- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
dat je geen chinups doet maar pullups

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, ik hou u eraan.Paddos & Calibre - ik wil zeker eens afspreken, maar zal voor juli of later zijn want mijn blok begint bijna.
Ja klopt. Het was ook de tweede set met dat gewicht.Bij je MP heb je duidelijk een sticky point, alles gaat vlot tot net dat punt.
Paddos, je blog ziet er érg leuk uit. Die ga ik zeker volgen!
Ja, dat had ik wel verwacht. Maar hard work pays off! Ik ga trouwens vanaf volgende week ook weer terug beginnen te trainen. Ik ga ook volgens "the texas method" te werk. Wel een iets andere invulling, maar ik blijf wel trouw aan de V-R-I weekindeling.

Ja, de nieuwe log komt gewoon hier en ook op het team-forza forum.Ben benieuwd naar je trainingen. Plaats je je log hier of ergens anders? Zou het willen volgen.
Ik moet de boeken van Rippetoe nog steeds kopen, maar The Strongest Shall Survive staat wel al mooi in het boekenrek te pronken

Ok, ik zal ze volgen!Ja, de nieuwe log komt gewoon hier en ook op het team-forza forum.
Ik moet de boeken van Rippetoe nog steeds kopen, maar The Strongest Shall Survive staat wel al mooi in het boekenrek te pronken![]()
zeker!maurice86; zei:practical programming en starting strength zijn zekers aan te raden
Waarom niet?
erg vet je blog, ik ga er nog eens dieper naar kijken![]()
wat ik me afvraag bij je overhead press, start je de eerste rep van je schouders? Ik leg em hier altijd dood, zoals in starting strength. Nu heb ik me wel eens af zitten vragen of je elke rep naar die positie terug zou moeten, mijn schouders zakken na de eerste rep. Het lijkt wel of je een bepaald punt waar je triceps erg veel werk moeten verrichten en je veel vertraging hebt, ik had dat zelf ook maar nu ik de bar iets breder heb gepakt is deze 'sticking point' erg verminderd. Ook heb ik het idee dat mijn belasting meer evenredig verdeeld is richting mijn schoudergordel, in plaats van dat de triceps verhoudingsgewijs erg veel te doen krijgt.
Omdat geen enkele trainingsroutine kan opboksen tegen een stevig bulkschema.