AndroidHealthClinic

Ouwe vent log from "H.E.L. 2010" (Hummer's echte leven vanaf 2010)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Thanks Rob.
Ik probeer dat wel hoor, mijn rug archen, maar ik heb niet zo'n heel soepel ruggetje eigenlijk...
Tijdens het bankdrukken krijg ik het ook haast niet voor elkaar, dus bij een Pendlay stelt het allemaal niet zo veel voor eigenlijk.
Maar ik "voel" mijn rug goed van die Pendlays en Rows, dus: :thumb:

Is maar een beetje wat je wilt ... vele archen hun rug niet bij Pendlay's. Beetje om meer
je upperback te pakken ipv je lats.

• #1.483
Het hoort er eigenlijk wel bij natuurlijk, maar ik train mijn rug zo weinig dat als ik al eens iets doe ik het de volgende dagen overal voel! ;)

• #1.485
Met Nick meegedaan.

5x5x65 :thumb:

Knieën voelen eigenlijk wel goed.
Heupen moeten wel even "loskomen" als ik begin, maar doe ook weinig om op te warmen eigenlijk...
Met behulp van een plankje onder mijn hielen ook goed op diepte gekomen! :rocknana:

lekker bezig dus, lekker opbouwen

glutes op de calves Hummer :D

• #1.490
Slecht nieuws...

Vandaag tijdens het verwijderen van de hechtingen ging mijn wond helemaal "open" staan...
Dus hechtpleisters en een drukverband erop, en de instructies de eerste weken absoluut geen kracht zetten met mijn arm...
Tijdens het wegnemen van de "haemangioom" (goedaardig bloedvat gezwel) heeft de chirurg ook redelijk wat huid weg moeten halen, en daarom heb ik nu een behoorlijke deuk in mijn arm, en staat er nogal veel spanning op de wond hechting.
De wedstrijd in november kan ik dus wel vergeten.

Shit zeg het geluk is niet aan jouw zijde :(

Haha gelukkig niet nee. Maargoed, volgende wedstrijd extra hard knallen dan:)

• #1.494
Luisteren naar je lijf! Komen nog genoeg wedstrijden.

jammer man! ach dan op naar de volgende wedstrijd met minder stress

• #1.497
ik blijft kijken naar de avetar......GVD!

Terug
Naar boven