eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik denk dat hij eerder bedoeld dat je met een crappy trainingsschema en veel (goede) voeding sterker gaat worden dan met een perfect trainingsschema en (te) weinig voeding.
M.a.w. eet more, gain more.
Maar heb je een esthetische/medische/andere reden om +/- 70 kilo te blijven?
Alles boven de 80kg bij 1m72 is in mijn ogen ongezond.
Hoezo ? Ik ben ook 1m72, ik weeg rond de 100kg en wil nog zwaarder worden. Waarom zou dat ongezond zijn als je je vetpercentage, cholesterol etc binnen de perken houdt ? Ik denk dat ik een stuk gezonder ben dan veel gasten die maar 70kg wegen maar die niet aan sport doen, de ganse week brol vreten, zich regelmatig een stuk in hun kraag drinken, te weinig slapen etc
wordHoezo ? Ik ben ook 1m72, ik weeg rond de 100kg en wil nog zwaarder worden. Waarom zou dat ongezond zijn als je je vetpercentage, cholesterol etc binnen de perken houdt ? Ik denk dat ik een stuk gezonder ben dan veel gasten die maar 70kg wegen maar die niet aan sport doen, de ganse week brol vreten, zich regelmatig een stuk in hun kraag drinken, te weinig slapen etc

) De commentaren van calibre, tom_vt & luc op mijn techniek hebben hier zeker aan geholpen. Bedankt jongens!Was cool avondje. Altijd een verrassing als je met onbekenden afspreekt maar ik vond dat we het goed konden vinden samen. Zo'n trainingen zullen zeker nog herhaald worden.
110kg Frontsquat was idd nice, moest je bij OH press 1cm hoger raken dan vliegt hij nog door het dak.

Mehdi, ik heb een vraagje naar aanleiding van het shoulder dislocates filmpje.
- Ik zie dat jij de beweging heel erg snel uitvoert, heb je hier een speciale reden voor?
- Ik snap niet hoe jouw polsen in de houding achter je rug zitten? Als ik het probeer, kan ik nog met moeite de barbell/bezemsteel vasthouden. Ligt dit aan de flexibiliteit van de polsen, of doe ik het gewoon fout
- Ik heb ergens gelezen dat mensen aanraden dislocates met bands te doen. Hoe denk jij hier over?
Mehdi, ik heb een vraagje naar aanleiding van het shoulder dislocates filmpje.
- Ik zie dat jij de beweging heel erg snel uitvoert, heb je hier een speciale reden voor?
- Ik snap niet hoe jouw polsen in de houding achter je rug zitten? Als ik het probeer, kan ik nog met moeite de barbell/bezemsteel vasthouden. Ligt dit aan de flexibiliteit van de polsen, of doe ik het gewoon fout
- Ik heb ergens gelezen dat mensen aanraden dislocates met bands te doen. Hoe denk jij hier over?
Met een broomstick of barbell moet je alleen je duim + wijsvinger om die bar leggen.. dan zijn ze meestal wel goed te doen. Zo doe ik het zelf ook altijd als ik het met een broomstick doe, met een grote handdoek kan ik mn hele hand gewoon dichtmaken.
hey mehdi, je hoeft heus niet elke keer je naam op het einde van post te zetten, ik denk dat iedereen wel doorheeft wat je echte naam is.
nette training, deadlift is wel shitty laag. reden?
Waarom doe je de "progressive pulls" niet progressive? Dus op deze manier:
powercleans 2x3 50kg
high pulls: 2x3 50kg
pendlay row: 2x3 60kg
sldl: 2x3 70kg
deadlift: 2x3 100kg