XXL Nutrition

Paddos Strength training

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou blij zijn mocht ik eens per ongeluk een squat clean uitvoeren :D

Als ik jou log zie denk ik dat mijn (front)squats zuigen en Powercleans zijn aardig... verhouding ligt bij mij verkeerd geloof ik.

tnx voor je input.

90kg squat clean is mogelijk. Maar wat ben ik ermee...

Je front squats zijn idd nogal aan de lage kant tov je powersnatch. 60kg powersnatch is heavy imo.

Als die powercleans beter gaan, vervang ik ze ook door powersnatches. Meer power.

-Mehdi.

Goed je terug te zien paddos. Ik herinner me dat je van tegen Ninove was? Lijkt me interessant om eens samen te trainen.

We kunnen ook altijd eens samen OL'en in Merelbeke. Alles eleiko daar, ook blokken aanwezig.

youre welcome!

Goed je terug te zien paddos. Ik herinner me dat je van tegen Ninove was? Lijkt me interessant om eens samen te trainen.

We kunnen ook altijd eens samen OL'en in Merelbeke. Alles eleiko daar, ook blokken aanwezig.

Bedankt. Buurt ninove inderdaad. Jij was van Erpe-Mere zeker?

In Merelbeke trainen zint mij wel. Train je er vast?

-Mehdi.

Heb je net gepm'd

Nop ik ben van Zottegem en heb mijn homegym staan in Sint-Lievens-Esse, Herzele in het magazijn van mijn grootvader. Is nu alweer een drietal maand geleden dat ik in Merelbeke getraind heb.

Mannen van in de streek ze, ik ben van G'Bergen.

haha ripaf, ik heb denk ik nog freefight bij jou gedaan in de future. Ik heb wel een idee wie jij zou kunnen zijn maar ben het niet zeker. Ik heb er een half jaar geleden 3 proeflessen genomen. Ben eigenlijk een judoka.

haha ripaf, ik heb denk ik nog freefight bij jou gedaan in de future. Ik heb wel een idee wie jij zou kunnen zijn maar ben het niet zeker. Ik heb er een half jaar geleden 3 proeflessen genomen. Ben eigenlijk een judoka.

Ha ha ja. Its a small world...

Heb wel geen idee wie je bent, er zijn er daar al redelijk veel gepasseerd. Maar ik lig daar nu ook een jaartje stil vanwege m'n beroep.

ma 30/04/2007

FR SQ
5x5 60kg

Oh Press
5, 5, 5, 5, 3 x 47,5kg

Powercleans from the Hang
8x3 42,5kg

Chin-ups
3x5 BW+7,5kg

Accessory
Hanging bent-leg raises: 5x5 BW
Prone Iso Holds: 3×60 seconds
Neck Bridge Holds: 3×60 seconds

Commentaar
FR SQ waren easy, ga elke week 5kg blijven toevoegen.

45kg oh press was vorige week nog moeilijk. Vandaag vlogen de 47,5kg omhoog. Set 4 waren de twee laatste reps grinded. Had ik meer gewacht tss set 4 & 5, had ik ook 5reps in de laatste set. Volgende week gewicht toevoegen.

Die Oh press gaan heel goed. De 60kg oh press zit er nu zeker in.

mooie training :)

Ik ben van zwijnaarde :p . Lijkt mij een interessante manier van trainen, ik ga hier wat over bijlezen en je log volgen.

Snoob -> Bedankt!

Ik ben van zwijnaarde :p . Lijkt mij een interessante manier van trainen, ik ga hier wat over bijlezen en je log volgen.

Ah van Zwijnaarde. Als je zin & tijd hebt, ik train vrijdag met Calibre in Merelbeke. Is niet ver van waar je woont, kom eens af anders?

-Mehdi.

wimmos is al eens in merelbeke komen trainen in der tijd. Hij zou altijd welkom zijn om met mij mee te trainen natuurlijk

leuke filmpjes maar je chin-ups lijken mij eerder pull-ups :dunno:

Terug
Naar boven