XXL Nutrition

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

dude, je kon beter eens benchen, dan kon je daarna gelijk verder squatten met dezelfde bar ;)

congrats met je pr's
 
Net tetanusspuit in mn kont gehad , is mijn bil zo stijf als wat . Straks deadliften :p
 
Net tetanusspuit in mn kont gehad , is mijn bil zo stijf als wat . Straks deadliften :p

Ik heb ook ooit eens een tetanusspuit gehad op een trainingsdag. Tegen 5u s'nachts had ik 40° koorts ;)

Have fun met je laatste training voor je vakantie!
 
Ik heb ook ooit eens een tetanusspuit gehad op een trainingsdag. Tegen 5u s'nachts had ik 40° koorts ;)

Have fun met je laatste training voor je vakantie!

Ow shit :o

Voorlaatste training . Hopelijk vrijdag nog brutaal squatten en wat r/c en licht benchwerk .

Vandaag bij de dokter dus geweest in Kampenhout waar mijn ouders wonen . Te dom om terug naar Mechelen te rijden dus ik ben naar mijn allereerste gym geweest . Foute beslissing .

Alles verliep goed , had goed gegeten , litertje chocomelk binnen en een liter water bij . Ik zeg dat het voor 1 keer is tegen dat mens aan de balie en ze vraagt me vijftien (!!!15!!!)euro voor 1 maal . Beetje tegen mijn zin in , betaal ik toch omdat er moest gepompt worden . Uit gierigheid bestel ik niets om te drinken en ben ik de hele tijd in de kleedkamer aan mijn flesje water gaan nippen .

Ik begin te deadliften en na drie sets komt die gymowner naar me toe om me te zeggen dat ik veel te veel lawaai maak en dat ik de bar niet alleen moet liften maar ook nog eens de negatieve beweging doen en dus de bar tegenhouden . Ik discussieer wat en zeg dat het een dead(dood gewicht)-lift is en hij wordt lastig en doet de oefening voor . Wat hij deed was een soort van Romanian DL die slecht uitgevoerd was . Maar goed , ik denk wees effe slim en zeg jaja en doe gewoon verder . Dus :

Conventional DL
opwarming
6x6x155 PR

Alle reps met deadstop zoals altijd en pronated grip.

MP
opwarming
5x65 PR

PP
2x80
2x85
2x90 PR
fx95fail@lockout .
2x85

Ging extreem lekker dit . Heb wel een belt gebruikt omdat mijn back echt brutaal opgepompt was . Fail was erg close op 7-10 cm van het einde ...
Ik zie een kerel quartersquatten en ik wil hem helpen en ik denk nog dat ik het beter niet zou doen omdat die gymowner een ****ing betweterige homo is . Maar goed mijn verstand zegt : help die man . Dus ik doe hem een perfect uitgevoerde squat voor . Nog geen halve minuut later stond die gymownerhomo daar weer en begon een uitleg over het feit dat diep squatten slecht zou zijn voor de knieën en dat ik me met mijn eigen zaken mloest bezig houden . Ik word chagrijnig en ik zeg : 'kerel ik squat 170 kg ik zal het wel weten.' Ik wist dat ik te ver was gegaan en ik zei dat ik gewoon verder mijn ding zou doen .
Ik begin mijn kuiten te trainen en komt die aap weer bij mij staan met een soort van elastiek . Mijn belt (die nb door ettelijke pl'ers wordt gebruikt en is goedgekeurd door de IPF) was zg niet goed en slecht voor mijn rug . Omdat en ik citeer :'Als je die gesp moet aantrekken gaan je wervels verschuiven naar links en krijg je een hernia als je rug wordt belast . Je moet een belt hebben die je langs beide kanten tegelijk kan aantrekken zodat je rug niet naar de andere kant wordt getrokken . :rolleyes:
Van hierafaan heb ik gewoon een dom gezicht getrokken en telkens ja geknikt . Ertegen ingaan had geen zin dus .


Calf Raises met oly bar met een pauze onderin
10x100
12x120
10x140
7x150

15 minuutjes sauna en het afgebold . K*tkeet .
 
nice prs man! wat een koekblik die dude!

ik ben benieuwd naar je 6x6 squatsessie :D
 
nice prs man! wat een koekblik die dude!

ik ben benieuwd naar je 6x6 squatsessie :D

Echt he ...

Heb er wel vertrouwen in . Als ik goed herstel van vandaag moet het lukken .
 
ondanks die josti wel een nette training!
 
Vandaag laatste training voor mijn vakantie .Bedoeling was 6x6x125 squat te halen en voor de rest me naar de tering te trainen . Dat is me gelukt .
ATTG squat,lowbar
opwarmen
6x6x125 PR

Niceness . Ging erg vlot en met goede vorm en veel vertrouwen . Denk wel een volume-PR bij deze diepte .

Incline bench
10x60
5x80
5x100 PR
2x105 PR
2x105
5x100

Erg nice . Vorig PR stond op 3x100 oid .

Kabeltjeroei
5x10x100

Pumped .

Leg press
3x15xfullstack

Pumped .

CGBP
10x60
10x80
5x100 PR
3x110 PR
3x110
6x100 PR

Ging ook weer fantastisch lekker . Voorheen moeite met een aantal reps met 100 , nu voelde die licht aan .

Pullups
4x12@94,6 BW

Curl
4x10x55
 
wat??? dan doe je 5x100 en dan verpest je het door 2x105 te doen?
jammer dat je niet door gegaan was met je lichaam te trainen ipv je ego :p
keep on keeping on
 
wat??? dan doe je 5x100 en dan verpest je het door 2x105 te doen?
jammer dat je niet door gegaan was met je lichaam te trainen ipv je ego :p
keep on keeping on

Je wil zeggen dat ik beter setjes had gedraaid met 100 ? Nou ik wou idd even kijken hoeveel ik uberhaupt incline zou kunnen drukken . Het was missch beter geweest 4x5x100 te doen oid maar daar had ik geen zin in . :o
 
ik heb ook wel eens geen zin! maar ik heb altijd zin in het resultaat dat iets geeft!
stel je voor dat je 4x5x100kg had gedaan! dan had je een training gehad! en een echte PR!
 
ik heb ook wel eens geen zin! maar ik heb altijd zin in het resultaat dat iets geeft!
stel je voor dat je 4x5x100kg had gedaan! dan had je een training gehad! en een echte PR!

Dude ik snap je punt hoor maar 1x5x100 was al een PR :) Heb uiteindelijk 4 setjes gedraaid boven mijn maximale kunnen van vroeger .
 
gefeliciteerd man. die 6x6 halen = bevestiging dat je je nieuwe pr zo goed als in de pocket hebt
 
Stevige training! Nu veel plezier met vakantie. :D
 
Zo! Dat gaat hier ook goed vooruit. Zowel trainingen als bodyweight ;)
 
I'm back . Heerlijke vakantie gehad , morgen eindelijk weer beuken :)
Op het programma staat : 6x2x130 squat , 5x5x115 bench en rows .
 
Back
Naar boven