Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok. Denk idd dat je dan nog wel een flinke uitloop hebt. Elke week 2.5 erbij. Gelukkig ben ik niet de enige die kleine stapjes maakt. Succes verder iig.
toch een goeie training, niet ?
die box pistols, hoe hoog is die box? Kheb ook al es paar keer pistols geprobeerd, val gewoon op men gezicht lol
je topic over het anabolic diet en de draad op T nation met veel positieve ervaringen heeft mijn intresse gewekt, ik ga eens aan de tekentafel zitten om te kijken of ik er iets van kan maken. Het lijkt me wel vrij dure aangelenheid aangezien je eiwitinname volgens mij vrij hoog is, als ik rond de 3500 kcal zit zou ik uitkomen op iets van 60% vet =233 gram, 30% eiwit =262,5 gram en dan die +-30 gram koolhydraten, maar zonder dingen als melk lijkt het me nogmaals vrij duur. zou je eens kunnen posten wat jij zoal eet?
succes met je doelen kerel!
toch een mooie training neergezet.
Waarom heb je zo lang geen backsquats gedaan eigenlijk?
hallo! ouwe h**ren kunnen we allemaal maar het komt nog altijd op trainen aan, piet.
en als je wil gainen zal ik er maar aan werken anders staan er over 3 maanden nog de zelfde stats als nu. dus.
hallo! ouwe h**ren kunnen we allemaal maar het komt nog altijd op trainen aan, piet.
en als je wil gainen zal ik er maar aan werken anders staan er over 3 maanden nog de zelfde stats als nu. dus
Goed dat je weer gaat backsquaten. Ik vind dat je vaak wel erg weinig reps doet. De backsquat heb je al een heel tijdje niet meer gedaan. De aansturing vanuit het CNS zal dan ook wel niet meer 100% zijn. De snelste manier om dat weer terug te krijgen lijkt mij niet met een training met 6 reps totaal.
Als je dan toch perse laag rep wil trainen doe dan bv 4x6 of 5x5, pak je weer een boel meer reps waarin je de beweging oefent.