Fitness Seller

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

PP
5x50
1x70
fx80
1x80 PR

Wou na maanden zonder PP en MP training zien of mijn PP achteruit was gegaan . Integendeel dus . DB Press rules .

DL
8x80
5x120
5x140 Rep Pr :o
3x150 Rep Pr :o
3x140
2x145

2 Pr's / Nog steed beschamend bij mijn BW . Maar 't belangrijkste is dat we sterker worden . Uitvoering perfect .

Cable Row
10x80
10x85
10x90
10x95 Rep PR

Lat Pully breed
12x60
10x65
8x70
8x70
8x75

T-bars niet gedaan , was best wel moe . Nog wat curls gedaan .
 
Bench
10x60
5x80
5x90
3x95
3x100
2x107,5 2de rep met hulp laatste stuk, doel was 3x107,5 . Voorlopig dus niet .

Incline bench
8x50
8x60
8x60
8x65
6x70

Fly
12x14
10x15
8x16
8x18

Cambered Bench
8x55
8x60
8x65
3x70 :o
4x65 :o

Lying Triceps Extension,paused
12x27
10x29
8x31
8x33

Pushdown
4x8

Was mijn dagje niet . Volgend doel : 3x107,5
 
Deadlift gaat de goede kant op man!
 
Lichte LB-training vandaag .

Parallel Sumo Squat
15x60
12x80
8x100
8x110
5x120
3x130
3x140

Ik haat reppen .

Leg Extensions
5x8

Leg Curls
3x12

Calf Raises
4x15
 
Bench
6x3x95 Volume PR filmpje
2x3x100 filmpje

PP:
3x3x70 filmpje

Strict DB Rows
5x8x46

Cable Rows:
5x90
5x95
2x5x100

Camera gekocht . Eindelijk wat filmen . 3x70 PP is uiteraard niet spectaculair , maar ging me vooral ook om de techniek.
 
strict rows ? :D

Die laatste bench rep was ook nipt. :D
 
Wat is trouwens die gay shit dat je rond je handen hebt? :eek::D
 
strict rows ? :D

Die laatste bench rep was ook nipt. :D

Mjah rows zijn misschien niet heel erg strict , maar 't is niet dat ik er echt aan lig te trekken met mijn hele lichaam . ROM kan niet groter : van op de grond tot tegen mn borst .
En die bench , mjah . Kan easy 3x105 maar niet na 7 setjes :)

Wat is trouwens die gay shit dat je rond je handen hebt? :eek::D

Ik ben kok , ik snij wel eens in mijn poten . Geen zin om wonden die bijna genezen zijn weer open te trekken .
 
Hoe is het eigenlijk met je onderrug afgellopen?
iik had het even zou snel niet zien staan in je lgo, maar ik ben eigenlijk vrij benieuwd!

@training: gaat de goede kant op!
je groeit harder dan n powerlifter bij ons in de gym qua kracht! (heb ik zo het idee, Robin, zeg da je wat?)

anyways, keep up the good work!
 
Mjah rows zijn misschien niet heel erg strict , maar 't is niet dat ik er echt aan lig te trekken met mijn hele lichaam . ROM kan niet groter : van op de grond tot tegen mn borst .
En die bench , mjah . Kan easy 3x105 maar niet na 7 setjes :)



Ik ben kok , ik snij wel eens in mijn poten . Geen zin om wonden die bijna genezen zijn weer open te trekken .
:thumbs:
 
Hoe is het eigenlijk met je onderrug afgellopen?
iik had het even zou snel niet zien staan in je lgo, maar ik ben eigenlijk vrij benieuwd!

@training: gaat de goede kant op!
je groeit harder dan n powerlifter bij ons in de gym qua kracht! (heb ik zo het idee, Robin, zeg da je wat?)
Mjah , ik sta nu ietrs breder bij het deadliften en dat voelt niet zo k*t aan . Stance is op schouderbreedte . Ik post binnenkort wel eens een filmpje .
Progressie is er wel , maar 't kan beter en sneller :)

anyways, keep up the good work!


:D
 
Hoe is het eigenlijk met je onderrug afgellopen?
iik had het even zou snel niet zien staan in je lgo, maar ik ben eigenlijk vrij benieuwd!

@training: gaat de goede kant op!
je groeit harder dan n powerlifter bij ons in de gym qua kracht! (heb ik zo het idee, Robin, zeg da je wat?)

anyways, keep up the good work!
Mjah , ik sta nu ietrs breder bij het deadliften en dat voelt niet zo k*t aan . Stance is op schouderbreedte . Ik post binnenkort wel eens een filmpje .
Progressie is er wel , maar 't kan beter en sneller :)




:D
 
Mjah rows zijn misschien niet heel erg strict , maar 't is niet dat ik er echt aan lig te trekken met mijn hele lichaam . ROM kan niet groter : van op de grond tot tegen mn borst .
.

rom kan groter, door op een verhoging te staan... alleen of het je veel extra's gaat opleveren = een 2e

in ieder geval geen ectomeals meer en das sowieso een pluspunt
 
Die DB Rows zijn gewoon goed.
 
Mjah , ik sta nu ietrs breder bij het deadliften en dat voelt niet zo k*t aan . Stance is op schouderbreedte . Ik post binnenkort wel eens een filmpje .
Progressie is er wel , maar 't kan beter en sneller :)
Hmm okay. jah ik doe dat ook, op schouderbreedte staan, voelt veel beter. Maar ik was eigenlijk gewoon benieuwd hehe.

Ben wel benieuwd naar t filmpje! :D

Die rows zien er wel goed uit trouwens.
 
Beetje een k*ttraining gehad vandaag . Te weinig slaap + low in carbs .

DL :
10x70
5x120
2x150
2x150
1x160 PR :o

Filmpje volgt . K*ttechniek .

Parallel Boxsquat

10x70
3x100
3x120

Haha , epic weight . :rolleyes:

Cable Row
3x10x100
 
Stop is met die glenn smilies man. Lekker doorgaan en vooral blessurevrij blijven, dan komen die weights wel. Leuk dat je weer filmpjes hebt. Zal vanaaf je verzoekje filmen als me heup/onderrug meewerkt:)
 
Back
Naar boven