BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks .
Bedankt .
Thanks .
Misschien wel ja . Wou die triple halen . Omdat die zo makkelijk ging , probeerde ik 135 . Zit nog meer in . Nu even tijd in die OH steken .Gaat lekker hier. 140 Moet ook wel lukken, met andere opbouw.![]()
Thanks . Lukt me zeker .
I knowNice. Binnenkort toch eens wat tijd in je OH stoppen.![]()
Working on it .Hehe .
Met zo n mooie vorm als dit wel . Heb hem voorheen wel nog een keer gedaan . Kan sowieso 5x150 en meer dus op zich is 1x160 geen superprestatie .
Jups . Alles gaat goed . Ik hoop alleen niet teveel bij te komen zodat die PR's toch iets betekenen . 96 kg BW is belachelijk bij mijn stats . Sterker worden zonder aan te komen is het doel voor de komende maanden .
Wat kan je er op tegen hebben om spiermassa bij te komen? Als je zoveel schrik hebt om bij te komen, dan is het misschien tijd om eens 5-7kg vet kwijt te raken?
Ik meen te herinneren dat jouw pr fullsquat ooit 170 was??
Hoe kan je in vredesnaam eigenlijk zo'n enorme terugval gehad hebben.

Je kan idd zo van die deadlift-dagen hebben dat het allemaal niet lukt. Ging je normaal voor 200?
wtf gast, jij was toch even lang als ik? 1.78 toch ook? dan is 96 een stevig BW...
ook sterk 'geprutst' op de bench weer, zeker zo na die mp's