Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What the hell... Meer dan 90 uur werken? Gestoord. Wel dikke training kunnen zetten nog, respect.
Sterke deadlift. Erg knap zoveel sets/reps met dat gewicht.
Hoe heb je je bench 25kg omhoog gekregen? Met een speciaal schema o.i.d.?
Thanks .
Boris Sheiko . K*t voor je LB maar gigantisch voor je bench . Daarna even Texas Method gedaan en nu Russian Extended PL Routine .
M'n bench loopt erg achter op m'n benen, dus zo'n schema zou me geen kwaad doen. Over 2 weken begin ik aan een nieuw schema, dus dan gaan we dat eens proberen.Sterk man, je grip valt op. Bij 130 valt dat gewicht gewoon uit m'n handen. Nette bench ook.
Tot 160 gaat het erg makkelijk qua grip , hoger is zeker op volume een no-go . Zware pullups , pendlays , rows helpen zeker voor de grip .Sterk man, je grip valt op. Bij 130 valt dat gewicht gewoon uit m'n handen. Nette bench ook.
Truukje ?nice going! ben benieuwd wat het voor je squat heeft opgebracht... als je daar hetzelfde truukje nou bij kan uithalen![]()

Vette riem! Volgens mij hebben wij dezelfde in ook nog dezelfde kleur! Goede keus![]()

Thanks duder !
taalbarrieres....
ik bedoel dat je de cycle niet af hebt gemaakt en toch een pr zet @ deadlift... dat truukje![]()