Fitness Seller

Paddos Strength training

prachtige hard-core gym ! Is dat thuis ?.

Wat de vrouwen vinden, vind ik niet zo belangrijk.. er mag m.i. wel wat meer massa bij ;)

Paradise :)

ziet er heel mooi uit! ik train ook in zoiets maar dan is het wel een sportschool en niet van mezelf ;)
waar heb jij die homegym dan? in een garage of apparte kamer of waar staat dat? :)

gewoon een man die van gewichten houdt runt een hele ouwe sportschool samen met zn vrouw. roest op de ijzers, dumbbells boven de 14 kg zelf gemaakt. geweldig! een paar cardio dingen en er trainen een paar huisvrouwen die willen afvallen en verder trainen er niet zo veel mensen vanwege de openingstijden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar voor mij gewoon prima, ik train lekker na het eten.
op maandag moet ik wel ergens anders trainen omdat ik dan 's avonds werk en 's middags is hij dicht. trainen een paar ouwe rotten en grote gasten en dat was het ;)

• Topic Starter Topic Starter
ziet er heel mooi uit! ik train ook in zoiets maar dan is het wel een sportschool en niet van mezelf ;)
waar heb jij die homegym dan? in een garage of apparte kamer of waar staat dat? :)

Home Gym staat in de garage. Garage is redelijk groot.

Hoe minder volk in de zaal hoe beter, je kan je beter concentreren & je hebt niet al die commentaar die op niets slaat. Lijkt mij een toffe zaal waar je traint SanderM.

Home Gym staat in de garage. Garage is redelijk groot.

Hoe minder volk in de zaal hoe beter, je kan je beter concentreren & je hebt niet al die commentaar die op niets slaat. Lijkt mij een toffe zaal waar je traint SanderM.

thanks, is idd zeker onhandig als er heel veel mensen zijn die er de ballen niet van snappen ;)

laatst kwam was er tegelijk met mij een kereltje die tegelijk met mij was begonnen (1,5jaar geleden) en toen was ik echt enorm schriel, net als hij maar ik heb ondertussen kennis opgedaan en ben niet meer 4x borst en biceps gaan trainen :p hij curlt nog steeds met 4 kilo en nog cheaten met zn rug :roflol:

hij zat ff met grote ogen te kijken toen die mij weer zag en ik zat te bankdrukke en daarna te dl-en ;)

ik wil als ik later een eigen huis heb ook een home-gym net als jij, ziet er echt goed uit!

laatst kwam was er tegelijk met mij een kereltje die tegelijk met mij was begonnen (1,5jaar geleden) en toen was ik echt enorm schriel, net als hij maar ik heb ondertussen kennis opgedaan en ben niet meer 4x borst en biceps gaan trainen :p hij curlt nog steeds met 4 kilo en nog cheaten met zn rug :roflol:

hij zat ff met grote ogen te kijken toen die mij weer zag en ik zat te bankdrukke en daarna te dl-en ;)
Ik ken dat ja. Meestal denken ze dan dat het te wijten is aan "magische supplementen".

ik wil als ik later een eigen huis heb ook een home-gym net als jij, ziet er echt goed uit!

10 vierkante meter & 3 meter hoog plafond. Meer heb je niet nodig. Ik raad het u aan.

alleen je snatch filmpje doet het nog

Ik ken dat ja. Meestal denken ze dan dat het te wijten is aan "magische supplementen".

10 vierkante meter & 3 meter hoog plafond. Meer heb je niet nodig. Ik raad het u aan.

haha ja precies, "hij gebruikt vast whey!!"

wil eigenlijk hier in dit huis (van mn ouders) al iets hebben maar daar is de ruimte helaas niet naar. maar zoals je zegt, heel veel ruimte heb je niet nodig, wel hoog genoeg en 10 vierkante meter is voldoende. :thumbs:

haha ja precies, "hij gebruikt vast whey!!"

wil eigenlijk hier in dit huis (van mn ouders) al iets hebben maar daar is de ruimte helaas niet naar. maar zoals je zegt, heel veel ruimte heb je niet nodig, wel hoog genoeg en 10 vierkante meter is voldoende. :thumbs:

Inderdaad. Het is een kleine investering (maximaal 2000€), maar je hebt je geld op een paar jaar snel weer. Plus de tijd die je uitspaart + vrijheid die je hebt, daar is geen prijs voor.

Filmpjes zien er goed uit.
Alleen trek je je voeten in bij de powerclean en dat doe je beter niet.

Filmpjes zien er goed uit.
Alleen trek je je voeten in bij de powerclean en dat doe je beter niet.

Tom,

Wat bedoel je juist met voeten intrekken?

Alle tips zijn welkom, ik apprecieer het ten zeerste, bedankt.

Nu we toch bezig zijn. Ik denk dat ik steeds te vroeg spring, voordat de tweede pull volledig af is. Wat denk jij?

Tom,

Wat bedoel je juist met voeten intrekken?

Alle tips zijn welkom, ik apprecieer het ten zeerste, bedankt.

Nu we toch bezig zijn. Ik denk dat ik steeds te vroeg spring, voordat de tweede pull volledig af is. Wat denk jij?

ik bedoel eigenlijk dat je je benen intrekt na de tweede pull, je moet eigenlijk op je tippen komen, wat je goed doet en dan moet je je voeten weer op de grond plaatsen en jij trekt je benen in.
Er zit precies ook een kleine hapering in als je je knieëen passeert, dit zou een vloeiende beweging moeten zijn en als je je knieëen passeert moet je versnellen, bij jou zit er precies een kleine stop in.

super toffe home gym mehdi! Ziet er echt heerlijk uit. Wanneer ik een eigen huisje heb ga ik zeker m'n eigen home gym bouwen.

Over het filmpje: ik vind je uitvoering heel netjes hoor. Ook het 'met je hoofd voor de bar duiken' zie je heel goed.

Verder m'n complimenten over je website, bezoek het tegenwoordig wekelijks.

ps. atletisch fysiek trouwens. +10 kg extra zou je bruut staan! ;)

ziet er nice uit die pp!

ik bedoel eigenlijk dat je je benen intrekt na de tweede pull, je moet eigenlijk op je tippen komen, wat je goed doet en dan moet je je voeten weer op de grond plaatsen en jij trekt je benen in.
Er zit precies ook een kleine hapering in als je je knieëen passeert, dit zou een vloeiende beweging moeten zijn en als je je knieëen passeert moet je versnellen, bij jou zit er precies een kleine stop in.

Ok nu versta ik het. In video zonder t-shirt valt het op.

Ik denk dat je bedoelt dat mijn voeten "achter mij" op de grond terechtkomen, ipv ter plaatse?

Kijk eens naar deze video anders, ik denk dat het hier beter op te zien is:

Ik vermoed dat dit te wijten is aan de schoenen die ik gebruik (geen hiel). Of iets anders volgens you?

De kleine stop is opzettelijk btw. Bij lichtere gewichten maar ik er een Powerclean from the knees van, kan ik mij beter concentreren op de tweede pull. Leert mij het gewicht dicht bij mij te houden.

super toffe home gym mehdi! Ziet er echt heerlijk uit. Wanneer ik een eigen huisje heb ga ik zeker m'n eigen home gym bouwen.

Over het filmpje: ik vind je uitvoering heel netjes hoor. Ook het 'met je hoofd voor de bar duiken' zie je heel goed.

Verder m'n complimenten over je website, bezoek het tegenwoordig wekelijks.

ps. atletisch fysiek trouwens. +10 kg extra zou je bruut staan! ;)

Tnx Ruben :)

Misschien volgend jaar naar 80kg. Het feit dat ik een nieuwe kleerkast zou moeten kopen houdt mij tegen :D

Starter20 zei:
Tnx man!

Op de video uit je vorige post doe je het goed.

Ik had gekeken naar die video zonder T-shirt die je het laatst gepost had.

Maar zoals de video uit de vorige post is het goed.

Terug
Naar boven