MuscleMeat

Paddos Strength training

Ah ok. Denk idd dat je dan nog wel een flinke uitloop hebt. Elke week 2.5 erbij. Gelukkig ben ik niet de enige die kleine stapjes maakt:p. Succes verder iig.

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok. Denk idd dat je dan nog wel een flinke uitloop hebt. Elke week 2.5 erbij. Gelukkig ben ik niet de enige die kleine stapjes maakt:p. Succes verder iig.

Progressive loading is key tot vooruitgang. Veel beter in kleine stappen vooruit dan vastzitten.

Bedankt voor de motivatie Gillian.

vr 06/06/2007

A. High Barbell Step-ups (55cm box)
3×3 32,5kg

B. Seated OH Press
3×3 42,5kg

C. One Arm Barbell Snatch
3×3 30kg

D. Weighted Pull-Ups
3×3 10kg

E. Hanging Leg raises
3×5 BW

E. Box Pistols
5×5 BW

Commentaar
niks speciaal. recovery.

toch een goeie training, niet ?
die box pistols, hoe hoog is die box? Kheb ook al es paar keer pistols geprobeerd, val gewoon op men gezicht lol

je topic over het anabolic diet en de draad op T nation met veel positieve ervaringen heeft mijn intresse gewekt, ik ga eens aan de tekentafel zitten om te kijken of ik er iets van kan maken. Het lijkt me wel vrij dure aangelenheid aangezien je eiwitinname volgens mij vrij hoog is, als ik rond de 3500 kcal zit zou ik uitkomen op iets van 60% vet =233 gram, 30% eiwit =262,5 gram en dan die +-30 gram koolhydraten, maar zonder dingen als melk lijkt het me nogmaals vrij duur. zou je eens kunnen posten wat jij zoal eet?

toch een goeie training, niet ?
die box pistols, hoe hoog is die box? Kheb ook al es paar keer pistols geprobeerd, val gewoon op men gezicht lol

Bwa goede training, is allemaal licht lol. Meer techniek werk eigenlijk.

Pistols is op een box met 55cm hoogte. Is mijn eerste week dat ik ze doe. Billen doen al van maandag zeer. Vandaag gingen ze al gemakkelijker. Ben benieuwd op lange termijn.

je topic over het anabolic diet en de draad op T nation met veel positieve ervaringen heeft mijn intresse gewekt, ik ga eens aan de tekentafel zitten om te kijken of ik er iets van kan maken. Het lijkt me wel vrij dure aangelenheid aangezien je eiwitinname volgens mij vrij hoog is, als ik rond de 3500 kcal zit zou ik uitkomen op iets van 60% vet =233 gram, 30% eiwit =262,5 gram en dan die +-30 gram koolhydraten, maar zonder dingen als melk lijkt het me nogmaals vrij duur. zou je eens kunnen posten wat jij zoal eet?

Maurice,

Een van de voordelen van anabolisch dieet is wel degelijk dat het goedkoper is:
* geen supplementen: geen whey, geen essentiele vetzuren nodig
* vet is goedkoop: boter, olijfolie,...
* vlees hoeft niet "light" te zijn
* carbs nihil

Ben bezig met de posts (meervoud) te maken over anabolisch dieet. Je kan je aan een wekelijkse post verwachten gedurende een aantal weken/maanden.

succes met je doelen kerel!
toch een mooie training neergezet.

vr 08/06/2007

Back Squat (onder parallel)
2x100kg
1x120kg
0x125kg
1,1,1 x 107,5kg

Push Press
3x50
1x60
1x70
1,1,1x60

Powersnatch (clean grip)
2x40
1x55
1x57,5 PR
0x60
1,1,1x47,5

Box Pistols
5x5 BW

Commentaar
Back Squat was een jaar geleden. Zou gedacht hebben dat ik er meer uitgekregen zou hebben. Met de nodige training zou het rap omhoog gaan.

Push Press evenaring PR. Was ook een tijdje geleden.

Eerste keer clean grip Powersnatch. 60kg gemist wegens een te kort aan lef denk ik.

Heb videos, is voor morgen.

Waarom heb je zo lang geen backsquats gedaan eigenlijk?

wachten op de vids :cool:

hallo! ouwe h**ren kunnen we allemaal maar het komt nog altijd op trainen aan, piet.
en als je wil gainen zal ik er maar aan werken anders staan er over 3 maanden nog de zelfde stats als nu. dus.

hallo! ouwe h**ren kunnen we allemaal maar het komt nog altijd op trainen aan, piet.
en als je wil gainen zal ik er maar aan werken anders staan er over 3 maanden nog de zelfde stats als nu. dus.

Post je tips om te gainen. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt.

en als je wil gainen zal ik er maar aan werken anders staan er over 3 maanden nog de zelfde stats als nu. dus

Lol, waar denk je dat ie in dit log mee bezig is. Daarbij wordt niet alleen maar gedachteloos getraind maar wordt ook de nodige aandacht besteed aan olympische oefeningen, core etc. Probeer anders eens de 1 handed barbell snatch met 45 kg???

Goed dat je weer gaat backsquaten. Ik vind dat je vaak wel erg weinig reps doet. De backsquat heb je al een heel tijdje niet meer gedaan. De aansturing vanuit het CNS zal dan ook wel niet meer 100% zijn. De snelste manier om dat weer terug te krijgen lijkt mij niet met een training met 6 reps totaal.
Als je dan toch perse laag rep wil trainen doe dan bv 4x6 of 5x5, pak je weer een boel meer reps waarin je de beweging oefent.

Goed dat je weer gaat backsquaten. Ik vind dat je vaak wel erg weinig reps doet. De backsquat heb je al een heel tijdje niet meer gedaan. De aansturing vanuit het CNS zal dan ook wel niet meer 100% zijn. De snelste manier om dat weer terug te krijgen lijkt mij niet met een training met 6 reps totaal.
Als je dan toch perse laag rep wil trainen doe dan bv 4x6 of 5x5, pak je weer een boel meer reps waarin je de beweging oefent.

Bedankt voor de input G-men.

't zijn inderdaad te weinig reps. Tot nu toe zag ik er het nut niet in van meer reps te doen: ik ging toch vooruit. Maar laatste weken gaat progressie moeilijker.

Zoals je kan zien is dit de eerste keer dat ik op vrijdag na de max, nog een paar singles doe aan 90% intensiteit. Ga dit vanaf nu meer doen.

Zit ook te denken om naar een 4-split te gaan in de nabije toekomst. Die speed reps op maandag worden te zwaar.

De back squat. Misschien ga ik afwisselen tss front squat/back squats. Een week 2x front squat, een week 2x back squat. Weet nog niet.

Heb na de back squat van gisteren weer last aan mijn onderrug. Probleem is dat ik te flexibel ben in onderrug, waardoor ik te veel druk zet. Moet meer concentreren op het bracen van de abs.

Squat 120kg

Zoals je kan zien, veel te veel hyperextensie van de rug bij het naar boven gaan. De heupen gaan ook te vroeg omhoog.

Push Press 70kg

Powerclean, dan Push press. Was tijdje geleden dat ik ze gedaan had, evenwicht was even loos.

Snatch Clean Grip 57,5kg

Zonder t-shirt voor de dames. Uitgedrukt btw, is afgekeurd op wedstrijd.

Terug
Naar boven