- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziet er heel mooi uit! ik train ook in zoiets maar dan is het wel een sportschool en niet van mezelf
waar heb jij die homegym dan? in een garage of apparte kamer of waar staat dat?![]()
Home Gym staat in de garage. Garage is redelijk groot.
Hoe minder volk in de zaal hoe beter, je kan je beter concentreren & je hebt niet al die commentaar die op niets slaat. Lijkt mij een toffe zaal waar je traint SanderM.

hij curlt nog steeds met 4 kilo en nog cheaten met zn rug 

Ik ken dat ja. Meestal denken ze dan dat het te wijten is aan "magische supplementen".laatst kwam was er tegelijk met mij een kereltje die tegelijk met mij was begonnen (1,5jaar geleden) en toen was ik echt enorm schriel, net als hij maar ik heb ondertussen kennis opgedaan en ben niet meer 4x borst en biceps gaan trainenhij curlt nog steeds met 4 kilo en nog cheaten met zn rug
hij zat ff met grote ogen te kijken toen die mij weer zag en ik zat te bankdrukke en daarna te dl-en![]()
ik wil als ik later een eigen huis heb ook een home-gym net als jij, ziet er echt goed uit!
Ik ken dat ja. Meestal denken ze dan dat het te wijten is aan "magische supplementen".
10 vierkante meter & 3 meter hoog plafond. Meer heb je niet nodig. Ik raad het u aan.
haha ja precies, "hij gebruikt vast whey!!"
wil eigenlijk hier in dit huis (van mn ouders) al iets hebben maar daar is de ruimte helaas niet naar. maar zoals je zegt, heel veel ruimte heb je niet nodig, wel hoog genoeg en 10 vierkante meter is voldoende.![]()
Filmpjes zien er goed uit.
Alleen trek je je voeten in bij de powerclean en dat doe je beter niet.
Tom,
Wat bedoel je juist met voeten intrekken?
Alle tips zijn welkom, ik apprecieer het ten zeerste, bedankt.
Nu we toch bezig zijn. Ik denk dat ik steeds te vroeg spring, voordat de tweede pull volledig af is. Wat denk jij?

ik bedoel eigenlijk dat je je benen intrekt na de tweede pull, je moet eigenlijk op je tippen komen, wat je goed doet en dan moet je je voeten weer op de grond plaatsen en jij trekt je benen in.
Er zit precies ook een kleine hapering in als je je knieëen passeert, dit zou een vloeiende beweging moeten zijn en als je je knieëen passeert moet je versnellen, bij jou zit er precies een kleine stop in.
super toffe home gym mehdi! Ziet er echt heerlijk uit. Wanneer ik een eigen huisje heb ga ik zeker m'n eigen home gym bouwen.
Over het filmpje: ik vind je uitvoering heel netjes hoor. Ook het 'met je hoofd voor de bar duiken' zie je heel goed.
Verder m'n complimenten over je website, bezoek het tegenwoordig wekelijks.
ps. atletisch fysiek trouwens. +10 kg extra zou je bruut staan!![]()

Tnx man!Starter20 zei: