MuscleMeat

Paddos Strength training

• Topic Starter Topic Starter
Op de video uit je vorige post doe je het goed.

Ik had gekeken naar die video zonder T-shirt die je het laatst gepost had.

Maar zoals de video uit de vorige post is het goed.

Ok je stelt me gerust ;) Bedankt Tom, ik apprecieer de hulp ten zeerste.

Hoezo het anabolische dieet is crap;)?
Morgen start ik!

ma 11/06/2007

A. Front Squat
10×3 80kg (in 8 mins)

B. Oh Press (+1 Power Clean)
4×3 50kg
6×2 50kg

C. Power Cleans
8×3 57,5 kg

D. Pull-ups
5×3 BW

E. Hanging Leg raises
5×5 BW

F. Box Pistols
5×5 BW

Commentaar
Warm vandaag. Tss 12 en 13u00 getraind ook nog.

Front Squats waren easy. Gemakkelijker dan vorige week. Ga nog een tijdje gewicht kunnen toevoegen zo.

Oh Press weer geen 3reps na de 4e set. Was eigenlijk goed af van die front Squats. Ik zit eraan te denken om een 4 split te doen, die oh presses zouden dan beter gaan.

Unweighted pull-ups. Heb artikel gelezen van crossfit over pull-ups, ga even techniek veranderen.

Wat verander je aan je pull up techniek?

Wat verander je aan je pull up techniek?

Alex,

1) Zoals bij alle oefeningen: borst vooruit, schouderbladen achteruit/naar beneden (maakt het moeilijker)
2) Ellebogen naar beneden trekken

Voordien was het gewoon omhoogtrekken met maximaal gewicht. Ik denk dat door de pullups op die manier uit te voeren, er een betere carry over is naar de oh press: beweging is dezelfde.

goeie training ! :)

pittig volume nog op de assistance naast de basisoefeningen

Hele mooie training, goed volume, en ook nog zo vlot!

lekkere training Mehdi!

powercleans bewust zon laag gewicht?

Bedankt Luuc & Ruben.

Starter20: gewicht gaat elke week 2,5kg omhoog. Geeft mij de mogelijkheid om op techniek te concentreren. Vind ik belangrijk op deze oefening.

Alex,

1) Zoals bij alle oefeningen: borst vooruit, schouderbladen achteruit/naar beneden (maakt het moeilijker)
2) Ellebogen naar beneden trekken

Voordien was het gewoon omhoogtrekken met maximaal gewicht. Ik denk dat door de pullups op die manier uit te voeren, er een betere carry over is naar de oh press: beweging is dezelfde.

Meer elbows in dus ook? Bij OH-presses druk ik juist tamelijk met mn ellebogen naar buiten.

Starter20: gewicht gaat elke week 2,5kg omhoog. Geeft mij de mogelijkheid om op techniek te concentreren. Vind ik belangrijk op deze oefening.

bewuste keuze dus, verstandig inderdaad... op die wijze ga ik over het algemeen ook te werk, werkt lekker...

zoals de rest al zei: 'lekkere training' !

Tof dat je pistols doet, ben er ook een beetje mee aan het spelen, erg diep wil het alleen nog niet lukken.

Laatst bewerkt:
Meer elbows in dus ook? Bij OH-presses druk ik juist tamelijk met mn ellebogen naar buiten.

Bij Oh-presses dienen ellebogen voor de bar te zijn bij het begin van de lift (check gewichtsheffers jerk videos)

Tot nu toe trok ik met mijn biceps op de pullups. Ellebogen naar beneden = meer rug. Ik voelde het verschil gisteren in rug.

Tof dat je pistols doet, ben er ook een beetje mee aan het spelen, erg diep wil het alleen nog niet lukken.

Ze zijn niet gemakkelijk idd. Heb ze de eerste week op een box van 55cm gedaan, een week last gehad aan mijn glutes.

Heb zondag eens pistols geprobeerd op een 38cm box: moeilijk.

Volgens zal het toch gemakkelijk een maand duren, 6 keer per week, eer ik ze vanaf de floor kan.

Krijg er ook zeer tight hip flexors van.

Terug
Naar boven