5 tot 6 keer per week vollenbak ...
Dit schema is best haalbaar denk ik . Er zit veel isolatie tussen . Enkel de presses kunnen misschien zwaar vallen .
 
om het even makkelijker te maken,


Maandag

Bench : 8x3
Squat : 5x5
Chins : 4 sets
GM : 5x6

Woensdag

Deadlift : 8x2
Incline bench : 5x6
BOR : 5x5

Vrijdag

Squat : 5x8
MP : 8x3
CGBP : 5x5
Lunges : 5x5
Seated GM : 4x10
 
Week 3 Day 3

Bench
1x5x60
1x4x69
2x3x81
10x92 PR
Mjah , ik had weinig tijd omdat de gym sloot gisteravond . Normaal zou ik 5x2x92 moeten gedaan hebben maar dit ging me te makkelijk af . Ik had denk ik nog 6 keer kunnen drukken . M.a.w. merkbare vooruitgang op de bench.

Squat
1x5x75
1x5x90
2x5x105
5x4x113
Viel me weer wat tegen . En ik ben er NOG altijd niet uit of ik nu sterkst ben sumo of smal . Je zou denken sumo omdat ik sumo DL en op die manier veel meer trek maar met sumosquat heb ik soms wat last om mijn romp recht te houden .

Bench
1x6x60
2x6x69
4x6x75
Ow brother... EZ

Flat DB Flyes
5x10x18

GM
2x5x70
2x5x80
1x5x75
Strict , met zo gestrekte benen .
 
nette bench !
Zelf vind'k wide stance squat vele leuker en gemakkelijker als smal staan. Voelt ook natuurlijker aan, ookal kilt het mijn heupen wel.
 
lekkere high rep benchie zo
 
Sheiko , Week 4 , Day 1

Squat (smal)
1x5x75
1x4x90
2x3x105
2x3x120
3x2x128

BP
1x5x58
1x4x69
2x3x81
3x3x92
**** this.
1x3x100
1x6x110 PR

Brutale PR . Vorige PR stond op 5x100 oid bij een 1RM van 115 . Normaal niet de bedoeling dat ik hier 110 ga drukken maar ik heb zo het idee dat dit schema gaandeweg echt te makkelijk is geworden . Die 6x110 hadden er ook gerust 8x110 kunnen zijn .

Flat DB Flyes
2x10x16
2x10x18
1x10x20

Dips
5x8xBW+10kg

BW=92,4 kg . Gisteren weinig gegeten en veel vocht verloren .

Squat
1x5x75
1x4x90
2x3x105
4x2x120

Easy .

GM(stiff legged)
1x5x70
1x5x80
2x5x85
1x5x90 PR

Duur training 1 uur en 5 minuten :eek:

Oké , 1 ding is wel heel duidelijk : door Sheiko is mijn werkcapaciteit geweldig vergroot . Mijn bench is er een pak op vooruit gegaan , ik vermoed door het frequente benchen en als gevolg daarvan het vinden van de juiste groove en setup .
 
damn, dikke bench gast
 
Nu de squat en dead nog testen. Gaat de goede kant op kerel:D
 
Back
Naar boven