chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heej goede trainingen die je daar neerzet kerel! Ook cool dat je fanatiek bezig bent met pistols, één van de meest fantastische oefeningen die ik ken! Ik ben er zelf ook fanatiek mee bezig, deze site heeft me veel geholpen met het toewerken naar het echte werk!
[Link niet meer beschikbaar]
Als je er eenmaal eentje volledig kunt, doorzetten, dan volgen er gauw meer!
Succes!

Heej goede trainingen die je daar neerzet kerel! Ook cool dat je fanatiek bezig bent met pistols, één van de meest fantastische oefeningen die ik ken! Ik ben er zelf ook fanatiek mee bezig, deze site heeft me veel geholpen met het toewerken naar het echte werk!
One Legged Squat
Als je er eenmaal eentje volledig kunt, doorzetten, dan volgen er gauw meer!
Succes!
respect voor jouw site, met alle teksten en filmpjes, maar heb zo nu en dan nog wel tijd voor de geneugdes des levens zoals drank & vrouwen ?
![]()

Toffe site. Zie mezelf alleen voorlopig nog geen jumping pistols doen![]()

Ik heb hetzelfde "probleem" Mehdi, front squats en zerchers gaan goed maar back squats... drama![]()
Ik heb hetzelfde "probleem" Mehdi, front squats en zerchers gaan goed maar back squats... drama![]()

er zit zeker wel een flink verschil tussen backsquat en frontsquat . Merk voor mezelf dat backsquat ook veel meer helpt bij dl omdat je veel meer glutes en hams pakt.
Front Squats hebben amper tot geen carry-over.. ik heb ook 40kg op mn Front Squat geplakt maar mn Back Squat is gewoon hetzelfde gebleven.