MuscleMeat

Paddos Strength training

Vrijwel identieke trainingen gedaan vandaag :) Waar dienen de OH walks precies voor?

• Topic Starter Topic Starter
Vrijwel identieke trainingen gedaan vandaag :) Waar dienen de OH walks precies voor?

hehe ;)

Begint mij te ergeren dat mijn max nog steeds niet hoger ligt op de overhead press. Overhead walks is voor core sterker te maken. 50m is wuss, volgende keer veel langer doen.

Weinig slaap verminderd de weerstand aanzienlijk. Is dus wel logisch dat je je dan niet helemaal fit voelt:).

Weinig slaap verminderd de weerstand aanzienlijk. Is dus wel logisch dat je je dan niet helemaal fit voelt:).

Voelde mij nochtans goed de zaterdag (anabolisch dieet :D) ondanks de 2u slaap. Ben pas rond middernacht gaan slapen toen. Maar zondag echt slecht opgestaan, niet te doen.

't was het waard vrijdagnacht ;)

waar ben je geweest?

di 19/06/2007

Various
Barbell sprints: 150m 20kg - 150m 30kg
Barbell oh walks: 150m 20kg
Stone oh walks: 100m 1 stone
Pullups: 5x5 BW
Incline one Arm Pushups: 5x5 BW
Box Pistols: 5,5 x BW 3 blocks - 5,5,5 x BW 2 blocks
Bent Back Deadlifts: 3x10 20kg

Rehab
Egoscue method: conditie 2 treatment, alle 13 oefeningen.

Commentaar
Ik train normaal nog 2-3 keer per week naast mijn normale trainingen. Ik zal vanaf nu alles online zetten.

Full pistols is voor binnenkort, 2 blocks gaan nu easy.
Tweede dag Egoscue. Oefeningen zijn moeilijker dan ik gedacht had. het mist in elk geval zijn effect niet. Nekpijn die er al jaren in hangt, is op 2 dagen aanzienlijk verminderd. Ben benieuwd naar resultaat na 1 maand.

Dit is Egoscue btw voor degene die het niet kennen.

Laatst bewerkt:
damn, een hoop oefeningen met dit benauwd weer!! Goed bezig!

Die ''keg'' is een leeg biervat? Hoeveelt weegt ie?

Opmerkelijk trainen altijd, zit wat denkwerk achter veronderstel ik :D
goed bezig :thumbup:

wo 20/06/2007

A. Front Squat
3×3 80kg

B. OH Press
3×3 40kg

C. Power Cleans
3×3 50kg

Varia
Pullups: 5×5 BW
Incline One Arm Pushups: 5×5 BW
Box Pistols (36cm): 5×5 BW
Barbell Overhead Walks: 8×8
2 dumbbells Overhead Walks: 7×8 - 1×8
Stone Overhead Walks: 4×8 - 4×8
Bent Back Deadlift: 3×10 30kg

Commentaar
Nog niet volledig genezen. Miste explosiviteit in alle lifts. Kon er moeilijk kracht achterzetten.

De Overhead walks. Een "8" is stappen in een "8" vorm. Een "8" is ongeveer 5 meter op 3.

wanneer ga je eens voor hypertrophie zodat je die 80 kg kan halen?
toch geen massa vrees hoop ik :D
het zal btw je gewichten ook ten goede komen.

wanneer ga je eens voor hypertrophie zodat je die 80 kg kan halen?
toch geen massa vrees hoop ik :D
het zal btw je gewichten ook ten goede komen.

Misschien volgend jaar 80kg. Niet veel goesting op dit moment. Vind het een grotere uitdaging om sterker te worden aan zelfde gewicht. Plus dat ik er op kick om meer gewicht te pakken dan sommige die 10-20kg meer wegen dan mij.

Btw: ik woog 5,2kg bij de geboorte. Ik veronderstel dat ik op een 2 maand tijd gemakkelijk aan 80kg zou zitten. Ik eet alles op.

5200 gram bij je geboorte? OWGEK ik woog nog geen 2500 gram bij mijn geboorte... Sorry, beetje offtopic maar dit moest er ff uit... ;)

reuze baby :D mn neefje was laatst geboren en die woog iets van 3100gram ofzo ;)

Terug
Naar boven