Die pulls ups doe je echt te snel voor goede gains.
Je adviseert mij om pullups trager uit te voeren?
Mijn doel is strength gains, traag gaat mij daar weinig bij helpen.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie ook niet meteen in waarom traag zou helpen bij andere gains dan strength gains.Je adviseert mij op pullups trager uit te voeren?
Mijn doel is strength gains, traag gaat mij daar weinig bij helpen.
Ik zie ook niet meteen in waarom traag zou helpen bij andere gains dan strength gains.

Tja, als hij zegt dat je traag moet gewichtheffen, dan weet hij duidelijk niet wat "weight lifting" inhoudtKreeg juist een reply op een andere site:
” Slow lifting. All sports are performed fast, weight lifting is the same thing. You should lift as fast as possible. You don’t hold back when hitting a ball, neither should you when moving a barbell. Mehdi. ”
Go to hell with that s**t. Slow lifting is one of the best techniques you can do for weight lifting. By doing it fast, you would actually create a momentum on the weight which then reduces the weight which THEN you don’t really lift the weight correctly. So go to hell and do them slow people.
Tja.

Tja, als hij zegt dat je traag moet gewichtheffen, dan weet hij duidelijk niet wat "weight lifting" inhoudt
Kracht is massa maal versnelling. Hoe sneller je de halter drukt, des te hoger de kracht. Als je, zoals hij zegt, momentum zou gebruiken door zo snel mogelijk te heffen, dan ben je net NIET zo snel mogelijk aant heffen, want je mindert je krachtinspanning. Snap je wat ik bedoel?
Waar kreeg je die reactie?
Wie zegt er dat hij dat mijdt?Draait weight lifting eveneens niet om stabiliteit ook dan?
Uiteraard moet jou basis zo blijven, maar compleet static holds en slow negatives mijden is gewoon maximale potentie buitenspel zetten, ook voor kracht.
Draait weight lifting eveneens niet om stabiliteit ook dan?
Uiteraard moet jou basis zo blijven, maar compleet static holds en slow negatives mijden is gewoon maximale potentie buitenspel zetten, ook voor kracht.
lekker getraind vriend!
ik heb mn log ook even geupdate met een paar trainingen![]()