Fitness Seller

No more ectomeals

Tijdens smolov moet je alleen maar squaten en msch wat high rep banken en roeien ernaast. Als je nog meer je CNS gaat belasten ga je direct kapot. Je squat gaat 100% zeker dik omhoog, zelfs in die 3 weken kan je 15kg winnen maar je moet wel al je andere progressie laten liggen, jezelf kapot vreten en gewoon 10 uur per dag slapen. Liefst ook geen coïtus o.i.d.

• Topic Starter Topic Starter
Mjah , ik ga al blij zijn dat ik de eerstvolgende keer dat ik squat niet neerga .

Tijdens smolov moet je alleen maar squaten en msch wat high rep banken en roeien ernaast. Als je nog meer je CNS gaat belasten ga je direct kapot. Je squat gaat 100% zeker dik omhoog, zelfs in die 3 weken kan je 15kg winnen maar je moet wel al je andere progressie laten liggen, jezelf kapot vreten en gewoon 10 uur per dag slapen. Liefst ook geen coïtus o.i.d.

:roflol:

Dan heb je 't er niet goed mee :D

Yeah that won't happen either .

Phenochef, jij bent vele male ervarender dan ik, maar zou je een routine als Smolov (of een willekeurige zware squat routine) niet beter in een andere periode dan de zomer doen?

Hitte en verminderde eetlust tijdens de zomer lijken me niet de beste ingredienten, of heb je daar niet echt last van?

Phenochef, jij bent vele male ervarender dan ik, maar zou je een routine als Smolov (of een willekeurige zware squat routine) niet beter in een andere periode dan de zomer doen?

Hitte en verminderde eetlust tijdens de zomer lijken me niet de beste ingredienten, of heb je daar niet echt last van?

Honger heb ik altijd . Maar van de warmte heb ik last doordat ik weinig slaap en mezelf kapotzweet in de keuken .

Ik ga gewoon verder met mn vorig schematje (heavy singles op volume + assistance) . Van de winter gaan we verder met Smolov .

Hoe zag je schema er uit dan, of op welke pagina kan ik deze vinden?

Ik vat trouwens niet dat je zo weinig slaapt. Logisch dat je tot laat door moet werken, maar 's ochtends kan je toch gewoon volle bak slapen?

Hoe zag je schema er uit dan, of op welke pagina kan ik deze vinden?

Ik vat trouwens niet dat je zo weinig slaapt. Logisch dat je tot laat door moet werken, maar 's ochtends kan je toch gewoon volle bak slapen?

Komt ongeveer hierop neer :

-dinsdag : squat singles , oh singles , cgbp assistance (4x5-8) , een row
-donderdag : deadlift (begin bij 3x5 en week na week minder reps) , bench (groove +-80 percent , 2-3sets) , pullups
-zaterdag : box/front/back-squats assistance (5-8) , cgbp singles , oh (4-5x5-8) , row

Ik slaap weinig omdat ik na service (tegen uur of 11) nog wat opgedraaid ben , daarna neem ik een douche en vooraleer ik goed en wel in mn bed lig is het vaak 3-4 uur . Om 9 of 10 eruit en terug tot 's avonds laat werken . Repeat .

Morgen eindelijk trainen . Ga naar een nieuwe gym gaan . Oude en versleten zaal maar wel hardcore materiaal en ijzer genoeg :)

Ik ga Smolov uitstellen tot september/oktober .

Squat : 8x60 , 5x80 , 3x110 BAM . Weer diezelfde gruwelijke pijn . Ik ga dinsdag naar de dokter .

Net terug van de dokter ... Volgens hem niet ernstigs aan de hand . Een hevige contractie van de nekspieren zou zorgen voor een knelling van de zenuwen en vandaar de helse pijn .
Ik zou gewoon terug kunnen beginnen trainen en zachtjes aan opbouwen . Ik voel me er echter niet zo zeker over dus squatten ga ik even laten voor wat het is . Straks doe ik deadlifts (licht) en presses . Dan zien we verder wel .
Ik wil iig een second opinion en ga daarom naar de fysiotherapeut gaan .

CGBP
1x8x60
1x5x90
1x3x115 PR denk ik . Zaten nog 2 reps in ...
1x1x125 Easy
3x1x120
1x1x115

DL
1x6x90
1x6x120
1x4x150
1x2x170
1x3x190
1X1x195
3x1x190
1x1x187,5

Geen last aan mijn nek/hoofd . Even terug inkomen .

Strict oh
1x6x45
1x3x65
1x3x70
1x5x65
1x5x60

Leg extensies
2x40

Pullups
3x8xBW

Kabelroeis
4x8x100

Rope Crunches
2x30

Windmills
2x20

DB Side bends
3x10

Band pullaparts
2x30

Nice . Donderdag kijken of we kunnen frontsquatten . Backsquatten ga ik mee wachten .

Nog een BW PR vanavond : 100,3 kg . Heb wel brutaal gegeten en gedronken vandaag , dus morgen zit ik wsl weer op 97 oid .

Laatst bewerkt:
woei, heavy fellow

Haha, train je altijd in bloot bovenlijf in de gym?:p

Zware bw al, bij welke lengte? Waarom straps bij het deadliften.
Hoe heet dat nummertje op de achtergrond? :) Is van chucky ofzo.

Zware bw al, bij welke lengte? Waarom straps bij het deadliften.
Hoe heet dat nummertje op de achtergrond? :) Is van chucky ofzo.

185 cm .
Chalk is op . Wacht op nieuwe . Ik heb altijd van die klamme handen . Kan tot 180 overhands .
No idea . Iets top -40 achtig .

Terug
Naar boven