black rush
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi he dat supramaximaal werkHoe vind je de carry-over naar de full ROM versies?
Nice training Paddos! En filmpjes zijn natuurlijk altijd welkom.
Aha, nu snap ik pas hoe die OH-supports gaan. Zal wel erg wennen zijn in het begin of niet?
Ik zou het eerder lock-outs noemen dan quarters, maar what's in a name heDie OH Supports zien er wel machtig uit om eens te doen zeg!!

Ok fine! Lockouts dan
Heb het veranderd. Hoe laag gaan jullie op quarters? Pin of 2 lager?
OH Supports zeer aan te raden. Charles Staley heeft mij het idee gegeven.
Die squat is niet echt quarter, daarvoor moet hij wel iets lager nog imo. Wel sterk, dat wel.
Hoe laag zou je gaan voor quarter squats?Ja 2 pinnen lager, dan is het zeker een quarter squat. Misschien zelfs maar 1 pin.
TnxNiet lullig bedoeld ofzo, maar ik begrijp dat je inmiddels 10 jaar traint. Waarom blijf je in godsnaam op een gewicht van 72 kg?
Heb je geen behoefte zwaarder en daarbij ook (nog) sterker te worden?
Is gewoon puur uit nieuwsgierigheid, laat dat duidelijk zijn.

Geen probleem RubenSossa, ik apprecieer je vraag.
Op dit moment zijn mijn doelen tegen eind dit jaar:
140kg FR SQ
70kg Oh Press
180kg Deadlift
Ik zou deze doelen gemakkelijk kunnen halen door mijn lichaamsgewicht naar 80kg te brengen. Maar ik vind dit te gemakkelijk.
Ik wil meer kracht, meer snelheid, meer power. En ergens geniet ik er wel van om meer gewicht te nemen dan anderen die 10-20kg meer wegen.
Onderschat worden is altijd beter dan overschat worden. Heb je iets te bewijzen![]()
, Waarom doe je geen BP?Geen probleem RubenSossa, ik apprecieer je vraag.
Op dit moment zijn mijn doelen tegen eind dit jaar:
140kg FR SQ
70kg Oh Press
180kg Deadlift
Ik zou deze doelen gemakkelijk kunnen halen door mijn lichaamsgewicht naar 80kg te brengen. Maar ik vind dit te gemakkelijk.
Ik wil meer kracht, meer snelheid, meer power. En ergens geniet ik er wel van om meer gewicht te nemen dan anderen die 10-20kg meer wegen.
Onderschat worden is altijd beter dan overschat worden. Heb je iets te bewijzen![]()
Ergens begrijp ik je redenatie wel. Je doelen zien er verder ook keurig uit.
Maar waarom bijvoorbeeld niet een lichaamsgewicht van 85-90 kg met als doel:
200 kg FR SQ
90 kg OH press
220 kg Deadlift
?
Ik heb een kameraad die 88kg weegt bij 1m72, ik vind dat te buff ja.mulholland zei:idd leuke doelen.
maar vind je 80 kilo bij jouw lengte dan al TE buff?